Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko sivuvaikutukset influenssarokotteesta kestäneet?

Vierailija
12.12.2023 |

Olin influenssarikotuksessa eilen aamulla. Sekä eilen illalla että nyt tänä iltana on lämpöilyä 37,4 ja lihaskipua ja päänsärkyä.

Terveydenhoitajan mukaan sivuvaikutuksia olisi pitänyt olla vain eilen. Miten muilla, kuinka monta päivää on oireet kestäneet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää pisimmillään

Vierailija
2/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistoskohta arka ehkä päivän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden, eli vastustuskyky meni, koko ajan kipeänä. En sen jälkeen ottanut ja nyt kipeänä joka kolmas vuosi tai ei sitäkään 

Vierailija
4/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut influenssarokotteesta minkäänlaisia sivuoireita, välillä mietin että muodostuuko minulle minkäänlaista suojaa ollenkaan :D

Vierailija
5/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli epämääräinen olo noin viikon ajan viime vuonna. Tänä vuonna jätin ottamatta.

Vierailija
6/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki tulleet kipeäksi ja jääneet pois töistä muutamaksi päiväksi eli varmaan kuumetta yms

Vierailija
7/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna meni vuorokausi, koronarokote samaan aikaan. Viime vuonna ei mitään kummastakaan.318

Vierailija
8/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ottanu ja hyvin menee👍

Vierailija
9/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vaan, että on se ihan perseestä, että perusterveet hoitoalalla tylöä tekevät eivät saa päättää tästä rokotuksesta itse!

Vierailija
10/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpahan vaan, että on se ihan perseestä, että perusterveet hoitoalalla työtä tekevät eivät saa päättää tästä rokotuksesta itse!

Vierailija
11/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin työn takia ottamaan ja sama juttu, että ei tuntunut pisto, eikä mitään. Tosin psoriasis ilmestyi rinkinä kainaloiden ympärille. Ei ole ikinä ennen sellaista ollut. Liittyykö rokotteeseen niin en tiedä.

Vierailija
12/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla tullut edes pistokohta kipeäksi.

Vierailija
13/13 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pelotella, mutta itselläni ensimmäisestä piikistä olin kipeänä 4 viikkoa, toisesta 2 viikkoa. Tämän jälkeen en ole ottanut. 

Hassua vielä, että noina vuosina sairastin influenssan rankkana. :/ Aikaisemmin en ollenkaan tai niin lievänä, etten tiennyt. Nyt ei myöskään ole ollut kipeä kolmeen vuoteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi