Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 38v sinkku mies, ja haluaisin löytää kumppanin, mutta mulla ei ole rahaa. Naisille se tuntuu olevan ongelma...Mitä teen?

Vierailija
17.08.2024 |

Kaikki naiset ovat jättäneet minut siksi koska mulla ei ole ollut tarpeeksi rahaa, ei omaa autoa ja asun vuokralla

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole potentiaalinen elatusavun maksaja. Ota ulkomaalainen nainen. Ovat ahkeria ja tienaavat itse rahansa.

Vierailija
62/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilman naista tietenkin! Tai osta nukke. Eri persoonia muutenkin sinulla tarpeeksi.  Leiki vaikka jauhelihamies, että yh 3 lapsen äiti jolla rahat ei riitä ruokaan niin on sinun naisesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno

Töitä olen hakenut aktiivisesti mutta ei kukaan palkkaa edes siivojaksi tai tiskariksi

Ap

Eiköhän syy löydy sinusta. Ja kukaan ei usko, että olisit tosissasi töitä hakenut. Itse olet kertonut, että lukion jälkeen sinulla meni monta vuotta kaljoitellessa ja pelaillessa-ei kukaan usko, että mikään olisi muuttunut. Varmasti yhä edelleenkin kaljoittelet ja pelailet ja palstailet. LisäkI sinulla on mt-ongelma. 

Kukaanns norminainen ei tuota jaksakatsoa kauan.

Vierailija
64/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli harhaanjohtava, koska myöhemmin kerroit olevasi työtön. Jos olet työtön, niin et ole hyvä pari ihmiselle joka käy töissä, koska sellainen tyyppi haluaa jonkin jolla on myös kunnianhimoa ja suunnitelmia ja pyystyy esim. säästämään joihinkin asioihin mitä haluaa tehdä. Ehkä olisit parempi pari toiselle pitkäaikaistyöttömälle siis?

Kyse ei ole yleensä rahasta, vaan siitä että ihmiset haluaa että niiden puoliso on aktiivinen, sillä on edes jonkinlaista draivia, ja että se on kiinnostunut asioista. Jos olisit esim. joku työtön muusikko, joka harjoittaa ammattiaan silti puoli-ilmaiseksi, niin varmasti olisi vientiä. Mutta kuulostaa siltä, ettet tee mitään etkä pyri minnekään, ja että olet ok sen kanssa, kunhan sulla olisi vain puoliso. Eli kehottaisin miettimään mitä muuta haluat elämältä ja mistä olet kiinnostunut. Ja kun aktiivisesti tavoittelet sellaista elämää, niin niitä naisiakin on varmaan sitten enemmän tarjolla.

Jos sua ei oteta mihinkään työhön, niin olet varmaan täysin velton tai epäkiinnostuneen oloinen. Koita opiskella jotain tai lukea siitä miten sä voit tehdä rahaa käymättä töissä. Sähän voisit opiskella vaikka johonkin ammattiin jota teet käsilläsi ja jossa on töitä tarjolla. Jos siis HALUAISIT tehdä jotain muuta kuin olla kotona.

Vierailija
65/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mumma on lihava, Puppa on ihana, tää on seniiliä vanhuselämää 👵🏻👴🏻

Vierailija
66/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töihin meno

Töitä olen hakenut aktiivisesti mutta ei kukaan palkkaa edes siivojaksi tai tiskariksi

Ap

Eiköhän syy löydy sinusta. Ja kukaan ei usko, että olisit tosissasi töitä hakenut. Itse olet kertonut, että lukion jälkeen sinulla meni monta vuotta kaljoitellessa ja pelaillessa-ei kukaan usko, että mikään olisi muuttunut. Varmasti yhä edelleenkin kaljoittelet ja pelailet ja palstailet. LisäkI sinulla on mt-ongelma. 

Kukaanns norminainen ei tuota jaksakatsoa kauan.

