Voiko joku pelimies ollakin kaappi-ho-mo?
Mulla mielenkiintoinen kokemus eräästä miehestä, joka töissä flirttaa kaikille naisille hyvin estoitta. Hän on hauska, herkkä ja taiteellinen, sellainen supliikki seuramies ja viihtyy hyvin naisten kanssa.
Sitoutumiskammoinen, sai lapsen vasta lähempänä neljäkymmentä ja erosi pian sen jälkeen.
Olen kiinnittänyt huomiota, että hänellä on mielenkiintoinen tapa liikutella käsiään puhuessaan (pyörittelee niitä hieman tyttömäisesti), on tarkka vaatteistaan (pukeutuu välillä hyvin persoonallisesti) ja hiuksistaan (vähän sellainen OneDirection poikien tyylinen "etuotsis") ja puhuu paljon äidistään.
Mutta on kuitenkin yleisen käsityksen mukaan täysi pelimies!
Voiko mies peittää bi-piirteitään olemalla korostetun "flirtti" naisia kohtaan?
Kommentit (42)
Voi hyvinkin. Kerää ns. "kaatoja" mutta heittää leikin kesken aina kriittisellä hetkellä. Hölmistynyt neito ei saa täyttymystään.
Jokaisen pitäisi suunnilleen opetella ulkoa seksuaalisuuden käsikirja, että osaa määritellä itsensä oikein ja uusia määritelmiä syntyy koko ajan. En ymmärrä sitä ajatusta, jonka mukaan jokaisen tulisi yrittää väkisin etsiä suunnilleen omasta seksuaalisuudestaan oma tapansa puhua, tapa, joka ilmaisee etten minä nyt ainakaan ihan tavallinen seksiä harrasta ihminen ole.
Kukaan mies ei kuulemma myöskään ole täysin hetero ole, kyllä he vähintään haaveilee seksistä yksisarvisen kuninkaan kanssa.