Uusi miesystäväni käyttää sanoja kuten "höpsö", "ihana", "eikääh"
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsö ja ihana on ainakin ihan normaaleja sanoja. Vai millä sanoilla korvaisit ne? Mun 40v perusmies ainakin käyttää noita sanoja.
Tuskin jätkien sauna illassa.
Ihana voi olla oma tytär mutta asiakkaan pinkki auto työpaikalla ei ole. Vaimo on höpsö kun perustelee miksi hänen tulee saada raivopano kun sataa ulkona vettä. Mutta kaveriporukan sählyssä toista turpaan lyönyt ei ole höpsö.
-hetero mies.
Todella hyvä kommentti, asia on juuri näin!! Mutta mikä on raivopano?
Jos et tiedä niin et ole miehekäs mies taikka seurustellut tarpeeksi naisellisen naisen kanssa joka haluaa tulla raivonussituksi.
En ole mies. Miksi niin oletit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hälyttävää 🏳🌈
En tosin usko sanaakaan tästä sadusta. Ei kukaan normaali nainen seurustele ho.mon kanssa.
Sanan "homo" pystyy ihan normaalisti kirjoittamaan. Olishan se ihan naurettavaa jos ei pystyisi puhumaan edes homo sapiens nykyihmisistä.
Tää on hauska palsta. Joskus ainakin nimi A h m e d meni sensuuriin. Aika tylyä tuon nimisiä kohtaan :D
Jep :D mielestäni myös vähän hölmöä, ettei m**hanmuuttajista pysty puhumaan oikein kirjoitettuna 🤣
Ei se ole hölmöä kun kyseinen sana on spämmitty vihapuheella sensuuriin.
Onpas vammainen v
1. en ole vihervasemmistolainen.
2. huomautan palstan säännöistä miksi joku sana menee sensuuriin.
3. olet trolli ja rikot itse palstan sääntöjä provoilemalla ja herjaamalla.
"huomautan palstan säännöistä miksi joku sana menee sensuuriin"
Palstan säännöt ja sen taustalla piilevät maailmanparantajien logiikat ovat kyllä tiedossa. Halusin vain huomauttaa kuinka epäloogisia ne ovat.
"olet trolli ja rikot itse palstan sääntöjä provoilemalla ja herjaamalla"
Se, että olen eri mieltä kanssasi ei tee minusta trollia. Kannattaa ottaa käsitteet haltuun ennen kuin alkaa huutelemaan.
Ihan normaaleja sanoja ja ilmauksia. Ongelma on se, ettei mies oo ihan sitä mitä halusit ja tartut pieniin asioihin, jotka sitten alkaa häiritä niin, että lopulta jätät miehen. Ja se on ihan ok. Mutta mies on ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
"huomautan palstan säännöistä miksi joku sana menee sensuuriin"
Palstan säännöt ja sen taustalla piilevät maailmanparantajien logiikat ovat kyllä tiedossa. Halusin vain huomauttaa kuinka epäloogisia ne ovat.
"olet trolli ja rikot itse palstan sääntöjä provoilemalla ja herjaamalla"
Se, että olen eri mieltä kanssasi ei tee minusta trollia. Kannattaa ottaa käsitteet haltuun ennen kuin alkaa huutelemaan.
"Onpas vammainen vihervassun logiikka. Ei me autojakaan voida kieltää siksi, että osa ajaa niitä alkoholin ja huumeiden vaikutuksen alaisena aiheuttaen vaaratilanteita."
Tuo kommentti täyttää täydellisesti herjauksen, trollauksen ja provoilun. Voit olla eri mieltä myös asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää leffa ilta. Istu hänen syliin puoliksi siten että jalat vain on hänen sylissä. Leffana Magic Mike. Jo tunnet jalkojen alla liikettä kuten joku hiiri koittais morsettaa niin miehesi on ruskean junan konduktööri.
kiitos, nyt en saa päästäni pois mielikuvaa lahkeessa nykivästä hiirestä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanooko myös äpäpäp...kun et saa koskea johonkin?
Olisko siis amerikkalainen? Ne käyttävät tuota kaikkeen.
mä käytän itseasiassa koiralla tosta muunnella apap..tai jopa ap silleen riittävän napakasti..oppinut että se meinaa ei toivottua käytöstä, joka pitäisi keskeyttää. Taisi aikanaan tarttua mukaan erään brittinaisen koiraohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Muista että action speak louder than words.
Ja onhan se vaihtelua verrattuna siihen sun exään, jonka mielestä puhuminen oli liioiteltu kommunikoinnin muoto.
Älä käytä enkkua jos et osaa. Action speaks. Yksikön kolmannessa persoonassa verbin taivutuspääte on -s, -es. He cries, he speaks, he sees.
Onpas vammainen vihervassun logiikka. Ei me autojakaan voida kieltää siksi, että osa ajaa niitä alkoholin ja huumeiden vaikutuksen alaisena aiheuttaen vaaratilanteita.