YLE on todella hyvä, asiallinen kanava.
Vaikka sitä yritetäänkin mustamaalata. Asiallisemmat ja kiinnostavimmat ohjelmat on YLE: llä. Vain johtajien määrä on liiallinen. Silti Ylen kanavat ovat ylivoimaisesti ohjelmistossaan paras kanava Suomessa.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Eipä ap:lla paljoa asiaa, laitto tän taas tyyppien trollattavaksi vaikka takuulla tietää millasta tällä palstalla on.
Juurikin. Tietämättömät, koulujakäymättömät rivipersut hyökkää taas paikalle kerttomaan vassarit sitä ja tätä, dei, öyhö öyhö. Näille ainoa oikea Totuus, jota toisillen kertovat, löytyy MV:stä ja Ylilaudalta.
Toki ovat viimeistään 10-20 vuodessa kaikki työttömiä tuolla älyllä, mutta silloinhan se persun takki kääntyykin saman tien ruikuttamaan itselleen valtion tukia. Näiden moraaliarviointien kehitysaste kun ei juuri nouse oman edun tavoittelemisen logiikkaa korkeammalle.
Itse katson Yle Areenasta vain juuri ne ohjelmat jotka haluan nähdä !
Vierailija kirjoitti:
Mutta me maksamme myös niistä, joita emme näe. Sellaista rahaa tästä maasta ei löydy, että Ylestä saataisiin valtion versio Netflixistä.
Vierailija kirjoitti:
Yle-vero pitäisi olla vapaaehtoinen. Nähtäisiin todellinen kannatus ylelle
Se olisi ylen loppu ja ne tietävät sen itsekin.
En katso telkkaria enkä kuuntele radiota. En tiedä mistä maksan yleveroa, pakko maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta me maksamme myös niistä, joita emme näe. Sellaista rahaa tästä maasta ei löydy, että Ylestä saataisiin valtion versio Netflixistä.
Eipä taida minkään muunkaan valtion yleisradio-organisaation strategiasta moista tavoitetta löytyä.
Tyhmän kansanosan pitäminen poissa pahanteosta tauottomalla sarjahumpalla voidaan jatkossakin toteuttaa näiden omalla kustannuksella.
Yli 500 miljoonaa vaikuttaa juuri siltä. Ylipöhöttynyt organisaatio, jonka tarjonta on nimenomaan humppaa ja vielä sitä pahnanpohjimmaista, laadun kustannuksella. Kunhan tarjontaa näyttäisi olevan, kuten Netflixissä.
Vierailija kirjoitti:
Itse katson ja kuuntelen ainoastaan YLE:n kanavia. Olen joskus kääntänyt kaupalliselle kanavalle, mutta aivan kauheaa kakkaa tuuttaavat tuutista ulos --> Takaisin YLE:n kanaville. Sieltä löytyy laadukkaita tiede-, kulttuuri- ja ajankohtaisohjelmia.
Toki, jos tykkää vassaripropagandasta niin never better.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle on todella hyvä kanava mikäli tykkää seurata uutisia intersektionaalisen woke-aatteen läpi suodatettuna ja vääristettynä.
Jos et halua tietää mitä maailmassa oikeasti tapahtuu - Yle on sinun valintasi.
Et ole tainnut paljon Ylen kanavia seurata. Tiesitkö, että uutiset ovat vain noin tuhannesosa heidän kaikesta tarjonnastaan. Ehdotan sinun sivistyksen lisäämiseksi, että klikkaat tämän linkin: https://areena.yle.fi/podcastit
Ei tarvitse olla tietämätön, sinunkaan, kultapala. Ole ihana ja ota selvää mistä puhut. Sellainen on kuumaa.
Kuumaa kuten Ylen uutiset? Joo, tiedän kohtuu hyvin mitä siellä on ja mitä ei. Ikävä homma, että tuosta intersektionaalipaskasta on tullut Yleä vahvasti niin määrittävä tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaavainen huomaa kuitenkin että uutisten sympatiat ovat pääsääntöisesti vasemmistolaiset. Näin ei saisi olla. Ja oli tosi outoa että YLEn aktivismia kritisoinut ei saanut enää töitä sieltä. Paljasti sellaista minkä piti olla läpinäkyvää.
