Miten pian laitoitte rippijuhlien kiitoskortit vieraille
Kävikö nuori kuvaamossa vai ihan omatoimisesti kuvattuna?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli niin vaatimattomat lahjat Ei moisista kannata kiitoksia laitella Nuori pettyi pahasti
Ei ole siitä kyse. Ostin kesällä kummitytölle yhdessä valitsemamme timanttiristin ketjuineen. En ole saanut korttia.
Mihin sä sitä korttia tarvitsisit? Oletettavasti tyttö kuitenkin kiitti, kun sai lahjan.
Periaate.
Tervetuloa 2020-luvulle sieltä 70-luvun periaatteista!
Sieltäpä yksi käytöstavaton perhe ilmoittautui juuri.
En mä mikään perhe ole :D
P.S. Vähän löysemmälle sitä pipoa niin elämä on paljon helpompaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli niin vaatimattomat lahjat Ei moisista kannata kiitoksia laitella Nuori pettyi pahasti
Ei ole siitä kyse. Ostin kesällä kummitytölle yhdessä valitsemamme timanttiristin ketjuineen. En ole saanut korttia.
Mihin sä sitä korttia tarvitsisit? Oletettavasti tyttö kuitenkin kiitti, kun sai lahjan.
Periaate.
Nykynuoren periaate: Ei tuhlata luonnonvaroja turhaan roskaan eli kortteihin, joita kukaan muu kuin nuoruusvuosiinsa juuttunut Marjatta-täti ei kaipaa.
Laiskuutta ja mukavuudenhalua tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaate.
Nykynuoren periaate: Ei tuhlata luonnonvaroja turhaan roskaan eli kortteihin, joita kukaan muu kuin nuoruusvuosiinsa juuttunut Marjatta-täti ei kaipaa.
Laiskuutta ja mukavuudenhalua tuo on.
Ok, boomer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaate.
Tervetuloa 2020-luvulle sieltä 70-luvun periaatteista!
En mä mikään perhe ole :D
P.S. Vähän löysemmälle sitä pipoa
Tuolla asenteella saat kyllä sen kummien lahja-automaatin sulkeutumaan. Itseltänikin lypsetty satojen eurojen arvoisia lahjoja, mutta nyt riittää. Jos jopa kiitos tuntuu liian vaivalloiselta.
Tuolla asenteella saat kyllä sen kummien lahja-automaatin sulkeutumaan. Itseltänikin lypsetty satojen eurojen arvoisia lahjoja, mutta nyt riittää. Jos jopa kiitos tuntuu liian vaivalloiselta.
Sua mitään ole lypsetty. Ihan itse olet päättänyt, millä summalla ostat lahjan. Vai oletko sä jo edunvalvonnassa ja joku muu päättää rahoistasi?
P.S. Mulla ei mitään kummien lahja-automatteja ole. Kummit ovat olleen haudassa jo vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Sua mitään ole lypsetty. Ihan itse olet päättänyt, millä summalla ostat lahjan. Vai oletko sä jo edunvalvonnassa ja joku muu päättää rahoistasi?
P.S. Mulla ei mitään kummien lahja-automatteja ole. Kummit ovat olleen haudassa jo vuosikausia.
No niin, boring. Olet kuivakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, boring. Olet kuivakka.
Etkö tuon parempaa keksi? :D