Joko olette maistaneet pinsaa?
Niitä kuulemma koemarkkinoidaan pääkaupunkiseudulla. Tänne maakuntaan eivät vielä ole ehtineet.
Niille jotka eivät ole pinsasta vielä kuulleet. Kyseessä siis roomalainen pizzan tyyppinen ruoka johon täytteet laitetaan tuoreena pinnalle. Pohjan taikinaan laitetaan vehnäjauhojen lisäksi myös riisi- ja soijajauhoja, mikä tekee pohjasta erityisen rapean ja kevyen.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Olin jo vastaamassa KYLLÄ kun luulin että otsikossa oli vain kirjoitusvirhe.
Punsaako tarkoitit?
Oli kiihottavaa kyllä. Oikein maukasta, mehukasta. Ahh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punsaako tarkoitit?
Oletpa viaton, so innocent. Ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Pimpsaa olen joskus maistanut. Maistui pahalta.
Juu ei ole herkkua. En maista enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punsaako tarkoitit?
Heh...hauska...punsa :D
Pimpsaa kyllä tarkoitin...
Luulin, jotta olet Elimäen suunnilta kotoisin:)
Vierailija kirjoitti:
Pimpsaa olen joskus maistanut. Maistui pahalta.
Pahaa oli, hyi. Kalia taas on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punsaako tarkoitit?
Oletpa viaton, so innocent. Ihana <3
Sinulla on vain likainen mielikuvitus, aivojen toiminta muuten vähän sinne päin.
Todella ikävää minkälaisen palautteen sain puhtaasti gastronomiaan liittyvään kysymykseeni.
Hah hah, luin tuosta pinsasta keväällä kun meinasin mennä Roomaan.
Tiesin ennen teitä luu serit!
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, luin tuosta pinsasta keväällä kun meinasin mennä Roomaan.
Tiesin ennen teitä luu serit!
Minä olen lukenut tuosta suomenkielisistä keittokirjoista jo viime vuosituhannella sekä myös pissaladierestä. Ei mikään uusi juttu.
En enkä pimpsaa, pimppaa enkä pissaa. Enkä maista!
Täällä Ruotsissa valtava hitti. Vuoden pari näitä ollut ja nyt kaikkialla pinsaa. Parhaimmat kyllä hyviä. Ma- tujen mukana yleistyy kaikenlaiset yksinkertaiset leivonnaiset, pitakeivät ja pitsat. Näillä raukoilla ei ymmärrystä hiivasta, sokerista yms maataloustuotteista, tuollaiset ruuat kehi.tysmaalaistumisen merkki.
Toki hyvää jos paitetaan ohut leipä ja päälle laitetaan grillattua lihaa ja kasviksia, juuri tuollaisen ostin Stora Coopista eilen iltapalaksi- juuri uunista otettu pitaleipä, paahtopaistia ja salaattia- käytännössä rullalle käärimätön pitakebap oli annokseni, toki päällysteillä muuntuu kuin mikä tahansa leipä. Suomessa suosisin edelleen rieskaa ja ruisleipää, ohraa ja kauraa, niillä valkoisten järki ja viisaus rakennettu ja hirvenlihalla!
Mitkä inkkelien ulinat taas. Poikiin päin nää yökkääjät mut sehän on ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Todella ikävää minkälaisen palautteen sain puhtaasti gastronomiaan liittyvään kysymykseeni.
Satuit laittamaan aloituksen perjantaina. Nämä ekoja kertoja oltta imevät ylisläiset sitten riehaantuvat. Toivon mukaan olisivat nyt niin rapuloissaan, etteivät jaksa riehua täällä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vastaukset liittyivät kyllä ihan puhtaasti gastronimisiin ominaisuuksiin.