Miehille hyvä vinkki toiselta mieheltä, miten löytää/saada itselle kumppani vastakkaisesta sukupuolesta
1. Lopeta jahtaaminen, sun oma energia puskee sun haluamaa asiaa pois susta. Tää sama koskee netissä käyttäytymistä, sun pitää sulkea sun elämästä kokonaan pois tämä turha jahtaaminen ja vonkuaminen. Sun ei tarvi tykätä jokaisen naisen kuvasta erikseen jos niissä vähän näkyy paljasta pintaa. Jätä se kokonaan pois
2. Treenaa, tää ihan vaan sen takia, että sun mieli virkistyy, sä löydät ittes kun sä testaat itteäs. Niillä lihaksilla ei ole mitään tekemistä minkään asian kanssa, vaan se kehitys tapahtuu sun sisällä. Sä alat arvostamaan itteäs, sen takia myös naiset alkavat katsomaan sua.
3. Oo erilainen nykypäivän yhteiskunnassa. Se erilainen energia vetää ihmisiä puoleensa, myös niitä naisia.
4. Tunne oma arvos, älä oo töykee, mut älä kumartele mihinkään suuntaan myöskään.
5. Älä nosta yhtäkään naista itseäs ylemmäs. Jos sä käyttäydyt kuin fani, sua kohdellaan kuin fania. Tässäkin, älä ole töykeä, mutta älä kumartele myöskään.
<3
Kommentit (25)
Noilla ap:n ohjeilla pääsee tumputtamaan friendzonelle, naisia nyt vaan ei ole suomessa kaikille miehille. Kannattaa hakea vaikka latinomaista tai jenkeistä puoliso.
Parempi vinkki valehtele niin paljon kuin kehtaat. Joko lohkeaa tai ei lohkea. Sitten vain uutta yritystä.
Helena Koivu käy julkista eroriitaa ja on äänessä koko ajan
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f306287a-ac47-4c86-b042-63177b…
Vierailija kirjoitti:
Lupaa kuu taivaalta,vanno ikuista rakkautta,kerro miten olet varakas ja hyväkäytöksinen,tälläistä monet naiset haluavat kuulla suustasi.
Hah, hah. Mä tiedän mitä sanoa ja tiedän kuinka paljon se vaikuttaa naisiin. Korostan että se on puhetta. Teille raikkaat tai haisevat apinat mä en kerro mitä mä sanon. Sori vain mutta liian hyvä jaettavaksi.
Vertaile entisiin. Sillä ja sillä oli isommat rinnat, jos sulla olisi isommat olisit parempi. Exällä oli enemmän botoksia. Ex otti suihin joka päivä. Exsä kyllä teki ruokaa. Ex pesi pyykit. Vertaile. Exsän hiukset oli upeat.