Olen 38v sinkku mies, ja haluaisin löytää kumppanin, mutta mulla ei ole rahaa. Naisille se tuntuu olevan ongelma...Mitä teen?
Kaikki naiset ovat jättäneet minut siksi koska mulla ei ole ollut tarpeeksi rahaa, ei omaa autoa ja asun vuokralla
Kommentit (88)
Ei se naisen saaminen oo rahasta kiinni. Tai jos on niin mulla ei oo sitä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ole kiinnostuneita kaltaisestasi kalliista ja laiskasta loisesta, kun ilmaisia miehiä on pilvin pimein.
Eikö se miehen luonne ollutkaan se tärkein kuten naiset aina sanoo??
Ap
Luonne on tärkein. Esim. mun unelmamies on luonteeltaan päämäärätietoinen, ahkera ja huolehtiva. Sellainen tyyppi, jota hävettäisi jos ei pystyisi huolehtimaan itse elannostaan. Haluaisin siis miehen joka jakaa mun arvomaailmani. En mä kunnioittaisi itseäni, jos istuisin päivät sohvalla telkkarin ääressä odottelemassa tukia, tekemättä mitään asioiden parantamiseksi. En myöskään kunnioittaisi tällaista miestä.
Mistä keksit että istun sohvalla telkkaria katsoen? Minulla ei edes ole telkkaria tai sohvaa ja olen aktiivinen urh
Ota sitten elämää niskasta kiinni ja lopeta vollottaminen. Itse en teini-iän jälkeen ole koskaan ollut tahattomasti työtön. Joku vika sussa on jos et ikinä mihinkään kelpaa etkä edes kouluun pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ole kiinnostuneita kaltaisestasi kalliista ja laiskasta loisesta, kun ilmaisia miehiä on pilvin pimein.
Eikö se miehen luonne ollutkaan se tärkein kuten naiset aina sanoo??
Ap
Milloin naiset ovat sanoneet, että luonne on tärkein? Luonne tulee vasta sitten, kun on ensimmäiseksi osoittanut, että kykenee jotenkin huolehtimaan itsestään.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