Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?
Kommentit (563)
Mulle kävis oikeesti kerran niinpäin, että vanhempi mies kassalla alkoi lirkutella ja kettuilla mulle kassalla kun olin asiakkaana. Se mies on yleensä toisella osastolla ja oli väliaikaisesti kassalla. Ei ollu näköjään käytöstapoja hänellä. Hän kuittaili mulle lievään tyyliin ostoksistani. Hyi hemmetti. Se oli kuin tuulahdus jostakin vanhoista huonommista ajoista ja asenteesta, johon onneksi tuskin koskaan muuten törmään.
Nuorekas 38-vuotias mies tai nainen voi mennä kolmekymppisestä. Vastaavasti vanhan näköinen parikymppinen voi näyttää toisesta 25-vuotiaalta. Tuttu 39-v. nainen menisi kevyesti kaksvitosesta. Ulkonäkö todellakin voi pettää.
Vierailija kirjoitti:
Eli onko lopputulema se, että kassalla työskentelevää nuorta naista ei ole soveliasta lähestyä millään tavalla? Ei kassalla, työmatkalla, työpäivän jälkeen eikä netissä? Kaikki mahdolliset vaihtoehdot ovat vääriä.
Sähän voit ottaa kassanaisesta selvää, missä se asuu, millä se kulkee töihin. Sitten vaan seuraat sitä että tulee sopiva tilaisuus. Muista ottaa valokuvia ja päivystää sen asunnon pihalla pitkään. Voit myös lähettää sille viestejä. Tollaset 60 päivässä on ihan ok noin alkuun.
Tiedätkö nyt mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten vanhemmilla naisilla menee aina tunteisiin, kun vanhempi herrasmies on suhteessa 20 vuotta nuoremman naisen kanssa.
Ovat kateellisia. Näkevät nuorissa naisissa sen mitä itse olivat ja mitä haluaisivat yhä olla, mutta se ei ole mahdollista. Enkä tarkoita pelkästään suhteita vaan yleensäkin elämää. Nuoren naisen elämänilo on kadonnut ja tilalle on tullut katkeroitunut ja stressaantunut keski-ikäinen nainen.
Tämäkin mahdollisuus on olemassa, että vanhemmissa naisissa herää kateus kun nuori ja kaunis nainen saa myönteistä huomiota miehiltä kassalla työskennellessään. Ihan inhimillistä sekin.
Kyllähän toi rikkoo pahasti meetoon henkeä. Ahdistelua ja raiskauksen yritys tavallaan.
Ahdistetaan työtään tekevä kohde ikävään nurkkaan. Hyökkäisin välittömästi miehenä kassajonossa tuollaista koiraa vastaan ja opettaisin rakin tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko lopputulema se, että kassalla työskentelevää nuorta naista ei ole soveliasta lähestyä millään tavalla? Ei kassalla, työmatkalla, työpäivän jälkeen eikä netissä? Kaikki mahdolliset vaihtoehdot ovat vääriä.
Sähän voit ottaa kassanaisesta selvää, missä se asuu, millä se kulkee töihin. Sitten vaan seuraat sitä että tulee sopiva tilaisuus. Muista ottaa valokuvia ja päivystää sen asunnon pihalla pitkään. Voit myös lähettää sille viestejä. Tollaset 60 päivässä on ihan ok noin alkuun.
Just joo. Nuorena kun aloitin uudessa työpaikassa, yksi minua vanhempi mies alkoi kysellä minulta missä asun ja millä bussilla kuljen töihin. En halunnut vastata ja hän alkoi ilkeillä. Siis kertoi mitä tietoja hän saa mistäkin minusta selville. Ihan normaalin kirjoissa kulkeva ja nykyään nuorten parissa vastuutehtävässä toimiva ihminen. Ymmärsin, että hän oli sinkkuna silloin ja etsi puolisoa itselleen. Menetelmät olivat vain melko karmeat. Tuskin tajuaa tai myöntää itsekään käyttäytyneensä sopimattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas 38-vuotias mies tai nainen voi mennä kolmekymppisestä. Vastaavasti vanhan näköinen parikymppinen voi näyttää toisesta 25-vuotiaalta. Tuttu 39-v. nainen menisi kevyesti kaksvitosesta. Ulkonäkö todellakin voi pettää.
Juu. Ikä on silti ikä ja pitää muistaa oma asemansa yhteiskunnassa. Eläimet käyttäytyy eläimellisesti ja ihmiset elää sivistyneesti kuten kirkko meille opettaa.
Minuakin luultu nuoremmaksi, mutta olen selittänyt tytöille että en voi tulla juhliin, koska olen isä ja minulla on perhettä ja näyttänyt passista todellisen iän.
Ei tulisi mieleenkään huijata nuoria tyttöjä ja teeskennellä yliopiston nuorukaista. Sehän olisi sikamainen teko.
Vierailija kirjoitti:
Jätä. Nuoret. Rauhaan. Piste. Ällötät vain.
T. Kahden kassan äiti
Toivottavasti lapsesi osaavat kirjoittaa paremmin. Kai tiedät ettei pistettä laiteta joka väliin. Eikä pistettä kirjoiteta sanallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Tämä on puppua, jota miehet ovat naisille syöttäneet. Luonto pyrkii vain lisääntymään ja siihen tarkoitukseen myös nuori mies on paras. Luonto ei todellakaan välitä siitä, onko miehellä rahaa tai premium-auto. Miesten siittiöiden laatu alkaa heikenty 30-40 -vuoden iässä. Vanhempi isä on riski niin lapsen kuin äidin terveydelle. Lisäksi luonto on järjestänyt vanhempiin miehiin varoituksen eli vanha mies haisee nuoren naisen nenään epämiellyttävältä.
Vanha mies voi lisääntyä vielä kun se nuori mies on jo kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän toki, että tuokin noin hullu vaihtoehto on poissuljettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kahden kassan äiti
Toivottavasti lapsesi osaavat kirjoittaa paremmin. Kai tiedät ettei pistettä laiteta joka väliin. Eikä pistettä kirjoiteta sanallisesti.
Kun jätät nuoret rauhaan, niin en vedä nenään.
t. parikymppisen iskä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten vanhemmilla naisilla menee aina tunteisiin, kun vanhempi herrasmies on suhteessa 20 vuotta nuoremman naisen kanssa.
Ovat kateellisia. Näkevät nuorissa naisissa sen mitä itse olivat ja mitä haluaisivat yhä olla, mutta se ei ole mahdollista. Enkä tarkoita pelkästään suhteita vaan yleensäkin elämää. Nuoren naisen elämänilo on kadonnut ja tilalle on tullut katkeroitunut ja stressaantunut keski-ikäinen nainen.
Tämäkin mahdollisuus on olemassa, että vanhemmissa naisissa herää kateus kun nuori ja kaunis nainen saa myönteistä huomiota miehiltä kassalla työskennellessään. Ihan inhimillistä sekin.
Myönteistä huomiota?
Onko sairaampaa kuultukaan. Ihan kuin kassa olisi itseään muille esittelemässä.
Ollessani parikymppinen kerran työpäivän jälkeen yksi mies juoksi minut kiinni metsätiellä ja jutteli loppumatkan lähelle kotiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönteistä huomiota?
Onko sairaampaa kuultukaan. Ihan kuin kassa olisi itseään muille esitte
Miten reagoisit jos miesasiakas hymyilisi ja sanoisi: "Oletpa kaunis. Lähdetkö treffeille?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku vanhemmat naiset on kokeneet nuorena ton paskan. Mun äiti kertoi noista ja sanoi pojalleen että älä sä mokaa ihmeessäkään. Se ahdistaa naisia ja nuoria naisia.
Älä aja ihmisiä nurkkaan ja pelottele heitä. Näin äiti sanoi silmät totisina ja minä näin hänen silmistään totuuden.
En koskaan tekisi niin työtään tekeville ihmisille tai askareitaan toimittaville ihmisille arjessaan. Kunnioitan kaikkia ja en riko henkilökohtaista näkymätöntä rajaa kunnioituksesta muita kohtaan.
En puhu tuntemattomille ja tunkeudu heidän korvakäytäviin äänillä, en tuijota silmiin tai tule liian lähelle muita, koska se katsotaan eläinmaailmassain hyökkäykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitens sit, jos 56-vuotias nainen pyytää tätä 38 miestä treffeille kesken työpalaverin. Vissiin ihan ok, eikö?
Ohis. Olen itse 37 vuotias ja olisin otettu. Ja voisin lähteäkin mikäli tämä 56 vuotias olisi minua miellyttävä. Mikä treffit pitää ottaa niin vakavasti? Treffit eivät ole lupaus loppuelämän kestävästä avioliitosta vaan yksi tapa tutustua toiseen rauhassa ja syvemmin kuin vaikka työpaikan kahvihuoneessa.
Mä lähtisin myös. Miksen lähtisi jos ei olis mitään inhoa naista kohtaan? M35
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoisit jos miesasiakas hymyilisi ja sanoisi: "Oletpa kaunis. Lähdetkö treffeille?"
Sanoisin että mulla on poikaystävä ja jos et lopeta, niin se tulee ja hakkaa sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kahden kassan äiti
Kun jätät nuoret rauhaan, niin en vedä nenään.
t. parikymppisen iskä
Nytkö muutuit iskäksi. Ei se mitään. Sehän onnistuu nykyään ilmoittamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että mulla on poikaystävä ja jos et lopeta, niin se tulee ja hakkaa sut.
Joutuuko poika puolustamaan sinun kunniaasi?
Toisaalta, pitääkö ottaa niin rankasti. Eikös sitä voi vaan hymyillä aurinkoisesti, naurahtaa ja sivuuttaa koko juttu, kun joku tekee treffikutsun? Tää olikin jo viiden treffikutsu tällä viikolla/tänään. Hyvää päivänjatkoa!