Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet ajattelevat naisesta, joka on ollut nuoruuden rakkautensa kanssa koko elämänsä?

Vierailija
18.08.2024 |

Herättääkö tällainen nainen mitään ajatuksia, koska ovat kuitenkin harvassa nykyään? Vaikka nelikymppinen nainen ja 15-vuotiaasta saman miehen kanssa? Olisitko itse miehenä toivonut löytäneesi sopivan naisen jo nuorena? 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keeper.

Vierailija
22/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä 16 vuotiaana alkaneet suhteet jostain syystä kestävät. Ehkä mieskin haluaa olla uskollinen sille naiselle, jonka on korkannut 16-vuotiaana. Kun ei älytä mistään mitään, niin kaikki onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastelen sitä kuinka moni mies olisi oikeasti halunnut yhden naisen jo nuorena. Ja kuinka moni kaipaa enemmän kokeiluja. 

Naisten vastaukset tunnistaa täältä.. 

Ap 

Minulle kelpaisi se yksi loppuelämäksi. Haluan laatua, en määrää. Mutta toistaiseksi jatketaan mitään kokemattomana sinkkuna.

Vierailija
24/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä 16 vuotiaana alkaneet suhteet jostain syystä kestävät. Ehkä mieskin haluaa olla uskollinen sille naiselle, jonka on korkannut 16-vuotiaana. Kun ei älytä mistään mitään, niin kaikki onnistuu.

Ei älytä mistään mitään? Mitä tarkoitat? 

Vierailija
25/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastelen sitä kuinka moni mies olisi oikeasti halunnut yhden naisen jo nuorena. Ja kuinka moni kaipaa enemmän kokeiluja. 

Naisten vastaukset tunnistaa täältä.. 

Ap 

Nainen se vastaa tässäkin. :D Mä olen nuoruuden rakkauteni kanssa nyt ollut 30 vuotta, tavattiin, kun olin 21v. Kummallakin kerkes olemaan suhteita ennen.

Noin kymmenen vuotta sitten meillä oli kriisi, että erotakko vai mitä hittoa nyt pitäs tehdä. Sitten otettiin pieni asumusero. Miehelle sanoin, että mene ja lennä kukasta kukkaan touhua nyt niin keleesti, jos mielesi tekee.

Puoli vuotta meni, mutta oli pari juttua siinä sivussa. Ei kummosia. En tiedä oliko miehellä muita.. Sovittiin ettei tarvii puhua.

Oltiin kaikkiaan vuosi erossa ja sitten tuo alkoi kyselemään, että onko nämä testit nyt testattu. Hän haluaa mitä meillä oli. Aika helposti me sujahdettiin siihen arkeen taas. Ehkä vähän ärsyttävänkin helposti. Ystävyys syventyi. Enhän mä ollut hakenutkaan suhdetta tai uutta rakkautta tuolla "offspringalla", vaan enemmän semmoista omaa kasvua, itsenäisyyttä..  sekin jäi matkaan. Eihän meidän tarviikaan tehdä kaikkea yhdessä, vaikka helposti niin ajateltiin. Voidaan nukkua jopa omissa makkareissa jne. :D

Vierailija
26/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, alistuva ja helposti antava nainen kun mies on kestänyt vuosikymmeniä. Toistaalta jos vapautuu suhteesta, niin on saattanut muuttua nalkuttavaksi akaksi. Eli uhka tai mahdollisuus.

Vierailija
27/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka ei tiedä paremmista. Tommosissa suhteissa tyydytään.

Vierailija
28/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää. Jäänyt villi nuoruus kokematta.

Yhdessäkö ei villiä nuoruutta voi kokea? Vai tarkoitatko vaan irtosuhteita villillä nuoruudella?

Vierailija
29/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tällaisen tunnen, eivät tosin aloittaneet seurustelua ihan noin nuorena. En minä hänestä ajattele mitään sen ihmeellisempää kuin muistakaan ihmisistä. Jokaisella on oma elämäntarinansa, ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
30/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on ihanteelinen. On vähän ällöä jos 35 vuotiaana joutuu tyytyä johonkin käytettyyn muijaan. Vähän niin kuin sängyn patjat. Ei niitäkään viitti ostaa käytettynä. 

Vierailija
31/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elinpiirissä pitkään yhdessä olleita (20-40) on paljon. Omat nuoretkin ovat seurustelleet tahoillaan 3 ja 5 vuotta. Mun mielestä se on paljon, kun nykyajasta annetaan käsitys pikasuhteista. Lukiosta löytyi kummallekin kumppani.

Samoin itselle ja niin monelle muulle tutulle.

Vierailija
32/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu yhdessä 14-vuotiaista. Kysyit miesten mielipiteitä, joten kerron välillisesti. Vaikuttaa siltä, että on hienoa kun miehellä on nainen joka ei ole ollut muiden kanssa, kun taas miestä säälitään kun ei ole saanut useampaa kuin yhtä pesää.

Vierailija
33/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Rooooosa vaatii muiden tuloista pidätetyistä veromenoista itselleen ILMAISTA TUKIRAHAA. Se ei ole mikään pientulo. Viddu pitäisi puhua näiden lusmujen vaatimustukirahasta. Tai jostain muusta. Tuloja tulee työtä tekeville. Ansainto. Nämä herra rooosat ovat pelkkiä menoeriä. 

Vierailija
34/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sen naisen sitoutumiskykyiseksi ja fiksuksi, jolla on elämänhallinta kunnossa. Lisäksi iskee kateus miestä kohtaan. Toisaalta myös ajattelen sitä, että olisinko kokenut nykyisen kaltaista henkistä kasvua koskaan, jos elämä olisi rullannut mukavahkosti tähän asti. Että oliko tähän astinen kohtaloni sittenkin lopulta parempi.

- Syrjäytynyt M43

Vierailija
35/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen onnekas kun olen tavannut yhden hyvän miehen. Meillä ei ole koskaan tylsää keskenämme.

Tylsyydessä ei ole mitään vikaa, vaan se on itse asiassa tarpeellista yksilön kehittymisen kannalta.

Vierailija
36/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mitä väliä sillä on, mitä MUUT miehet ajattelevat, jos olet itse löytänyt elämäsi rakkauden ja vietät elämäsi hänen kanssaan? Eri asia jos olisit sinkku ja miettisit potentiaalisten kumppanien suhtautumista johonkin asiaan.

-Perheellinen mies

Vierailija
37/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet kyllä haluaisi sellaisen naisen joka on ollut vain hänen kanssaan mutta veikkaan että useimmat kuitenkin haluaa aikakin yrittää sekstata useamman naisen kanssa ennen sitä.

Vierailija
38/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä mitä joku ajattelee? Olen ollut ensimmäiseni ja ainoani kanssa kohta 40 vuotta, samoin hän. Tuskinpa kukaan siitä mitä ajattelee. Pääasia ette me viihdymme toistemme seurassa.

Vierailija
39/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo on ihanteelinen. On vähän ällöä jos 35 vuotiaana joutuu tyytyä johonkin käytettyyn muijaan. Vähän niin kuin sängyn patjat. Ei niitäkään viitti ostaa käytettynä. 

Kyllä sen puhkiajetun Ladan vaihtaa mielellään vähän käytettyyn Mersuun. Vaikka olisi itse ainoa joka on Ladaa päässyt polkemaan.

Vierailija
40/55 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä mitä joku ajattelee? Olen ollut ensimmäiseni ja ainoani kanssa kohta 40 vuotta, samoin hän. Tuskinpa kukaan siitä mitä ajattelee. Pääasia ette me viihdymme toistemme seurassa.

Kyllähän sitä helposti ajattelee että ainakin toinen on pettänyt ja käynyt maistamassa 'kiellettyä hedelmää'. Uskiksia kuitenkin olette, niin ukko on Suviseuroissa polkenut pari muksua naapureiden eukoillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä