Olen 38v sinkku mies, ja haluaisin löytää kumppanin, mutta mulla ei ole rahaa. Naisille se tuntuu olevan ongelma...Mitä teen?
Kaikki naiset ovat jättäneet minut siksi koska mulla ei ole ollut tarpeeksi rahaa, ei omaa autoa ja asun vuokralla
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
miksköhän mokkamunat kiinnostaa naisia? ei niilläkään oo mitään
se on mysteeri
Konalan jauhelihamiehen ongelmat osa 773399.
Vierailija kirjoitti:
Kela gold löytyy
Vierailija kirjoitti:
Tumma ja tulinen
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Töitä olen hakenut aktiivisesti mutta ei kukaan palkkaa edes siivojaksi tai tiskariksi
Ap
Mäkin olen köyhä vaikka käyn töissä, olen saanut pakit useammalta mieheltä sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kyllä jättäneet jostain muusta syystä. Oot varmaan yrittänyt maksattaa elämäsi niillä ja ollut ikävä.
On jättänyt sen takia että minulla ei ole varaa käydä naisen kanssa ravintoloissa, ulkomailla yms.
Ap
Kun haetaan kumppania halutaan luonnollisesti hyvä elämä. Ravintolat ja matkat kuuluvat hyvään elämään ja naiset joiden perään haikailet pitävät niistä eivätkä aio luopua niistä sinun takia. Voit yrittää löytää omankaltaista seuraa, samanhenkinen henkilö voisi toimia paremmin. Eli, työtön,köyhä ja katkera. Tämän palstan perusteella maa on täynnä sinulle sopivia, onnea hankkeeseen.
Niin kauan, kun nainen ei joudu elättämään sinua, ei ole kyse rahasta, vaan jostain muusta.
Jaa, kaikki naiset taas joihin itse olen törmännyt ovat olleet täysin persaukisia
Konalan päävikainen kelalokki ei vaan ymmärrä, ei tätäkään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. On paljon naisia joita mokkamunat ei kiinnosta, itse olen sellainen. Haluaisin tavallisen suomalaisen miehen, mutta enhän mä kenellekään kelpaa näin yli 40-vuotiaana ja ylipainoisena. Painoa pudotan koko ajan, mutta ei se riitä koska en ole kasvoista kaunis. Rahan perässä juoksija en ole ja mua tympii kun kuvitellaan jokaisen naisen olevan rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Hankit tietysti rahaa tai sitten alat rattopojaksi jollekkin ikääntyneelle leidille.
Kai ymmärrät, että mikään ei muutu jos et tee asialle mitään? Ulina ei ole tekemistä jota tarvitaan.
Jonkun se piti sanoa 🤷
Olen yrittänyt hankkia rahaa mutta ei kukaan ota töihin.
Miten voin ruveta rattopojaksi ikääntyneelle rikkaalle leidille?
Ap
Taas paistaa Konalasta se henkisen pääomankin puute niin että ihan pahaa tekee.
Peruukki päähän ja toimistomummoksi.
Olen 41v nainen. Olen hyvätuloinen ja täytyy kyllä myöntää, että tässä iässä ei enää kiinnosta mitkään työttömät tukien varassa elävät laskat miehet. Haluan tasavertaisen kumppanin, jota minun ei tarvitse alkaa elättää.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne kiinnostakaan.
Mene töihin, sijoita, äänestä kokoomusta.