Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä, please ! Synttärilahja 4 v. tytölle ??

Vierailija
07.02.2007 |

Eli reilu nelivuotias poikamme on kutsuttu neljävuotissynttäreille naapuriin. Mitä ostaa sen ikäiselle tytölle ?? Minkähintaisia nämä lasten kaverisynttärilahjat yleensä ovat ?

- kiitos jos joku viitsii neuvoa, antaa vinkkejä !

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli prinsessahömppää, arkastelutarvikkeita (kimalleliimaa,geelikyniä, kiiltokuvia, tarroja). Joku muistipeli tai palapelikin on ihan kiva. Tytölle on kiva ja helppo hankkia. Varmaan tollanen 8-10¿ on sopiva hinta.

Vierailija
2/3 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kiiltävä on in, kuten joku jo aikaisemmin sanoi:

- H&M tukkasysteemit ja korut

- H&M keijukaissiivet ja taikasauvasetit

- Kaikki " prinsessa" - ihan vaikka hammasharja ja -tahna, kunhan siinä on Ariel tai prinsessa ruusunen

- Tussit, vesivärit, geelikynät, hileliimat, leimasimet jne. jne.

- Yleensäkin korut ja muut systeemit

- Sitten lapsesta riippuen nämä perinteiset: Ponit, Barbit, legot yms. jotka kaverilahjoiksi aika kalliita.

- Kylpyvaahto ja pesusieni - aina parempi jos prinsessa teemaa

- Palapelit

- Muovailuvaha

- helmet + kuminauha joista voi itse askarrella koruja

- Meillä nyt kuuminta hottia on myös kaikki Minni aiheinen

Kaverilahjan hintana olen pitänyt 5-10 euroa. Jos oikein hyvä kaveri voi olla vähän ylikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun siskon 4v on ihan onnessaan kaikista prinsessa jutskista. Niitä on vaikka mitä, vaikka taikasauva tai tarrakirja tai sitten joku prinsessa satukirja vois ólla varman valinta. Itse olen kaverisynttäreille ostanut noin 10 euron lahjoja. Vaikka olen huomennut että tosi hienoja lahjoja monet vie. Mulla vielä niin pieni poika että olen usein itse mukana synttäreillä niin näkee hyvin mitä muut tuo.

Toinen mistä tytöt yleensä tykkää on kaikki askartelu jutut, esim, ne mitä saa tiimarista mistä tehdään sellaisia helmijuttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan