Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohteletko muita niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan?

Vierailija
18.08.2024 |

Niin makaa kuin petaa,vaikkakin hyvän ja pahan suhde ei olekkaan vakio yksittäisen ihmisen elämässä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta enää en jaksa olla kiva, kohtelias ja muut huomioonottava, kun kukaan ei ole sitä minulle.

Vierailija
22/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kohtelen muita just samalla tavalla mitä ne kohtelee minua. Aiemmin olin sopuisa ja mukava muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, peruspilareitani elämässä ja kertoo tasa-arvoisuudesta. Täytyy hyväksyä siis sekin että kuuntelee toisten kokemuksia itsestä myöskin.

Vierailija
24/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yritän kohdata ihmiset ystävällisesti, olla kiinnostunut heidän asioistaan ja pitää kiinni sovitusta.

Vierailija
25/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kaunis ajatus, mutta reaalimaailma ei sitä noudattavaa välttämättä, kenties useinkaan, palkitse.

Vierailija
26/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päätämme tietoisesti kiinnittää huomiota positiivisiin asioihin, siitä tulee hiljalleen yhä automaattisempaa.

Mikä sai sinut tänään iloiseksi? Missä onnistuit ja mikä meni hyvin? Mistä haluaisit tänään olla kiitollinen?

Kun opimme rakastamaan pikkuhiljaa itseämme, voimme myös rakastaa muita.

Vierailija
27/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun päätämme tietoisesti kiinnittää huomiota positiivisiin asioihin, siitä tulee hiljalleen yhä automaattisempaa.

Mikä sai sinut tänään iloiseksi? Missä onnistuit ja mikä meni hyvin? Mistä haluaisit tänään olla kiitollinen?

Kun opimme rakastamaan pikkuhiljaa itseämme, voimme myös rakastaa muita.

Tämän lisäksi iloinen mieli on myös toimiva, hyvin keskittyvä ja muistava mieli.

Vierailija
28/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen muita ihmisiä, koska en kaiken saamani kohtelun jälkeen tahdo jaksaa työntää todellisia tunteitani taka-alalle ja vetää roolia. Asiaa ei auta yhtään ne ihmiset, jotka katsovat heidän tarvitsevan kommentoida tyylillä näen sun läpi. Aha, kiitos. 

Vierailija
29/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etäisen kohtelias. Mutta itselleni tärkeille ihmisille oma itseni eli mukava, ymmärtäväinen ja empaattinenkin.

Vierailija
30/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kaunis ajatus, mutta reaalimaailma ei sitä noudattavaa välttämättä, kenties useinkaan, palkitse.

Ei palkitse koskaan.

Vierailija
31/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yritän aina olla ystävällinen ja rakentava. Useimmiten helppoa, aina ei. En silti ilkeile, enkä haasta riitaa. Olenpahan vain vaitonainen niiden ihmisten seurassa, joista en erityisemmin pidä. 

Vierailija
32/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jätän kaikki rauhaan kuten itsekin haluan, että minut jätetään. Elän erakkona.

Vierailija
33/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan se mukavaa, että ihmiset (jopa ne harvat läheisetkin) olisi minua kohtaan samanlaisia kuin mitä minä olen heille, mutta en enää edes uneksi sellaisesta.

Tänäänkin kävin huolehtimassa vanhemmilleni valmista ruokaa alkuviikoksi ja täyttämässä dosetit (eilen kävin siivoamassa) ja sain pelkkää huutoa ja raivoamista kuinka vääränlainen olen. Mä en edes tiedä mistä tuo raivari kumpusi, mutta toisaalta olen kyllä aina saanut kokea olevani vääränlainen kaikessa etenkin isäni silmissä. Rehellisyyden nimissä on kyllä sanottava etten mä mikään onnistuja kyllä olekaan eikä elämä ole mennyt miltään osin kuten olisin toivonut.

Vierailija
34/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta en ole mikään kynnysmatto. Osaan pitää puoleni ja antaa takaisin tarvittaessa.

Vierailija
35/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se on ihanne, jota ei täysin koskaan saavuta. Joskus en edes tiedä, miten toivoisin itseäni kohdeltavan.

Vierailija
36/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti aina, mutta nykyään en useinkaan. Tai siis pskasti mua kohdellaan anyway halusin tai en niin sama olla yhtä pskamainen muille.

Se hymy jonka lahjoitat maailmalle ei tosiaan palaa takaisin.

Vierailija
37/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Se on ihanne, jota ei täysin koskaan saavuta. Joskus en edes tiedä, miten toivoisin itseäni kohdeltavan.

Oho. Itselleni riittäisi se, että muut ottaa minut huomioon ja kohtelee arvostavasti eli omaa normaalit käytöstavat ja sellaisen peruskohteliaisuuden, koska samalla tavalla suhtaudun itsekin muihin ihmisiin. Nykyään vaan harvemmin ja harvemmin tuo muilta ihmisiltä tuntuu onnistuvan.

Vierailija
38/38 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ahdistus saa minut käyttäytymään luotaantyöntävästi ja menen helposti omiin maailmoihin. Samalla se ahdistus saa minut puollustuskannalle enkä päästä ihmisiä hirveän lähelle. Siinä mielessä en, mutta muuten pyrin parhaani mukaan. Yritän myös ihmissuhteita haittaavasta ahdistuksesta päästä eroon teraoian avulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi