Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Mikko! Ja talonmies.
Ja voimia Turun poliiseille.
Niillä ollut aika rankkaa mikon tekemien turhien ilmoitusten johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaisi olla kello sen verran american aikaa, että Helenalla olisi voinut tulla päätöksiä oikeudesta. Toivottavasti hän niistäkin avautuu, kuten kaikesta muustakin. Malttamattomina odotamme me.
Mutta onko tänään sähköpostinlukupäivä, vaiko lepopäivä kaiken hässäkän keskellä? No aurinko ei ainakaan enää paista, ei tarvitse huolehtia rusketuksesta.
Nämä Mikkoa narsistiksi väittävät vois laittaa kusiaispesään istumaan. Ihan tyhjänpantteja kaikki tyynni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni naisihminen soittaa häkeen tai poliisille, jos palkatut katonputsaajat/huoltomiehet tekee töitä tontilla?
Nimimerkki "kuka pkele käyttää lehtipuhallinta klo 8.00"
Jos mun exä tilais huoltomiehet tekemään huoltotöitä omakotitaloon ja maksais sen. Mä voisin tanssia alasti ilosta pihalla😂
Minä en jättäisi pihalla tanssiin. Huoltomiehet osaa myös kaikenlaisia eronneelle, yksinäiselle naiselle sopivia henkilökohtaisia huoltotöitä.
Talonmieskin pyörii siellä innoissaan aina kun Helena on siellä. Mistä muuten tiedämme, ettei niinku käy silloin, kun Helena on poissa niinku?
Minä olen huomannut sellaisen, että kukaan ei mene tuonne tällä hetkellä yksin. Kun talkkari menee, niin menee myös Mikkokin. Ja noin kannattaakin tehdä. Helenasta ei tiedä mitä valheita keksii, jos sinne yksin menee.
Vierailija kirjoitti:
Helena olisi ollut sisätiloissa eikä turhaan urputa ja soita poliisille. Näkee että talkkari tekee hommiaan ja ei kai se kestä nyt niin kovin kauaa, ehkä tunnin pari.
Näin on, eihän se kiinteistönhoitaja taloon sisälle tule omilla avaimilla. Ääntä tulee tietenkin, mutta aina voi kuunnella vaikka musiikkia tai laittaa korvatulpat jos häiritsee. Päivätöihinkin voisi hakeutua tuolta niin ei haittaa yhtään. Ja mikä kateus- mustasukkaisuus kohtaus oli sekin kommentti siitä kun talkkari meni päärakennukseen muka omistajan elkein?! Ihan pimeetä settiä tuokin puhe.
Mä en ole tiennytkään, että peräkärryä parkkeeratessa voi olla aggressiivinen. Oli tullut ihan painaumat tiehen, kun talonmies oli peräkärryä peruuttanut metsän puolelle. Mä oon ite vaan ollut ongelmissa, kun renkaat on sutineet tyhjää.
Suomen poliisilla vois kans olla nuo haalarikamerat. Olisi hyvää oppimateriaalia poliisikouluun.
Tai ihan vaan viihteeksi henkisesti raskaaseen työhön.
Kyllä poliisit varmaan ottivat tuon keikan ihan mielenterveydeltään järkkyneen kansalaisen kotikäyntinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ryhdikäs, komea mies.
Älä, samaa katsoin. Väärin tietysti että häntä on salakuvattu ja laitettu instaan, mutta tuli kyllä ihasteltua.
Miten kellään voi olla noin huono maku 🤮
Vierailija kirjoitti:
Poliisi kieltänyt Hellua kuvaamasta. Nyt siellä on menossa kolmen tunnin keskustelut siitä kenen property on, pettikö Mikko ja jos niin minä vuonna ja mihin helvettiin se avioehtomiljoona katosi. Poliisit nyökyttelee ja kärsii dissosiaatiosta samalla kun miettivät miksi tulikaan lähdettyä alalle.
😄
Kiitos, olinkin naurun tarpeessa.
Saako tollasta videota julkasta instassa jossa kuuluu poliisien puhe? Ja storeissa myös kuvia näistä poliiseista, joten heidät pystyy tunnistamaan.
Samoin Mikko on kuvissa ja ääni kuuluu videolla.
Vierailija kirjoitti:
Nämä Mikkoa narsistiksi väittävät vois laittaa kusiaispesään istumaan. Ihan tyhjänpantteja kaikki tyynni.
Joku turha narsisti sielläkin taas ulisee.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi kieltänyt Hellua kuvaamasta. Nyt siellä on menossa kolmen tunnin keskustelut siitä kenen property on, pettikö Mikko ja jos niin minä vuonna ja mihin helvettiin se avioehtomiljoona katosi. Poliisit nyökyttelee ja kärsii dissosiaatiosta samalla kun miettivät miksi tulikaan lähdettyä alalle.
Täydellistä😅. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Saako tollasta videota julkasta instassa jossa kuuluu poliisien puhe? Ja storeissa myös kuvia näistä poliiseista, joten heidät pystyy tunnistamaan.
Samoin Mikko on kuvissa ja ääni kuuluu videolla.
Tietenkin saa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voimia Turun poliiseille.
Niillä ollut aika rankkaa mikon tekemien turhien ilmoitusten johdosta.
Ympäri ämpäri.
Vierailija kirjoitti:
Mikko 🥰, kyllä Joonaskin kelpaisi 😘
Pitäiskö perustaa Mikko ja työmiehet fun club? Mä kyllä fanitan Mikkoa.
Eikö Helenalla ole elämässään muuta tekemistä kuin soitella häkeen ja kuvata koko ajan ikkunasta typerästi hihitellen? Rahaa on jemmassa rutkasti kun ei tarvitse töitä tehdä. Mutta tekisi ehkä mielenterveyden kannalta hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nyt on joku heittäytynyt vitsikkääksi; Mikko on antanut kasvot narsistin uhreille. 🤣🤣🤣😂
Siis Mikkohan on antanut kasvot narsismille. Mutta tietysti samanlaiset koettavat täällä kääntää asiat ympäri ämpäri."
Miten sä saat Mikosta narsistin? Koska ei suostu antamaan eksälle enempää rahaa, vaikka on miljonääri? Ei anna eksälle puolikasta huvilastaan ja lainatkin otti kontolleen?
Ei, ihan muista syistä Mikko näyttäytyy narsistina. Tietäjät tietää.
Tpisinsanoen huhupuheita ja kateellisten panettelua?
Hellu löysi laista ihan kotirauhan rikkomista koskevan pykälän. Vau. Tiedoksi vain, ettei pykälä suojaa Hellua kun Kakskerta ei satu olemaan hänen kotinsa. Laiton muuttoilmoitus toisen omistamaan paikkaan ei sitä kodiksi tee. Päinvastoin, tunkeutuminen Mikon huvilalle tekee Hellusta Mikon kotirauhan rikkojan.
Ja sosiaalialan työntekijöille.