Haittaisko sua osallistua bileisiin, joissa olisi entinen ihastus tai säätö?
En puhu exästä.
Bileissä olisi joku jonka kanssa homma jäänyt kesken ja joku "jännite" ollut.
Jättäisitkö menemättä?
Kommentit (14)
En. En kaipaa vuosien takaista pelimiestä tai niitä. Sellainen varmaan kauhistuisi ja niin minäkin. En harrasta bileitä tai alkoholeja.
Ysärin nuorena mulla on niin monta säätöä, ettei ole bileitä joissa en olisi ollut vähintään yhden kanssa. Mutta sama se on muillakin.
Kyllähän myös ne kilteimmät pojat olisivat nuorena lähteneet diskoon ja juhlimaan, jos olisi pyydetty mukaan... 🥺
Ihan innoissani menisin. Kerrankin tapahtuisi jotain.
Mulla kaverin synttärit tiedossa nyt lauantaina ja sinne "itsensä kutsunut" tämä säätö. Mulla uusi mies, tää säätö ei enää kiinnosta, mutta olin häneen hirveän ihastunut (ja hän tietää sen) ja nyt tekee mieli olla menemättä...joku exä ei haittaisi, mutta hänen näkemisensä jollain tavalla tuntuu nyt epämukavalta.
Mua ei haittaisi, jos hän ei tosiaan tietäisi että olin niin ihastunut. Luultavasti pelleilee muiden naisten kanssa enkä tiedä miten se muhun vaikuttaa. En halua näyttää mitään reaktiota, koska sitä hän haluaa. Jään varmaan kotiin mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaverin synttärit tiedossa nyt lauantaina ja sinne "itsensä kutsunut" tämä säätö. Mulla uusi mies, tää säätö ei enää kiinnosta, mutta olin häneen hirveän ihastunut (ja hän tietää sen) ja nyt tekee mieli olla menemättä...joku exä ei haittaisi, mutta hänen näkemisensä jollain tavalla tuntuu nyt epämukavalta.
No älä mene jos tuntuu epämukavalta. Keksit jonkun tekosyyn. Kaverilla on varmasti uudet synttärit vuoden päästä. Silloin sinäkin pääset mukaan.
Ei haittaisi. Sitä sutinaahan voisi vaikka hyvässä lykyssä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän myös ne kilteimmät pojat olisivat nuorena lähteneet diskoon ja juhlimaan, jos olisi pyydetty mukaan... 🥺
Mikset itse ollut se aktiivinen osapuoli ja pyytänyt jotakuta mukaasi??? Luulitko että ovelta tulee joku pilluwoltti hakemaan???
Menisin ihan mielenkiinnosta.