Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänekäs nainen, oletko äänekäs myös tyydyttäessäsi itseäsi?

Vierailija
18.08.2024 |

Seksissä äänekäs nainen, oletko äänekäs myös kun tyydytät itseäsi? 

Jos et, niin mikä tuon eron aiheuttaa? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen aina äänen kanssa, niin yksin kuin miehen kanssa. Jos joudun keskittymään äänen pidättämiseen, orgasmi jää vajaaksi. Itse aktin aikana en ole erityisen äänekäs, en tosin täysin hiljainenkaan. 

Vierailija
2/16 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu ole äänekäs kun yks? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sängyssä äänekäs jos voin (lapsiperhe, mies joutuu hyssyttelemään), hiljaa olo ärsyttää eikä oo yhtä vapautunut olo.. Masturboidessa voin olla hiljaa, mutta jos oon kotona yksin en pidättele. Mieluummin pidän ääntä

Vierailija
4/16 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ääntä taitaa tulla juurikin yksin touhutessa. Nolottaa vähän äännellä seksin aikana kun mieskin on siinä paikalla kuulemassa, joten rajoitan.

Vierailija
5/16 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ääntä taitaa tulla juurikin yksin touhutessa. Nolottaa vähän äännellä seksin aikana kun mieskin on siinä paikalla kuulemassa, joten rajoitan.

minua kiihottaisi äännellä miehen kuullen

Vierailija
6/16 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan naisen (spontaani!) ääntely kiihottavaa ainakin tämän miehen mielestä. Seksileffahuuto on kyllä turn off. 

Vierailija
7/16 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin. Joskus voi ääntäkin tulla, lähinnä syvästä hengitystä johtuvaa, tai jotain inahdusta, mutta ei tule samaa kuin miehen kanssa.  Ei ole aitoa voittanutta. En vain pääse itsekseni samaan pisteesee orgasmissa kuin miehen pannessa minua, joten itsetehty on vain jotain akuutin hädän sammuttamista ja jos siinä joain tulee, niin pikku inahdus.  

Vierailija
8/16 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla lailla ääntelen tai jopa enemmän itseni kuin miehen kanssa. Sori naapurit!

Vierailija
9/16 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääntelen paljo yksin kun oon

M47

Vierailija
10/16 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääntelen paljo yksin kun oon

M47

Oletko yksin ollessasi myös N47, kun naisilta kerran kysyttiin?

Vierailija
11/16 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ääntelen ja harrastan self bondagea, mutta juurikin tämän vuoksi käytän suupalloa. Olen hommannut sellaisen "yli ison" pehmeän suupallon vaimentamaan ääntelyäni.

Vierailija
12/16 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ääntä itekseen kun miehen kanssa JA PALJON USEAMMIN. Naapurit kuulee varmasti. Tällainen oli exä

Vierailija
13/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mieheni osti myös suupallon, ihan vaan naapuri yksityisyyden nimissä. Eihän se täysin hiljaiseksi saa, mutta ainakin meillä kiva lisämauste.

Vierailija
14/16 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen.

Vierailija
15/16 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin aikana olen äänekäs. Masturboidessa ehkä vähän hiljaisempi. Johtuu siitä, että pidän oikeasta seksistä kumppanin kanssa enemmän. 

Vierailija
16/16 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokin tutkimus tästä olikin. Siis että nainen ei ääntelekään omasta nautinnostaan, vaan saadakseen miehen tulemaan, vaikkei tätä välttämättä edes itse hahmota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi