Uusi miesystäväni käyttää sanoja kuten "höpsö", "ihana", "eikääh"
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kuuntelisi tuollaista puhetta naiselta yhtään enempää kuin mieheltä. Ei typerä lässytys ole "feminiinistä" vaan se on vain typerää. Lakatkaa, naiset, alentamasta itseänne ja toisia naisia sanomalla hölmöjä ja naurettavia ominaisuuksia naisellisiksi!
Siis sanat ihana ja höpsö ja eikä(äh), jotka on täysin normaaleja sanoja, on sun mielestä typerää lässytystä, ja niiden käyttö on hölmöä ja naurettavaa? Okei 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä mun pitäisi tehdä, tapailen miestä joka haluaa, että seksissä koko ajan räplään hänen anusta. Siten käyttää sanoja: ei huonooo, kymmeneeen ja höpinää tötteröön. Lempikappaleita: sinä ansaitset kultaa, valkeaa unelmaa ja satulinna. Olenko vainoharhainen,kun epäilen, että tykkää miehistä?
Et yhtään. Kyllä tuo nyt päivänselvä homo on.
Vierailija kirjoitti:
Olen setämies ja tuntuu että nykyään nuoret miehet puhuvatkin jotenkin feminiinisesti, korkealla nuotilla ja nostelevat lauseiden loppuja ylöspäin. Tätäkö naiset nykyään haluavat?
Minäkin olen 51v setämies, ja käytän ko. sanoja ja muitakin kun puhun naiselle, johon olen korvia myöten ihastumassa. Kirjoitan myös okei, eikä pelkkä OK.
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä mun pitäisi tehdä, tapailen miestä joka haluaa, että seksissä koko ajan räplään hänen anusta. Siten käyttää sanoja: ei huonooo, kymmeneeen ja höpinää tötteröön. Lempikappaleita: sinä ansaitset kultaa, valkeaa unelmaa ja satulinna. Olenko vainoharhainen,kun epäilen, että tykkää miehistä?
Olet vainoharhainen.
Heilutteleeko ranteita ja sanoo vielä: "Oumaigaad!"
Taitaa sulla olla joku hepsankeikka kierrossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsö ja ihana on ainakin ihan normaaleja sanoja. Vai millä sanoilla korvaisit ne? Mun 40v perusmies ainakin käyttää noita sanoja.
Tuskin jätkien sauna illassa.
Ihana voi olla oma tytär mutta asiakkaan pinkki auto työpaikalla ei ole. Vaimo on höpsö kun perustelee miksi hänen tulee saada raivopano kun sataa ulkona vettä. Mutta kaveriporukan sählyssä toista turpaan lyönyt ei ole höpsö.
-hetero mies.
Kyllä meidän äijäporukassa vakiolause on "voi eiiikäää, nyt tuli heikki housuun". Höpsö. Toinen on kultsipuppeli.
Väitätkö kirkkain silmin että puhutte noin toisillenne ilman että se on huumoria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsö ja ihana on ainakin ihan normaaleja sanoja. Vai millä sanoilla korvaisit ne? Mun 40v perusmies ainakin käyttää noita sanoja.
Ihana voi olla oma tytär mutta asiakkaan pinkki auto työpaikalla ei ole. Vaimo on höpsö kun perustelee miksi hänen tulee saada raivopano kun sataa ulkona vettä. Mutta kaveriporukan sählyssä toista turpaan lyönyt ei ole höpsö.
-hetero mies.
Todella hyvä kommentti, asia on juuri näin!! Mutta mikä on raivopano?
Sellainen missä lentää hiki ja hajoaa sänky ja tulee häätö talosta.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä sanoja kaikki. Asiayhteys ratkaisee. Kuten: lause: Alibi on ihana lehti - sopii hyvin miehen suuhun. Jos taas mies sanoisi naiselle: sulla on ihanat kynnet - se taas olisi sangen eksoottista.
Ei kyllä hetero mies sanoa mitään lehteä ihanaksi...
Aikaisemmin "ihana" sanaa käyttävistä miehistä voi hei vetää osuvan johtopäätöksen. Nyt nämä miesoletetut ovat esiintyneet jo niin paljon telkkarissa ja radiossa, että ovat saaneet tuon puhetyylinsä tarttumaan jopa miehisempiinkin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-hetero mies.
Todella hyvä kommentti, asia on juuri näin!! Mutta mikä on raivopano?
Sellainen missä lentää hiki ja hajoaa sänky ja tulee häätö talosta.
Ymmärrän kyllä häädön asunnosta, mutta jos TALOSTA saa häädön niin aika kovaa meteliä saa pitää, että häiritsee naapureita.
Just joo.
Mä oon taas exiltä kuullut mm "tun h.. ra", "kuole pois", "hyppää parvekkeelta" jne.
Lucky me.
Mun teini-ikäinen poika on alkanut käyttää höpsö-sanaa. Luulen, että se on muotia.
Vierailija kirjoitti:
Olen setämies ja tuntuu että nykyään nuoret miehet puhuvatkin jotenkin feminiinisesti, korkealla nuotilla ja nostelevat lauseiden loppuja ylöspäin. Tätäkö naiset nykyään haluavat?
Varmasti haluavat mieluummin feminiinisen miehen kuin tuollaisen tytöttelevän sovinistin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti haluavat mieluummin feminiinisen miehen kuin tuollaisen tytöttelevän sovinistin.
You go girl! 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin missä kohtaa tuo tytötteli? Ja naiset sitä paitsi pojittelee jatkuvasti. Se on sun mielestä ihan ok?
T: eri
Huutikset ketjulle. Hörähtelen, vaikka en ole hevoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin missä kohtaa tuo tytötteli? Ja naiset sitä paitsi pojittelee jatkuvasti. Se on sun mielestä ihan ok?
T: eri
Itse hän kuvaili itseään setämieheksi. Pojittelu on tietysti ihan yhtä hanurista.
Tuon kultsipuppelin perään pitää sanoa 'anna kun isäs näyttää'. Esimerkkinä vaikka kun kalaa perataan tai halkoja hakataan.