Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei yksinäisille ole mitään "kaveri-Tinderiä"?

Vierailija
18.08.2024 |

Suomessa on valtavasti yksinäisiä, mutta aikuisena uusia ystävyyssuhteita ei noin vain solmita. 

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Tinderissä on myös asetus "haen uusia kavereita". Menee ruksiin.

m30

Vierailija
82/89 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumblessa on kaverimoodi. Valitettavasti liian vähän käyttäjiä, että olisi oikeasti järkevä, suurin osa on ulkomaalaisia töiden perässä muuttaneita. Ei sinällään, etteikö heistä löydy myös hyviä potentiaalisia kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendie ei ole tuottanut tulosta, parin mielenkiintoisen naisen kanssa pitkiä ja hyviä keskusteluja vaan lopettivat vastailun ja perus ghostailua naisilta. aina. Olen myös antanut aikaa ja tilaa mutta eivät enää ikinä ota yhteyttä. Nolotti laittaa viestiä enää joihin eivät vastanneet, kyllä te teette tän niin stan vaikeaksi sanoa vaan että ei natsannut, se riittää mulle. Jätetään ns. arvailujen varaan.😂 Miehet ovat tuskallisen tyhmiä tajuamaan että etsin vain kavereita ja seurustelen. Facebookin naisten kaverihakuryhmää en myöskään suosittele, yhtä tyhjän kanssa. Saat vaan someseuraajan..ne ei etene mihinkään. Oikeassa elämässä saat ehkä tuurilla kaverin vaan ei ihmiset enää lähesty samalla tavalla. N27

Vierailija
84/89 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit on vaan tiellä. Sen sijaan kannattaa esim. keskustella jollain palstalla.

Vierailija
85/89 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yksinäiset voivat mennä pe/la iltana ulos ja pariutua?

Yksinäiset ei välttämättä ole pariutumassa, moni etsii ihan vaan vaikka lenkkikaveria. Moni yksinäinen voi ollakin pe/la iltana töissäkin.

Vierailija
86/89 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä voi etsiä myös uusia kavereita.

Voi, mutta jos on parisuhteessa, niin ei sitä silti voi ladata vaikka haluaisikin etsiä sieltä vaan kaveria 😅

Vierailija
87/89 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea olisi. Ei tarvitsisi Tinderissä "uusia kavereita"-vaihtoehtoa.

Vierailija
88/89 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tällainen frendi.com olisi hyvä idea! 

Parisuhdetta tai jotain fwbtä kaipaavat, jäävät Tinderiin, selkeä peli.

Vierailija
89/89 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluin Facebookissa yhteen kaverinhakuryhmään, en ollut kirjoitellut siellä mitään kun julkaisuja tuntuivat tekevän lähinnä vähän yksinkertaisemmat tapaukset. Kerran joku mies siitä ryhmästä laittoi mulle mesessä viestin "Moi Niina, onko sulla ADHD?" Toi oli kyllä jotenkin huipennus koko touhulle... :') Mulla ei ole hajuakaan miksi lähestyi noin ja kysyi tuollaista, poistin vaan viestin ja erosin ryhmästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän