Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38v sinkku mies, ja haluaisin löytää kumppanin, mutta mulla ei ole rahaa. Naisille se tuntuu olevan ongelma...Mitä teen?

Vierailija
17.08.2024 |

Kaikki naiset ovat jättäneet minut siksi koska mulla ei ole ollut tarpeeksi rahaa, ei omaa autoa ja asun vuokralla

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset ole kiinnostuneita kaltaisestasi kalliista ja laiskasta loisesta, kun ilmaisia miehiä on pilvin pimein.

Vierailija
42/88 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole kiinnostuneita kaltaisestasi kalliista ja laiskasta loisesta, kun ilmaisia miehiä on pilvin pimein.

Nimenomaan, niitä ihan itse itsensä työllä elättäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin työttömän miehen kanssa, mutta tulihan se kalliiksi, kun hänellä ei ollut varaa kaikkiin asioihin. Jos hän olisi suostunut niin ettei tekemisemme olisi maksanut mitään tai niin että olisi itse maksanut ne, ei minun taloudellinen turva olisi ollut uhattuna. En itse kehtaisi maksattaa mitään toisella.

Vierailija
44/88 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki työtön naisystävä.

Yleensä heillä on päihdeongelmia tai muita ongelmia joita minulla ei ole

Ap

Vierailija
45/88 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki työtön naisystävä.

Ap

Ei tämä sinun hoitoon hakeutumattomuus mielenterveysongelmiesi suhteen sinusta tervettä tee.

Vierailija
46/88 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan työssäkäyvä itseään kunnioittava nainen halua itselleen kohta 40- vuotiasta työtöntä miestä jolla ei ilmeisesti ole mitään koulutusta. Jos tuossa iässä ei ole rahaa eikä omaisuutta niin ei sitä ole ikinä.

Vierailija
47/88 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki työtön naisystävä.

Ap

No eikä ole. 

48/88 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi joku tosi isotuloinen provider -nainen kuten juristi tai lääkäri jne

Vierailija
49/88 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rahaa mutta ei naiset ole koskaan kiinnostuneet. Olen kai lian ruma. Olen lihava mutta olin normaalipainoinenkin 23 vuotta eikä naiset kiinnostuneet.

Vierailija
50/88 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/88 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳

Vierailija
52/88 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v nainen. Olen hyvätuloinen ja täytyy kyllä myöntää, että tässä iässä ei enää kiinnosta mitkään työttömät tukien varassa elävät laskat miehet. Haluan tasavertaisen kumppanin, jota minun ei tarvitse alkaa elättää. 

Itse taas haluaisin työttömän naisen. Arvostan laiskuutta elämänarvona niin itselläni kuin muilla. - m47

Vierailija
53/88 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki työtön naisystävä.

Ap

Okei. Minua taas ei pieni päihdeongelma haittaa. Tykkään itsekin vetää viinaa toisinaan. Haluaisin sellaisen naisen, jonka kanssa voisi ottaa kuppia välillä. Ja työtön saa olla, niin keretään yhdessä harrastamaan.

Vierailija
54/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat naisen etsimistä, jolle raha ei ole niin tärkeää, niitäkin on.

Vierailija
56/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi lakkaa valehtelemasta, Konala. Sä olit 38 vuotta jo elokuussa 2023, 1v1kk sitten.

Vierailija
57/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka ressuka ei osaa edes laskea. Eikä  mitään ongelmia omasta mielestä ole. Sairauden tunnottomuus kuuluu moneen mielenterveysongelmaan. 

Vierailija
58/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi mitään tehdä. Olet ikisinkku. Jokin muu kuin raha on se mikä mättää. Sinussa se jokin on.

Vierailija
59/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kyllä jättäneet jostain muusta syystä. Oot varmaan yrittänyt maksattaa elämäsi niillä ja ollut ikävä.

On jättänyt sen takia että minulla ei ole varaa käydä naisen kanssa ravintoloissa, ulkomailla yms.

Ap

Miksi sun pitää ottaa omaa tasoasi yläpuolella oleva nainen, joka on töissä? Miksei sulle kelpaa oman tasoisesi nainen = työtön ja syrjäytynyt.

Vierailija
60/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat meistä tienaavat rahansa töitä tekemällä, jos ei ole perintöä tiedossa. 

Suosittelen myös sinulle. 

Suhteiden päättymisen syynä on yleensä yhteensopimattomuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi