Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesitkö kikan millä karkkia saa kaupasta jopa yli puolet halvemalla?

Vierailija
18.08.2024 |

suosi irto karkkia pussitetun karuskin sijaan. Hinta ero suuri jopa 10n euroa.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus nostan sitä pussia varovasti samalla kun punnitsen ja pidän käden paikoillaan niin maksaa paljon vähemmän jos pussin antais olla rennosti siinä. 

Minä valitsen vain kevyitä karkkeja. 

Vierailija
22/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus nostan sitä pussia varovasti samalla kun punnitsen ja pidän käden paikoillaan niin maksaa paljon vähemmän jos pussin antais olla rennosti siinä. 

Totta. Vaahtokarkit tulee edukkaamiksi kuin painava lakritsa tahi nougaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti esim Pätkis, Center ja muut suklaat. 

Vierailija
24/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkit on kohtuuttoman halpoja ajateltuna niiden epäterveellisyyteen.

Ja tumma suklaa ihan liian kallista TERVEYSTUOTTEEKSI. Toivoisin että Purra edes älyäisi ottaa siitä makeisveron pois.

Vierailija
25/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ostanut irtokarkkeja sen jälkeen, kun prismassa näin 2v tenavan ensin sullovan niitä suuhunsa, ja vihainen äiti kaivoi lapsen suusta karkit JA LAITTOI NE TAKAISIN LAARIIN. 🥴

Tältä palstalta olen lukenut senkin, että kaupanpitäjä on ohjeistanut siivoojat ja kaupan työntekijät illalla lattioita lakaistessa laittaa pudonneet karkit takaisin laareihin. Maisteltuja, käsin klähmittyjä ja lattiapölyisiä karkkeja, hyi olkoon. Tuon jutun jälkeen olen ostanut vain pussi tai muovilaatikkokarkkeja.

Mä näin juopon kauhovan niitä käsin laareista. Ei kiitos irtokarkeille.

Vierailija
26/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti osaat nostaa sitä tasan yhtä paljon ip-kassallakin...

Vierailija
27/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Vaahtokarkit tulee edukkaamiksi kuin painava lakritsa tahi nougaa.

Ja konvehdit. 

Vierailija
28/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta ikinä mitään, mitä joku on voinut lähmiä likaisilla ja räkäisillä käsillä. Kaikki irtona ostettava pitää olla pestävissä tai kuorittavissa.

KAIKKEA kaupassa olevaa on joku todennäköisesti lähminyt ennen sua. Myös ei-elintarvikkeita. Jos ostat nestesaippuaputelin tai kosteusvoidepurnukan, et voi tietää kuka on avannut sen korkin ja nuuhkaissut aromia. Eikö olekin HIRVITTÄVÄ ajatus.

Vierailija
29/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tää onkin joku lasten palsta? Vai ostaako joku aikuinen muka karkkia?

Joo, ostaa. Esim. minä, nainen 54 vee. 

Vierailija
30/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ostanut irtokarkkeja sen jälkeen, kun prismassa näin 2v tenavan ensin sullovan niitä suuhunsa, ja vihainen äiti kaivoi lapsen suusta karkit JA LAITTOI NE TAKAISIN LAARIIN. 🥴

Aika seko mamma. Vähä-älyisten ei pitäisi lisääntyä.

Aika monetämmät on aivoton kasa paskaa noiden persehedelmiensä kanssa. Fiksuthan jättää nykyisin lisääntymättä.

Vierailija
31/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Minä olen alkoholisti ja täytyy myöntää että jurrissa tulee tehty.jäynää: pyöritään takapuolessani makeisija ja laitan takas laareihin ja nauran kippurassa kun mammat lappaa niitä pusseihin.

Vierailija
32/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, jos karkinostajat EI tietäis tätä. Kilohintoja on niin helppo verrata.

Monet tosin luulee, että isompi pakkaus samaa tuotetta on automaattisesti kilohinnaltaan edullisempi. Ei tod. ole aina

Vierailija
33/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä on niin paljon sokeria, että eivät bakteerit niissä kauaa elä.

Vierailija
34/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkit on kohtuuttoman halpoja ajateltuna niiden epäterveellisyyteen.

Pitäisikö joutua vielä maksamaan siitä terveyshaitasta?

Vierailija
35/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hinta olisi 10-kertainen, ostan silti AINA valmiiksi pussitettuja karkkeja. Ei kiinnosta syödä karkkeja, jotka ovat pyörineet kaupan lattialla, lähmäisissä käsissä jne. ennen pussiin päätymistä. 

Vierailija
36/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan niiiìiiin harvoin karkkia että ihan sama mitä se maksaa.

Vierailija
37/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punnitse ensin ja lapa sitten toinen puoli lisää karkkia! Miksei kaikki tajua tätä?

Liian monimutkaista suomituraanille.

Vierailija
38/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti osaat nostaa sitä tasan yhtä paljon ip-kassallakin...

Miksi pussia pitäisi nostaa ip-kassalla? Pussiinhan tulee hintalappu, joka vain piipataan kassalla. Ei sitä enää siinä vaiheessa punnita (paitsi ehkä Lidlissä, jossa en ikinä asioi...)

Vierailija
39/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän samanlainen vaikutelma kuin alkoholia Virosta kärräävistä ihmisistä. En juo alkoholia tai syö karkkia niin paljon että joutuisin miettimään kikkoja siihen kuinka ne eivät rasittaisi kukkaroani niin paljon. 

Vierailija
40/108 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vastaava kokemus ja kun aikuisetkin välillä nyppii niitä sormin ylemmistä laareista. Mieluummin maksan vähän enemmän siitä suljetusta pakkauksesta eikä sitä karkkia niin paljon mene että pitäisi alkaa säästökikkoja keksimään.