Miten loppujen lopuksi tehdä "neutraalia" uutisointia poliittisesti.
Persuille "ilmastohössötys" on woketusta ja vihervassarointia, muille se on ihmiskunnan yksi suurimmista ongelmista, jonka puolesta voitaisiin tehdä enemmänkin. Eli fakta, mutta persujen mielesät vasemmistolaista.
Kyllähän tuota tulee katsottua, vaikka erittäin sosialistinen onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yle on todella hyvä kanava mikäli tykkää seurata uutisia intersektionaalisen woke-aatteen läpi suodatettuna ja vääristettynä.
Jos et halua tietää mitä maailmassa oikeasti tapahtuu - Yle on sinun valintasi.
Et ole tainnut paljon Ylen kanavia seurata. Tiesitkö, että uutiset ovat vain noin tuhannesosa heidän kaikesta tarjonnastaan. Ehdotan sinun sivistyksen lisäämiseksi, että klikkaat tämän linkin: https://areena.yle.fi/podcastit
Ei tarvitse olla tietämätön, sinunkaan, kultapala. Ole ihana ja ota selvää mistä puhut. Sellainen on kuumaa.
Kuumaa kuten Ylen uutiset? Joo, tiedän kohtuu hyvin mitä siellä on ja mitä ei. Ikävä homma, että tuosta intersektionaalipaskasta on tullut Yleä vahvasti niin määrittävä tekijä.
En oikein jaksa uskoa että tiedät. Ihan sama millä laseilla katsot maailmaa, mutta Ylellä on hyvin paljon tiedeohjelmia, jotka perustuvat... noh, tieteeseen. Siis ihan järkevään, kiihkottomaan, vahvasti perusteltuun tieteeseen. Jos haluaa oppia maailmasta omalla äidinkielellään, Yle antaa siihen helpon mahdollisuuden, kuten kuuluukin veronmaksajarahoitteisen median tehdä.
Jos jumitut kuvittelemaan, että kaikki heidän tuotanto on "intersektionaalipaskaa", jossa on jokin agenda, niin joko et vain tiedä mistä puhut, tai sitten olet itse jonkinlainen kiihkoilija, jota harmittaa, että Yle ei jaa juuri sinun näkemyksiäsi.
Älä sulje itseltäsi ovia ymmärrykseen.
YLEllä pidetään exceleitä siitä minkä värisiä, painoisia ja sukupuolisia vieraita on haastateltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis maksuttoman Netflixin ? Yle on asialinjalla pääsääntöisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytäthän sinäkin Netflixiä ja maksat sellaisesta sisällöstä jota et halua, mutta siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Ylellä lähtivät hevoset laukalle aikoja sitten. Yksi kanava riittää, parit uutiset, pari ajankohtaisohjelmaa, jotain debattia ja muutama klassikkoelokuva. Ei tarvita 500 miljoonan budjetteja.
Ei todellakaan näitä Areenoita, joissa on mitä ihmeellisimpiä sarjoja ja elokuvia tyyliin Elämää Islannin Vatnajökullin kylässä tai Marienhoffin tyttäret. Useimmat halvalla tuotettua soopaa ja täytettä, mikä häviää latinomaiden telenoveloille.
Elätkö tynnyrissä ? Et siis halua seurata mitä maailmassamme tapahtuu ? Uutiset yms ajankohtaiset voi katsoa Areenasta juuri silloin kun haluaa ja missä haluaa. Et tarvitse siihen edes televisiota !
Kukaan normaali ihminen mitään Ylen tuotantoa katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytäthän sinäkin Netflixiä ja maksat sellaisesta sisällöstä jota et halua, mutta siellä on.
No en todellakaan käytä.
Yleläiset komennettu vauvalle kommentoimaan🤣
Jännä. Itse yritän pikemminkin katsoa sellaisia ohjelmia, jotka ärsyttää. Yritän ymmärtää miten muut ajattelee.
Mutta me ollaan kaikki erilaisia.