Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä naisen seksuaaliset halut hiipuu/loppuu?

Vierailija
17.08.2024 |

Olen 76-vuotias nainen ja kaipaan yhä edelleen miehen kosketusta ja kalua. Olen eronnut ja minun ikäistäni naista miehet ei yleensä halua. Tyydytän itseäni seksileluilla, mutta aidon kalun saaminen tuntuisi paremmalta.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimolla hiipui siinä 3kympin hujakoilla. En tosin tiedä johtuiko se iästä vai siitä et lapsiluku tuli täyteen. Joka tapauksessa sen jälkeen seksielämä on mennyt alamäkeä.

Nää on aina hauskoja tolloja😁 Jos seksihalut loppuisi lapsiluvun täyteen tulemiseen niin mulla se olis loppunut 19-vuotiaana 😅

Joo ei oo mitään tekemistä siis lasten kanssa, se on vaan helpompi uskoa ja toiselle tarjota kun oikea syy on siinä että se lasten isä ei enää kiinnostele, ja tärkeää on pitää perhe koossa.

Vierailija
22/31 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä aika tavalla erikoinen tilanne. Olen 41v mies ja vaimoni on vuoden minua nuorempi, eli 40v. Meillä seksi loppui pari vuotta sitten kokonaan. Ei vaan koskaan käy vaimolle kun ehdotan seksiä. Nykyään tapailen salaa 67 vuotiasta naista joka on täysin estoton seksin suhteen, joten ei seksi voi olla iästä kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanosin siinä max.25v iässä.. jos ei oo siihe mrnnessä 5-7 tenavaa jo saanu? 

Vierailija
24/31 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sanosin siinä max.25v iässä.. jos ei oo siihe mrnnessä 5-7 tenavaa jo saanu? 

harvi - naista. suomessa (jos ei oo joku muu.. esim.ulkomaalainen afrikasta.tms 3-maan asukas)

Vierailija
25/31 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäisenä kun miestä ei kiinnosta antaa naiselle orgasmeja tai edes opetella mistä nainen pitää. 

Vierailija
26/31 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimolla hiipui siinä 3kympin hujakoilla. En tosin tiedä johtuiko se iästä vai siitä et lapsiluku tuli täyteen. Joka tapauksessa sen jälkeen seksielämä on mennyt alamäkeä.

Nää on aina hauskoja tolloja😁 Jos seksihalut loppuisi lapsiluvun täyteen tulemiseen niin mulla se olis loppunut 19-vuotiaana 😅

Joo ei oo mitään tekemistä siis lasten kanssa, se on vaan helpompi uskoa ja toiselle tarjota kun oikea syy on siinä että se lasten isä ei enää kiinnostele, ja tärkeää on pitää perhe koossa.

Yhtä tolloja kun kysellä missä iässä seksihalut hiipuu. Kerroin oman näkemyksen asiaan ja tiedän kyllä sen johtuvan siitä, että vaimo on todennäköisesti kyllästynyt harrastamaan seksiä kun siitä aiheutuu ihan liikaa vaivaa kun orgasmit olisi niin paljon helpompi hoitaa yksinään. Ja seksiltä säästyneen ajan voisi käyttää sohvalla löhöilyyn ja telkkarin katsomiseen, siis sen 5-30 min/ per viikko, joka riippuu kertojen välisestä ajasta.

Vierailija
27/31 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮

T32

Vierailija
28/31 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen on eroottisesti/seksuaalisesti kiihottunut, niin hänen tavaransa kostuu (tulee märäksi). Kun naisen tavara ei kostu, niin hän ei ole kiihottunut. Tämä, vaihdevuodet eli elämänmuutos,  tapahtuu jossakin 45-55 vuoden iässä.

Vierailija
29/31 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen on eroottisesti/seksuaalisesti kiihottunut, niin hänen tavaransa kostuu (tulee märäksi). Kun naisen tavara ei kostu, niin hän ei ole kiihottunut. Tämä, vaihdevuodet eli elämänmuutos,  tapahtuu jossakin 45-55 vuoden iässä.

Naisilla voi olla kostumisongelmia vaikka olisi kiihottunut, aivan kuten miehilläkin voi olla erektio-ongelmia. Molemmat lisääntyvät iän myötä, mutta se ei välttämättä tarkoita, että kiihottuminen olisi loppunut.

Vierailija
30/31 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla voi olla kostumisongelmia vaikka olisi kiihottunut, aivan kuten miehilläkin voi olla erektio-ongelmia. Molemmat lisääntyvät iän myötä, mutta se ei välttämättä tarkoita, että kiihottuminen olisi loppunut.

Alle 45v naisilla voi olla kostumisongelmia vaikka olisikin kiihottunut, taikka hänellä on aikainen elämänmuutos.

Kun yli 45v nainen pontevista yrityksistä huolimatta ei kostu, niin se johtuu siitä että häntä ei enää ole mahdollista saada kiihottumaan.

Vierailija
31/31 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostun ja olen kiimassa mieheeni, ikää yli 70 v.