Mitä mieltä nimestä Sulo?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos lapsi ei olekaan nimensä veroinen?
😅 Suloinen psykopaattimurhaaja Sulo.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos lapsi ei olekaan nimensä veroinen?
Sitten yhdeksi nimeksi Ari, jonka ruotsinkielinen ajattelee tarkoittavan vihaista (arg, ääntyy ari). Jos puolestaan oletetaan lapsesta tulevan luonteeltaan seksuaalisesti aktiivinen niin nimeksi Jukka, joka puolestaan muistuttaa sanaa jucka. Att jucka tarkoittaa suomeksi nylkyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulo-nimessä on feminiininen vivahde.
////
Minusta ei. Olen tuntenut 2 Suloa ja olivat molemmat aika pelottavia.
Ala-asteellani talonmiehen nimi oli Sulo. Ei pelottanut ollenkaan. Sulo oli kolannut koulun pihan aina perusteellisesti jos yöllä satoi lunta. Hän oli muutenkin mies, joka oli koko ajan tekemässä jotain. Siihen aikaan oli koulun piha hiekoitettu ja hakattu jääpiikillä eikä tapahtunut yhtään onnettomuutta.
Tuttuni lapsi mursi koulupihalla kätensä 2000-luvun alussa. Ilmeisesti enää ei arvosteta Sulon tyyppisiä talonmiehiä, jotka asuvat koulun vanhan rakennuksen päässä pienessä asunnossaan. Olen muistellut lämpimästi Suloa kun olen liukastellut talvella henkeni kaupalla. Sulon aikaan ei tarvinnut pelätä edes koulukiusaamista. Nykysysteemillä pitäisi pukea lonkkahousut ja skeittisuojat sekä häkkikypärä, että pärjäisi nastoitetuilla kengillä liukkaalla kelillä ilman vammoja.
Sulo olisi hieno nimi,ja käsi kudottuja Sulopipoja saa helposti tilattua,myös vauvalle.
Mun iskä oli Sulo, lempinimi Sulkka, mukavan luonteinen.
Mulle tulee mieleen joko naapurin koira tai roskis. Lapsuudenkodissa oli loppu jäteastia merkkiä sulo.
Vierailija kirjoitti:
Sulo roskis
Sama mulla
No, setäni on Sulo ja on kyllä hyväluontoinen ja suloinenkin positiivisen luonteensa ansiosta. Hän on liki kaksi metriä pitkä ja painaa sata kiloa. Ja hänellä on koira, jolla on ihan oma koirannnimensä. Ei kuitenkaan Rekku eikä Musti.