Sinä joka halusit lapsia, mikä oli syysi sille?
Mikä sinun lapsia halunneen syy oli haluta lapsia? Tätä aina vapaaehtoisesti lapsettomilta kysellään ja väitetään myös itsekkääksi haluta elää lapsettomana, mutta eikö niitä lapsiakin pohjimmiltaan aina haluta itsekkäistä syistä?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään seksikkäämpää - kuin raskaana oleva nainen.
Jos lapset ovat suunnitelmissa kuitenkin, niin annat vaan mennä. Asiat järjestyvät. Jos jää odottamaan sitä oikeaa aikaa, ei sitä välttämättä tule ikinä. Aina on syitä puolesta ja vastaan. Kyllä opiskelijana lasten saaminen ja hoitaminen on helpompaa kuin työuran alussa.
Elämäni paras päätös! Vaihdoin sian sonniin!
Sonni on siittänyt 2 lasta meille
Ja tuntuu, että rintoja taas puristaa ja mahani pömpöttää siunatusti
Vierailija kirjoitti:
Lapset ja vauvat on ihania. Niiden seura on mukavaa ja näet niissä itsesi ikään kuin lapsena. Upea kokemus.
Niin totta
Oli kova vauvakuume ja olin töissä ihan paskassa työpaikassa niin ajattelin että parin vuoden breikki tekisi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus: Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia, kuin lapsettomat
Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia ja menestyneimpiä myösKuten tämäkin julkaisu todistaa:
Tutkimus:
Yes, Married Mothers Really Are Happier Than Unmarried and Childless Women
But children bring not only happiness. These sociologists report that women who are mothers tend to be better off financially than their childless peers.
https://dailycitizen.focusonthefamily.com/yes-married-mothers-really-ar…
Mikäs se tutkimus oli, että onnellisin ryhmä ovat lapsettomat sinkkunaiset?
Seesteisiä odottajia. Sit ne muuttuu läväri, tatska, sokkiväri kusipäiks. Ei kiitos lapsia
Vierailija kirjoitti:
Tutkimus: Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia, kuin lapsettomat
Naiset joilla lapsia ovat onnellisempia ja menestyneimpiä myösKuten tämäkin julkaisu todistaa:
Tutkimus:
Yes, Married Mothers Really Are Happier Than Unmarried and Childless Women
But children bring not only happiness. These sociologists report that women who are mothers tend to be better off financially than their childless peers.
https://dailycitizen.focusonthefamily.com/yes-married-mothers-really-ar…
Itseä ei ole koskaan kiinnostanut menestyneisyys, tein just työkkärin kanssa testejä ja en ole lainkaan kunnianhimoinen selvisi. En myöskään halua lapsia. Oletko miettinyt että ihmisiä on erilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta. Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen.
Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan, poikaystävään tai tiktokkiin.
Ihmisiä aivopestään venäjän valheella, että olisi jotenkin hyvä jos Suomeen ei synny suomalaisia vauvoja. Suomi näivettyy.
Naisia vaivaa yksinäisyys kun vanhuus tulee. Ilman lapsia nainen kokee yksinäisyyden lisäksi turhautuneisuutta ym. Nainen ilman lapsia on surullinen tapaus. Sellainen on vanhapiika.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän
Miksi sinä kuvittelet tietäväsi muiden puolesta miten muut kokevat? Nuo ovat sinun omia ajatuksiasi jotka sinä projisoit muihin.
Sekä lapsen haluaminen että haluamattomuus ovat itsekkäitä ajatuksia. Kumpikin omalla tavallaan. Tässä asiassa itsekkyys ei ole paha asia.
Raskaus on blondeille toivottua. Niin kauniita.
Älykkäät blondit saavat mahansa pömpöttämään
Te muut jäätte ilman ja kohtunne kuihtuu
Oon aina ihan innoissani kun jollain on vauvamasukki
Koska halusin järkevää sisältöä elämään. Ontto olo, jos olisin yksin tai vain puolison kanssa. Tylsää, merkityksetöntä ja ikävää elämää. Lasten mukana tulee aito elämä ja ilo.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Mun vaimon raskausmaha ja raskausarvet on vaan parantaneet häntä.
Juuri niin
Juuri niin
Vierailija kirjoitti:
Koska halusin järkevää sisältöä elämään. Ontto olo, jos olisin yksin tai vain puolison kanssa. Tylsää, merkityksetöntä ja ikävää elämää. Lasten mukana tulee aito elämä ja ilo.
varmaan väärä puoliso.. itselläni ei ole tullut tuollaista tunnetta kumppanini kanssa kjoskaan
Vauvat on vaan niin vastuttamattoman ihania
Vierailija kirjoitti:
Oma pikku vauva sun sylissä
Sun rintaa vasten
Aivan parasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma pikku vauva sun sylissä
Sun rintaa vasten
Aivan parasta
Usko nyt, kaikista se ei tunnu kivalta ajatukselta. Tämäkin koko lanka turhaa vänkäystä. Antakaa ihmisten tehdä lapsia tai olla tekemättä jos eivät niitä halua
Vierailija kirjoitti:
Tuliko muutos. Älä vaan noilla kriteereillä ala lisää porsimaan.
Vierailija kirjoitti:
Sekä lapsen haluaminen että haluamattomuus ovat itsekkäitä ajatuksia. Kumpikin omalla tavallaan. Tässä asiassa itsekkyys ei ole paha asia.
Itseasiassa lapsen haluamattomuudessa on myös epäitsekäs puoli, moni haluaa säästää syntymättömän lapsensa tältä maailmalta tai tiedostaa ettei pystyisi olemaan hyvä vanhempi eikä siksi halua lasta. Minusta useammankin ihmisen soisi miettivän etenkin omaa valmiuttaan vanhemmuuteen eikä vain lisääntyvän sokeasti lasta ajattelematta ja omista itsekkäistä syistä.
Itselläni tuo merkitys tulee parisuhteesta. Et voi sanoa noin minulle, jos et ole itse kokenut merkittävää parisuhdetta