Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko lapselle antamani lahja jotenkin huono?

Vierailija
18.08.2024 |

Annoin 10 v lapselle lahjaksi hiusponnaripaketin, karkkia ja 10 euron lahjakortin. Lapsi kiitti lahjasta, mutta äitinsä kommentoi lapselle hänen esitellessä lahjaa, miten lapsella on kyllä jo hiusponnareita paljon. Jäi nyt olo, että oliko tuo huono lahja, kun äiti reagoi noin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sopiva, äidistä ilmeisesti ei.

Vierailija
22/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok lahja, jos olet joku kaukaisempi sukulainen. Jos taas olet kummi tai muu läheinen, niin on aika pieni muistaminen.

Ysärillä tää olisi ollut ihan normaali lahja läheisemmältäkin. Ihmisistä on tullut ahneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok lahja, jos olet joku kaukaisempi sukulainen. Jos taas olet kummi tai muu läheinen, niin on aika pieni muistaminen.

Me on sanottu kummeille, että tarkoitus ei ole kantaa lahjoja tai rahaa. Toivomuksena, että kun muistaa, niin joku pieni riittää. Ja että lapsilla on elämässä vanhempien lisäksi turvallisia aikuisia, joille sitten voi kertoa jotain jos ei syystä tai toisesta vanhemmalle voi kertoa. 

Vierailija
24/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakaikkiaan mautonta vanhemmalta mennä arvostelemaan lapsen saamaa lahjaa tuolla tavalla ääneen! Mitä sitten, jos lapsella on useampi hiusponnari? Tuollaiset kuluu käytössä, häviävät herkästi eivätkä muutenkaan kestä loputtomiin. Eivätkä edes vie tilaa kotona, niin turha siitäkään valittaa.

Onneksi lapsi sentään osasi kiittää lahjasta ja arvostaa sitä.<3

Vierailija
25/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi oikein odotti? Kymmenvuotiaalle jotain kolmenkympin lahjakorttia? Ihan normaalilta lahjalta kuulostaa. Ja tuon ikäinen on vielä pieni, se parikymppiäkin olisi jo tosi iso raha.

Vierailija
26/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ap sanonut olevansa kummi? Oli kyllä minun mielestäni aika pieni ja arkinen lahja, paitsi jos antaja itsekin on vasta nuoruusikäinen. Tosin olen ehkäpä aivan täysin väärä ihminen sanomaan mitään tähänkään asiaan, kun en tiedä, missä oikein ns. mennään.

Vierailija
27/27 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä mielestäni. Tosin minä olen aina kysynyt ensin kummityttöni äidiltä ja myöhemmin kummitytöltä itseltään, mitä hän haluaa lahjaksi, niin ei ole tullut hutiostoksia.

Mistäpä minä keski-ikäinen, lapseton mies tietäisin, mitä tytöt, tai nimenomaan kummityttöni haluaisi?

Toimin ihan samalla tavalla vaikka olen nainen ja aikuisen tytön äiti.

En tiedä mitä tämän päivän teinityttö haluaa ja muutenkin tykkään että lahja olisi mieluinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi