Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset lapset osaa valita eteisessä olevista ulkovaatteista säähän sopivat vaatteet itse?

Vierailija
18.08.2024 |

Tarkoittaa siis esimerkiksi loppukesää/alkusyksyä jolloin kelit vaihtelee, niin minkä ikäiset osaa itse valita esimerkiksi, puenko takin/pipon/käsineet/kumpparit jne ilman, että äidin/isän pitää käydä sanomassa, että puepa nyt tuo ja tuo?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä nykyään alkaa se, että mikään ei kelpaa? Meneekö ala-asteen loppuun niin, että kelpaa ne mitä vanhemmat valkkaa?

Vierailija
42/44 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kesän havaintojeni mukaan osa 50 vuotta täyttäneistä osaa jo valita sateeseen sopivan asun, kun helteiden keskelle on luvattu muutama sadepäivä,

On muuten mahdottoman mukavaa katsella ikkunasta, kun kansa taapertaa rankkasateessa T-paidassa ja shortseissa.

Miten kesäsade vaikuttaa pukeutumiseen? Eli, jos kesähelle/ukkoshaude ym. ja vesisade. Toppahaalariko päälle????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kesän havaintojeni mukaan osa 50 vuotta täyttäneistä osaa jo valita sateeseen sopivan asun, kun helteiden keskelle on luvattu muutama sadepäivä,

On muuten mahdottoman mukavaa katsella ikkunasta, kun kansa taapertaa rankkasateessa T-paidassa ja shortseissa.

Miten kesäsade vaikuttaa pukeutumiseen? Eli, jos kesähelle/ukkoshaude ym. ja vesisade. Toppahaalariko päälle????

Juuei. Viime viikolla oli lämmintä ja rankkasade juuri kun piti lähteä polkupyörällä liikkeelle ja ajattelin, että pakko nyt laittaa ne sadevaatteet kun niin kovasti sataa, mutta lopputuloksena ihan yhtä märkä hiestä kuin olisi ollut sateesta!

Vierailija
44/44 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kysymys tämäkin taas on?

Eikö ne lapset ole sun lapsia ja etkö sinä itse pysty näkemään ja arvioimaan, mitä ne SUN lapset osaa ja mitä ei?

Etkö sinä itse osaa seurata lastesi kehitystasoa?

Vielä noin yksinkertaisesta asiasta kyse.

Aikuisen tehtävä on ohjata ja opastaa.  Huolehdi nyt ainakin siitä, että ne viimeistään tokaluokalla pistää nurisematta kumpparit jalkaansa, jos ulkona sataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi