Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Hei. Olen nelikymppinen mies ja hassuttelen aina kassojen kauneimmille nuorille naisille.
Pravuurini on tanssia robottitanssia maksupäättelle ja ojentaa kukkanen naiselle. Tai sitten teen miimikko tyylisen esityksen jossa kävelen alas portaita pitkin alakertaan ja nousen ylös maksupäättelle ja ojennan kukkasen. Sitten aloitan minuutin pituisen painostavan kyselyn treffeille lähtemisestä.
Olen niin suosittu että kassajonossa olevat muut asiakkaat kannustavat tyttöä ottamaan vastaan
Teetkö lopuksi vanhan ukon koiranpentu ilmeen?
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin normaalia, että mies pyytää kaunottaren treffeille. Siihen ei vaikuta ikä, eikä mikään sosiaalinen status.
Anna hänelle pitkävartinen ruusu, tai kolme, ja sitten kysy.
Voi jestas sentään. Kun minä aikoinani ihastuin vahvasti itseäni vanhempaan mieheen, niin hän ei kyllä lähestynyt minua pätkääkään tuohon tyyliin. Jos hänellä olisi ollut tuollaiset elkeet, niin en todellakaan olisi kiinnostunut enkä viitsinyt edes tutustua. Toisiamme tuntematta jompikumpi veti toista kädestä tanssimaan ja oli hauskaa. Sitten juttelimme ja keskustelimme koko illan yöhön asti. Emme olleet yhtään kännissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin normaalia, että mies pyytää kaunottaren treffeille. Siihen ei vaikuta ikä, eikä mikään sosiaalinen status.
Voi jestas sentään. Kun minä aikoinani ihastuin vahvasti itseäni vanhempaan mieheen, niin hän ei kyllä lähestynyt minua pätkääkään tuohon tyyliin. Jos hänellä olisi ollut tuollaiset elkeet, niin en todellakaan olisi kiinnostunut enkä viitsinyt edes tutustua. Toisiamme tuntematta jompikumpi veti toista kädestä tanssimaan ja oli hauskaa. Sitten juttelimme ja keskustelimme koko illan yöhön asti. Emme olleet yhtään kännissäkään.
Kaupan kassa ei liittynyt mitenkään tapahtuneeseen.
Prisman kassatytöt olkoon täysin suojattuja kaikilta miesasiakkaiden lähestymisiltä. Miesasiakkaat älköön lähestykö kassatyttöjä millään tavalla eikä missään työpaikalla ja sen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoisit jos miesasiakas hymyilisi ja sanoisi: "Oletpa kaunis. Lähdetkö treffeille?"
Sanoisin että mulla on poikaystävä ja jos et lopeta, niin se tulee ja hakkaa sut.
Joutuuko poika puolustamaan sinun kunniaasi?
Mun poikaystävä suojelee mua ahdistelijoilta ja mielellään vetää maihin kusipäitä.
Etkö kertakaikkiaan pärjää itse?
On mulla isovelikin joka suojelee.
Kassakaunotar lähtee usein halukkaasti treffille jos mies saa hänet purskahtamaan nauruun kaksimielisellä jutulla.
Minulla on aina mukanani muutama 25L roskapussi, siististi taitettuna housujen taskussa. Sitten kun kassakaunotar kysyy että "tuleeks pussi/kassi", niin ropeloin taskua ja sanon samalla että "mulla on omat pussit täällä". Kassakaunotar katsoo epäuskoisena/hölmistyneenä ja sitten nostan pussin esille ja sanon "Pirkka jätekassi". Tämä on niinkin hyvää huumoria että ehkä joka viides kaunotar antautuu treffille.
Unohdin puumerkin: M67v, BMI 18,0 ... 18,5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoisit jos miesasiakas hymyilisi ja sanoisi: "Oletpa kaunis. Lähdetkö treffeille?"
Sanoisin että mulla on poikaystävä ja jos et lopeta, niin se tulee ja hakkaa sut.
Mun poikaystävä suojelee mua ahdistelijoilta ja mielellään vetää maihin kusipäitä.
Etkö pärjää puhumalla? Etkö osaa kommunikoida ja argumentoida asiaasi älyllisesti ja sanallisesti? Puhuvatko teillä vain nyrkit?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ongelma näissä vanhempi mies nuorempi nainen jutuissa on, että joku on unohtanut kysyä palstan kurpilta mielipidettä.
Sitä mä olen ihmetellyt, että mihin ja miksi nää ukon kurppanat oikein tarvitsee palstanaisten mielipiteitä. Päivät pääksytysten täällä tivaavat mielipiteitä milloin mihinkin, ja sitten ne mielipiteet eivät kuitenkaan kelpaa, jolloin aletaan hillitön naisten haukkuminen.
Taitaa taustalla olla vain päästä haukkumaan naisia nimettöminä netissä ja edes virtuaalisesti tekemisiin naisten kanssa, kun tuolla oikeassa elämässä ainoat naiskontaktit ovat lähikaupan kassa ja oma äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ongelma näissä vanhempi mies nuorempi nainen jutuissa on, että joku on unohtanut kysyä palstan kurpilta mielipidettä.
Sitä mä olen ihmetellyt, että mihin ja miksi nää ukon kurppanat oikein tarvitsee palstanaisten mielipiteitä. Päivät pääksytysten täällä tivaavat mielipiteitä milloin mihinkin, ja sitten ne mielipiteet eivät kuitenkaan kelpaa, jolloin aletaan hillitön naisten haukkuminen.
Taitaa taustalla olla vain päästä haukkumaan naisia nimettöminä netissä ja edes virtuaalisesti tekemisiin naisten kanssa, kun tuolla oikeassa elämässä ainoat naiskontaktit ovat lähikaupan kassa ja oma äiti?
Palstamiehen elämä: Kerran kuussa isolle kirkolle Prismaan, ja siellä näkee kauniin kassatytön. Heti unelmoimaan ihanista treffeistä tuon saavuttamattoman unelmanaisen kanssa, ja palstalle avaus aiheesta. Aika säälittävää, oikeestaan.
Vierailija kirjoitti:
Toki koko ketjuhan on trollausta ja vitsi. Koska palastalla ei vaadita rekisteröitymistä, niin trollauksen määrä on huikea. Tämä kannattaa ottaa vain viihteenä ja ajantappamisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva ja itsenäinen nainen.
Jättäkää palveluammateissa olevat naiset ja miehet rauhaan ... niiden työtä on olla mukavia kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö pärjää puhumalla? Etkö osaa kommun
Mitäs jankkailet. Miksi kukaan vaivautuisi keskustelemaan jonkun ahdistelijan kanssa?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitens sit, jos 56-vuotias nainen pyytää tätä 38 miestä treffeille kesken työpalaverin. Vissiin ihan ok, eikö?
Ohis. Olen itse 37 vuotias ja olisin otettu. Ja voisin lähteäkin mikäli tämä 56 vuotias olisi minua miellyttävä. Mikä treffit pitää ottaa niin vakavasti? Treffit eivät ole lupaus loppuelämän kestävästä avioliitosta vaan yksi tapa tutustua toiseen rauhassa ja syvemmin kuin vaikka työpaikan kahvihuoneessa.
Mä lähtisin myös. Miksen lähtisi jos ei olis mitään inhoa naista kohtaan? M35
Voi tätä alapeukutusten määrää. Tosielämässä vanhat naiset eivät edes pyytäisi ketään treffeille, koska eivät kestäisi mahdollisia pakkeja. Koettakaa pois. Kyllä teille seuraa löytyy eikä nuoremmatkaan miehet pahastu jos kokeilette onneanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuo on sinun kokemuksesi. Hyvä sellainen. Jollekin toiselle voi hyvä kokemus olla kun saa ruusuja.
Vierailija kirjoitti:
Kassatyttöä oksettaa keski-ikäisen miehen lässytykset.
Ei välttämättä jos mies on hauska ja esittää stand uppia koko kassajonolle.
Se tekee vaikutuksen, mutta jos mies on tylsä ja tavallinen ja sellaisenaan ehdottelee, niin ei tee vaikutusta.
Pitää osata tehdä jotain temppuja. Miehellä pitää olla taitoja esiintymiselle jos kassalla aikoo iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Se kassalla oleva nainen on töissä. Älä hyvä mies häiriköi ihmisiä jotka yrittää vain hoitaa hommansa että saa palkkaa että voi ostaa ruokaa. Sinä olet asiakas, käyttäydy siis niin.
Kaikkea sitä.
Hymyilee siihen tyyliin kuin haluais jotain muutaki
Mitäs mun pitäis ajatella miehenä siitä kun nuori kassaneiti sanoi mulle tulevansa mielellään töihin viikonloppuna koska muuten olis yksinäisenä kotona ja iski sitten silmää ? Hymyilee myös ihanasti minut huomatessaan.
Kassatyttöä oksettaa keski-ikäisen miehen lässytykset.