Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoisit jos miesasiakas hymyilisi ja sanoisi: "Oletpa kaunis. Lähdetkö treffeille?"
Sanoisin että mulla on poikaystävä ja jos et lopeta, niin se tulee ja hakkaa sut.
Oikeasti, kassalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoisit jos miesasiakas hymyilisi ja sanoisi: "Oletpa kaunis. Lähdetkö treffeille?"
Sanoisin että mulla on poikaystävä ja jos et lopeta, niin se tulee ja hakkaa sut.
Joutuuko poika puolustamaan sinun kunniaasi?
Mun poikaystävä suojelee mua ahdistelijoilta ja mielellään vetää maihin kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, kassalla?
Mun poikaystävä työskentelee samassa paikassa. Häntä ei haittaa opastaa käytöstavoissa ja kassajonokäyttäytymisessä. Hän on ikäistään kypsempi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävis oikeesti kerran niinpäin, että vanhempi mies kassalla alkoi lirkutella ja kettuilla mulle kassalla kun olin asiakkaana. Se mies on yleensä toisella osastolla ja oli väliaikaisesti kassalla. Ei ollu näköjään käytöstapoja hänellä. Hän kuittaili mulle lievään tyyliin ostoksistani. Hyi hemmetti. Se oli kuin tuulahdus jostakin vanhoista huonommista ajoista ja asenteesta, johon onneksi tuskin koskaan muuten törmään.
Puppa tuurasi kassalla ja kommentoi asiakkaiden ostosvasuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, kassalla?
Mun poikaystävä työskentelee samassa paikassa. Häntä ei haittaa opastaa käytöstavoissa ja kassajonokäyttäytymisessä. Hän on ikäistään kypsempi.
Kyllä se poikaystävä sais oikeesti potkut ensimmäisestä väkivaltaisesta hyökkäyksestä asiakasta kohtaan.
Hei. Olen nelikymppinen mies ja hassuttelen aina kassojen kauneimmille nuorille naisille.
Pravuurini on tanssia robottitanssia maksupäättelle ja ojentaa kukkanen naiselle. Tai sitten teen miimikko tyylisen esityksen jossa kävelen alas portaita pitkin alakertaan ja nousen ylös maksupäättelle ja ojennan kukkasen. Sitten aloitan minuutin pituisen painostavan kyselyn treffeille lähtemisestä.
Olen niin suosittu että kassajonossa olevat muut asiakkaat kannustavat tyttöä ottamaan vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun poikaystävä suojelee mua ahdistelijoilta ja mielellään vetää maihin kusipäitä.
Unelmissasi?
Miksi tuo aloittajapappa on noin retardi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo aloittajapappa on noin retardi?
Kunhan provoilee.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävis oikeesti kerran niinpäin, että vanhempi mies kassalla alkoi lirkutella ja kettuilla mulle kassalla kun olin asiakkaana. Se mies on yleensä toisella osastolla ja oli väliaikaisesti kassalla. Ei ollu näköjään käytöstapoja hänellä. Hän kuittaili mulle lievään tyyliin ostoksistani. Hyi hemmetti. Se oli kuin tuulahdus jostakin vanhoista huonommista ajoista ja asenteesta, johon onneksi tuskin koskaan muuten törmään.
*lievään = lipevään
Tarkoituksena hänellä oli siis selvästi nolata.
Ainoa ongelma näissä vanhempi mies nuorempi nainen jutuissa on, että joku on unohtanut kysyä palstan kurpilta mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ongelma näissä vanhempi mies nuorempi nainen jutuissa on, että joku on unohtanut kysyä palstan kurpilta mielipidettä.
Mielipidettä mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipidettä mihin?
Niin... Onko sulla jo henkilökohtainen avustaja?
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu. Onneksi ei enää tarvitse olla kassalla töissä ja kuunnella iditoottien vonkasyrityksiä. Niihin kun ei siinä kaiken kansa kuulleen oikein voi vastata "painu vttuun saatanan pervo" tms.
Älä huoli, nuoren naisen "ura" on nopeasti ohi.
Vierailija kirjoitti:
Eli onko lopputulema se, että kassalla työskentelevää nuorta naista ei ole soveliasta lähestyä millään tavalla? Ei kassalla, työmatkalla, työpäivän jälkeen eikä netissä? Kaikki mahdolliset vaihtoehdot ovat vääriä.
Jos mammoilta kysyt, niin kyllä. Kaikki tavat on vääriä.
Olin aikaisemmin luullut, että aikuiset voivat deittailla toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipidettä mihin?
Niin... Onko sulla jo henkilökohtainen avustaja?
Vastaamassa kysymyksiin puolestani?
Se on täysin normaalia, että mies pyytää kaunottaren treffeille. Siihen ei vaikuta ikä, eikä mikään sosiaalinen status.
Anna hänelle pitkävartinen ruusu, tai kolme, ja sitten kysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö kertakaikkiaan pärjää itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, kassalla?
Kyllä se poikaystävä sais oikeesti potkut ensimmäisestä väkivaltaisesta hyökkäyksestä asiakasta kohtaan.
vartija saa potkut kun vetää maihin asiakkaan joka lähentelee kassaa?
en usko
t. the boyfriend
Täällä lukee tätä ketjua muutkin isät. Ymmärrät varmasti yskän ja tajuat paikkasi. Aika heikoilla jäillä kävelet. Älä... älä.. ällös ärsytä nyth!
Ei! älä ärsytä nyth! "naama raivosta tärisee tällä hetkellä" älä!