Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet ajattelevat naisesta, joka on ollut nuoruuden rakkautensa kanssa koko elämänsä?

Vierailija
18.08.2024 |

Herättääkö tällainen nainen mitään ajatuksia, koska ovat kuitenkin harvassa nykyään? Vaikka nelikymppinen nainen ja 15-vuotiaasta saman miehen kanssa? Olisitko itse miehenä toivonut löytäneesi sopivan naisen jo nuorena? 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet näistäkin eroavat nelikymppisinä.

Eivätkä ne pitkät liitot välttämättä ole onnellisia, ei vain tiedetä että muunkinlaisia miehiä on olemassa. Toki poikkeuksiakin on.

Vierailija
2/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tuttavapiirissäni on yksi tuollainen pariskunta. Miksi asiasta pitäisi ajatella yhtään mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihme vastaus tuo oli..

Vierailija
4/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteken, että harvinaista nuoremmissa ikäluokissa... En osaa kuvitella, että olisin itse löytänyt ja saanut mahdollisuuden elää parisuhteessa yhden ja saman kumppanin kanssa 15 vuotiaasra alkaen. - En vaikka tuon ikäisenä tutustumiani naisia on säilynyt elämässäni kyllä muutoin läheisinä.

M45+

Vierailija
5/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin tuttavapiirissäni on yksi tuollainen pariskunta. Miksi asiasta pitäisi ajatella yhtään mitään?

Sen harvinaisuuden takia. 

Vierailija
6/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, että olette löytäneet toisenne nuorella iällä. Moni ei löydä rakkautta koko elämänsä aikana. 

Mies 44

Vierailija
7/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on Penelopen vertainen?

Vierailija
8/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehiä toisten eukot kiinnostaisi?

Onko sinulla joku itsetunto-ongelma, kun haluat miesten ajattelevan sinua, vaikka olet varattu?

Vierailija
9/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kiinnostaisi mitä muut miehet ajattelee minusta. Oma mies tuntuu tykkäävän.

Vierailija
10/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu 16v kimpassa ja ollaan 34v ja 36v

Itse ainakin olen oppinut että asioita voi korjata ja parannella suhteessa, eli "ei se vaihtamalla parane" on toteutunut omalla kohdallani. 

Monet ystävät ympärillä seurustelee sellaisia 2v suhteita ja ekan rypyn kohdalla sitten erotaan kun ei olla valmiita työstämään itseä eikä suhdetta.

Vierailija
11/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän kertakäyttökulttuurissa on mielenkiintoista kuulla, onko "yhden miehen nainen" tylsä kummajainen vai olisiko miehistä ollut kiva löytää yksi sopiva nainen jo nuorena. ap 

Vierailija
12/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnekas kun olen tavannut yhden hyvän miehen. Meillä ei ole koskaan tylsää keskenämme.

Vierailija
13/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän kertakäyttökulttuurissa on mielenkiintoista kuulla, onko "yhden miehen nainen" tylsä kummajainen vai olisiko miehistä ollut kiva löytää yksi sopiva nainen jo nuorena. ap 

Miehiäkin on erilaisia, joistakin tuo voi kuulostaa tylsältä jos haluaa vaikka eri naisia kokeilla

Vierailija
14/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää. Jäänyt villi nuoruus kokematta.

Vierailija
15/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään kiinnostaisi mitä joku random tyyppi ajattelee toisen randomin parisuhteesta ja elämästä?

Vierailija
16/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parisen viikkoa ollut 17v, kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, nyt olen 48v.

Vierailija
17/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no siksihän tämä aloitus...miesten mielipiteitä kyselin. ap

Vierailija
18/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät ihmiset kykenevät ratkaisemaan ongelmat, heillä on hyvä hahmotus ja ongelmanratkaisukyky. Liitto pysyy kasassa ja ei ole taloudellisia murheita. Asiat voidaan sopia kahden tunnollisen aikuisen välillä ja suostutaan tekemään kompromisseja sekä jakamaan vastuuta. Turhanpäiväiset arkiset askareet delegoidaan alemmalle sosiaaliluokalle ja yhteinen aika vaikkapa viinilasillisten äärellä poreammeessa sujuu joustavasti.

Vierailija
19/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mitä se minulle kuuluu?

Vierailija
20/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastelen sitä kuinka moni mies olisi oikeasti halunnut yhden naisen jo nuorena. Ja kuinka moni kaipaa enemmän kokeiluja. 

Naisten vastaukset tunnistaa täältä.. 

Ap