Ei ole minulla mitään ongelmia

Ap

Vierailija
67/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kirjekaveri naisystäväksi. Mammapalstan sijasta voit sille naiselle ulista

Vierailija
68/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole kiinnostuneita kaltaisestasi kalliista ja laiskasta loisesta, kun ilmaisia miehiä on pilvin pimein.

Eikö se miehen luonne ollutkaan se tärkein kuten naiset aina sanoo??

Ap

Vierailija
69/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kyllä jättäneet jostain muusta syystä. Oot varmaan yrittänyt maksattaa elämäsi niillä ja ollut ikävä.

On jättänyt sen takia että minulla ei ole varaa käydä naisen kanssa ravintoloissa, ulkomailla yms.

Ap

Mene VTTU TÖIHIN ja aikuistu.

Sinut jätetään, koska olet laiska, uliseva miesvauva.

Vierailija
71/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole kiinnostuneita kaltaisestasi kalliista ja laiskasta loisesta, kun ilmaisia miehiä on pilvin pimein.

Ap

Luonne on tärkein. Esim. mun unelmamies on luonteeltaan päämäärätietoinen, ahkera ja huolehtiva. Sellainen tyyppi, jota hävettäisi jos ei pystyisi huolehtimaan itse elannostaan. Haluaisin siis miehen joka jakaa mun arvomaailmani. En mä kunnioittaisi itseäni, jos istuisin päivät sohvalla telkkarin ääressä odottelemassa tukia, tekemättä mitään asioiden parantamiseksi. En myöskään kunnioittaisi tällaista miestä.   

Vierailija
72/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vetäisi itsensä "kaulakiikkuun" jos menisi noin v--un huonosti..

Vierailija
74/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin aloituksiahan nämä ovat, samasta tehtaasta kuin esim. M28. Mitään jauhelihamiestä ei ole. Trollit haluavat esittää suomalaisen miehen tuollaisena lapasena. Kyse on halusta saada lisää vastakkainasettelua ja näin se onnistuu joka kerta. 

Vierailija
75/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ne normaalit herrasmies taidot, seksitaidot, pippelin koko, mielenterveys?

Vierailija
77/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luonne on tärkein. Esim. mun unelmamies on luonteeltaan päämäärätietoinen, ahkera ja huolehtiva. Sellainen tyyppi, jota hävettäisi jos ei pystyisi huolehtimaan itse elannostaan. Haluaisin siis miehen joka jakaa mun arvomaailmani. En mä kunnioittaisi itseäni, jos istuisin päivät sohvalla telkkarin ääressä odottelemassa tukia, tekemättä mitään asioiden parantamiseksi. En myöskään kunnioittaisi tällaista miestä.   

Mistä keksit että istun sohvalla telkkaria katsoen? Minulla ei edes ole telkkaria tai sohvaa ja olen aktiivinen urhelia ja muutenkin kunnollinen.

Ap

Vierailija
78/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sulla ei ole työtä?

No on työtä tai ei onko se tärkein asia parisuhteessa. Nyt kun on alkanut jo melkoinen töiden uusjako ja lisäksi hallituksen toimet aiheuttaa uuden massatyöttömyyden niin sinulle tärkeintä että miehellä varmasti töitä ja työpaikka säilyy??

Oot aika pinnallinen ihminen jos totta puhutaan. Itse naisena tärkein asia on se että sovitaan täydellisesti yhteen. Tietysti molemmat käy töissä mutta työttömyys on tänä päivänä edessä kohta jellä vaan että sen varaan on aika huono laskea.

Olen nainen mutta ei minulle ole tärkein asia että mies kustantaa kaiken että pääsisin ostaa kultakoruja ja muuta krääsää mutta itse lusmuisin kotona.

Vierailija
79/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulle näin naisena on ja molemmat myös töissä niin sekin hyvä mutta aina ei töitä ole kaikille eikä siinäkään mitään pahaa.

Vierailija
80/88 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi