Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko asuinkaupungissasi enemmän sinun tuttujasi vai puolisosi tuttuja?

Vierailija
17.08.2024 |

Mun kotikaupungissa on puolison, asumme nimittäin hänen lapsuuskaupungissaan. Joka nurkan takana tulee joku hänen tuttu vastaan, ketä en oo ikinä nähnytkään. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vähän. Emme asu kummankaan lapsuuskaupungeissa. Toisaalta myös ystävät ovat muuttaneet jo pois lapsuuden kotipaikkakunnilta. Tosin he ovat muuttaneet useimmiten etelään ja me pohjoiseen. 

Vierailija
2/9 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu kaupungissa ja työni takia kaikki ovat enemmän tai vähemmän tuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinkaupunki oli molemmille uusi. Minulla on täällä enemmän tuttuja (lasten kautta, työn kautta). Silti molempien ystävät/kaveri asuvat toisella paikkakunnalla.

Vierailija
4/9 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole puolisoa eikä tuttuja.

Vierailija
5/9 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison tuttuja. Olen muualta tullut ja erossa exä "peri" suurimman osan yhteisistä kavereista. Ei siis ollut kovin paljon tuttuja kun tapasin nykyisen puolison.

Vierailija
6/9 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummankaan ja niin me halutaan sen olevankin. Kaverit on lähistöllä mutteivät asu täällä.

Vierailija
7/9 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oot siellä jos kaikki on vaan hänen tuttuja. Paitsi jos viihdyt, onko luontoa yhtään. Saatko sä omia tai miten saat omiin yhteyden jos haluat, jos muutit kauas. Toki yksinkin pärjää. Mutta jääkö toinen vielä suusta kiinni ja tylsä aihe heillä, vai mielenkiintoinen. Jäätkö siinä kolmanneksi pyöräksi vai huomioitu ettei tarvitse odotella vieressä joka kerralla, voiko sopia jos menet edeltä. Vai tervehtiikö kumppani muita koko ajan, miksi. Saatko elää itsesi kautta ja oma sisustus, ettei pelkästään toisen elämää. Onko äitisi ja ystävä liian kaukana, onko yhteyttä tms.

Vierailija
8/9 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kumpi meistä tuntee enemmän espoolaisia, kun ollaan täällä molemmat vietetty elämästämme noin 35 vuotta. Veikkaan, että aika fifty-fifty menee.

Vierailija
9/9 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole kummallakaan enää kuin työkaverit. Mun kotikaupunki. Kuolleet ja muuttaneet, lapsuuskaveri  etääntyi. Meillä on kakkosasunto kaupungissa miehen kotiseudulla päin... mun kavereita on päätynyt jostain syystä sinne :)