Tänään tapahtui pahin painajaiseni kun minua luultiin mieheksi :(
Kotona tuijotin itseeni peilistä enkä mitenkään uskonut, mutta näytän mieheltä ja niin miehiseltä ettei uskoa saata. Itkettää.. Kokonaisuus on kaukana feminiinisestä ja naisellisesta.
Mitä tehdä naisellisuuden eteen? Huulitäytteitä ja tekokynsiä en halua eikä muutakaan muovista ja keinotekoista mutta tänne nyt kaikki tipsit kuinka luoda naisellinen lookki. Aloitin heti siivoamaan pois kaapista reikäiset farkut. Ap pyytää nöyrästi apua.
Kommentit (50)
Kaikki naiset eivät ole naismaisia, pikemminkin miesmäisiä. Ei se johdu vaatteista tai hiuksista.
Jotkut naiset ovat kolhoja, kirveellä veistettyjä, mutte varmasti muuten ihan mukavia ystävänä sellaiselle naisnaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minua aina huvittaa miten koko drag queen -konsepti perustuu stereotypiaan ULKOISESTA naisellisuudesta. Naisena minäkin näytän vähemmän naiselta kuin ne upeimmat dragit.
Ne otukset näyttää sirkuspelleiltä helvetistä. Ei mitään tekemistä aidon naisellisuuden kanssa. Lähinnä pilkkaa naiseutta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Panosta näihin:
1. Hiukset. Vaaleampi tai ainakin raidoitettu näyttää naisellisemmalta. Jos on vähintään olkapäille tai lapaluihin yltävät puolipitkät hiukset, voi olla tummempikin, koska pitkä tukka on naisellinen. Kihara on naisellista.
2. Vartalon muoto. Rinnat-vyötärö-lantio. Riippuu vartalon muodosta miten tätä kannattaa lähteä työstämään, mutta valitse mikä näistä kolmesta on sinulla se paras juttu ja korosta sitä. Rinnat tietysti, jos niitä on, voi helposti tuoda esille hyvin istuvilla liiveillä ja vähän tiukemmalla puserolla tai ihan vähän isommalla kaula-aukolla, mutta jos on isot rinnat niin ehkä pelkät liivitkin riittää, ettei vaikutelmasta tule tyrkky. Vyötärökin on kyllä supernaisellinen, vyöllä sen saa yleensä hyvin esiin. Lantion saa esiin sopivasti leikatuilla farkuilla tai levenevähelmaisilla hameilla.
3. Sääret. jos sinulla on kauniit sääret niin näytä ne. Ihan juuri
Kiitos
Missä tilanteessa? Kuinka ilmeni?
Joillain ihmisillä juuri kävelytyyli, ääni, äänen kuuluvuus ym voivat sellaisia androgyynisempiä. Ei ole välttämättä pelkästään ulkonäköjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä. Itsekin olen piirteiltäni kolho, eikä muotojakaan kauheasti ole. Silloin tuntuu naurettavalta meikkailla ja pukeutua korostetun naisellisesti, tulee sellainen transvestiittiolo. Siksi tulee pukeuduttuakin vähän androgyynisesti. Hiuksilla voi vaikuttaa, mutta itsellä nekin ovat ohuet, joten lähinnä leikkaus ja väri. Feminiinisyyttä saa lisättyä pienillä jutuilla, esim. vaatteiden mallit ja istuvuus. Meikkaan kevyesti, kun viitsin.
Mulla ihan sama homma. Haluaisin käyttää kynsilakkaa, mutta mun jättiläismäisissä käsissä (varsinkin peukalot on ihan törkeät) se näyttäisi vaan naurettavalta. Mun kämmenet on isot, paksut ja suonikkaat. Aivan kauhean rumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä. Itsekin olen piirteiltäni kolho, eikä muotojakaan kauheasti ole. Silloin tuntuu naurettavalta meikkailla ja pukeutua korostetun naisellisesti, tulee sellainen transvestiittiolo. Siksi tulee pukeuduttuakin vähän androgyynisesti. Hiuksilla voi vaikuttaa, mutta itsellä nekin ovat ohuet, joten lähinnä leikkaus ja väri. Feminiinisyyttä saa lisättyä pienillä jutuilla, esim. vaatteiden mallit ja istuvuus. Meikkaan kevyesti, kun viitsin.
Mulla ihan sama homma. Haluaisin käyttää kynsilakkaa, mutta mun jättiläismäisissä käsissä (varsinkin peukalot on ihan törkeät) se näyttäisi vaan naurettavalta. Mun kämmenet on isot, paksut ja suonikkaat. Aivan kauhean rumat.
Ihanat äitikädet sulla. Läpsi mua niillä pyllylle kunnolla. Sormeta reikääni ja pane strap-onilla kunnolla! Jälkiruoaksi nuolen pilluasi vaikka tunnin putkeen. <3
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat äitikädet sulla. Läpsi mua niillä pyllylle kunnolla. Sormeta reikääni ja pane strap-onilla kunnolla! Jälkiruoaksi nuole
Saisit kyllä ennemminkin isän kädestä näillä kourilla. Mutta siitähän sä taidat enemmän tykätäkin.
Minua on luultu mieheksi usein. Jo vauvana (äidin mukaan) kehuttiin monesti potraksi pojaksi, silloin 80-luvulla ei vielä puettu vauvoja pelkkään pinkkiin tai siniseen. Teininä, kun pukeuduin farkkuihin ja farkkutakkiin, huudeltiin kadulla homoksi. Aikuisenakin on luultu kadulla mieheksi monta kertaa. Viimeksi pyöräillessäni metsässä poikani kanssa, joku vanha mies vaimonsa kanssa antoi tietä ja ystävällisesti sanoi, että annetaan pojan mennä ensin isänsä kanssa. Silloin minulla oli musta t-paita, mustat sortsit, siniset lenkkarit, pitkät hiukset ponnarilla ja mustakeltainen pyöräilykypärä. Etenkin, jos olen urheiluvaatteissa, saatetaan luulla mieheksi. Olen pitkä (179cm), harteikas, ruumiinrakenteeltani liikunnallisen näköinen ja lempivärini on sininen. Pinkistä en tykkää ollenkaan. Minulla on pitkät hiukset, mutta jos ne ovat ponnarilla, niin niitä ei edestä näe.
Minua ei varsinaisesti ole nämä väärät luulot haitanneet, enkä niiden takia muuttaisi pukeutumistyyliäni. Minulla on kuitenkin ollut aina poikaystäviä ja nykyään on mies ja lapsia, joten ilmeisesti olen kuitenkin riittävän naisellinen silti.
Mulla rinnat kasvoi jo teininä. Se on ulkonäköä määräävin ominaisuus. Minua on ahdisteltu rankasti. Ennen sanottiin vaan että pojat on poikia.
Olisi ihanaa olla poikavartaloinen, voisi urheilla ym.
Eikö sen pakollisen naiskiintiön voi paikata jollain miehellä? Nyt saa olla ihan mikä vaan. Voi olla vaikka pingviini. Ilmoittaa kaikille, että on pingviini, ettei jää epäselväksi.
Minkä ikäinen olet? Hormonitoimintasi on saattanut muuttua. Minä olen nyt vanhoilla päivilläni alkanut kiinteytyä. Kroppa on parempi kuin 10 vuotta sitten. Harmikseni hiukseni ovat alkaneet vähän harventaa. Muuten en ole kovin paljon miehisemmäksi muuttunut, mutta seksihalut ovat kasvaneet...
N56
Puuteri nenälle joskus, sopiva raikas huulipuna (sisälle tullessa ottaa pois), huulivoide kotiin luomu ja joku shampoo joka ei sisällä silikonia ja kosteuttaa, ei öljyistä, pysyy kuohkeana. Kasvovoide joka kosteuttaa. Kiva paita tai neule. Väriä. Jos on ilmansaasteita, kasvoja voi puhdistella tullessa sisään, siten ettei se kuivata ihoa ja vanhenna. Vitamiineja.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset ovat miesmäisiä. Kävelyssään, seisoessaan ( jalat harallaan, notkollaan).
Viiden jälkeen ohjelman Ripsa seisoo jalat puolen metrin päässä toisistaan. Liekö hänelle mainittu asiasta koska nyt kesän jälkeen seisoma-asento ollut normaalimpi.
Älä huoli. Minua luullaan vähän väliä nuoreksi mieheksi (olen nainen). Minkä sille mahtaa, jos ei ole muotoja eikä naamakaan mikään järin feminiininen...saapahan olla rauhassa kaiken maailman ahdistelijoilta.
Onko sulla isot hartiat mutta pieni vyötärö ja ei juuri vyötäröä? Sellainen näyttää miehekkäältä.
Laihduta 5-10 kg
Ootko käynyt tanssimassa lattareita? Niissä tulee semmoinen aito lantionpyörityssysteemi, joka jää päälle ihan tanssin jälkeenkin. Tulee niin naisellinen olo että se kyllä näkyy myös ulospäin!
Vika voi olla katsojankin silmässä.