Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas tolkun mies tää Trump. Meilläkin juuri transpropaganda lapsille pitää kriminalisoida

Vierailija
27.08.2026 |

Ennen kuin vapaaehtoiset eheytyshoidot aikuisille.

https://x.com/JKRowling231/status/2092075778930581954

Se nyt vaan menee niin joka asian kanssa, että ihmiset alkaa miettiä niitä asioita joita pidetään esillä ja kuitenkin nais- ja sukupuolentutkimuksen laitokselta tuleva transpropaganda on varsinkin lapsille ja naisille haitallista ja on räjäyttänyt dysforiatkin 50-kertaisiksi. Ne alkaa miettiä että olenkohan minäkin sellainen. Niin se vaan menee. Tullut naisten myötä kirkkoonkin ja pitää kieltää.

https://positv.fi/uutisartikkelit/turun-seurakuntien-perhetilassa-jarje…

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun muutat Venäjälle, siellä on "transpropaganda" kielletty. Mä en ainakaan halua Suomen muuttuvan Venäjäksi. 

Vierailija
2/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Trump kuitenkin suojelee pedareita ja talousrikollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun muutat Venäjälle, siellä on "transpropaganda" kielletty. Mä en ainakaan halua Suomen muuttuvan Venäjäksi. 

Ei tämä Suomea Venäjäksi muuta.... hahaaaa..... yritä uudestaan paremmalla argumentilla. 

Vierailija
4/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä Suomea Venäjäksi muuta.... hahaaaa..... yritä uudestaan paremmalla argumentilla. 

Ei se osaa.

Vierailija
5/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin muuttaisi Suomea merkittävästi Venäjän kaltaisen valtion suuntaan. 

Vierailija
6/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nekin jotain saa oikein. Ei pelkkä iiigor ja Venäjä ole mikään argumentti. 

Vierailija
7/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nekin jotain saa oikein. Ei pelkkä iiigor ja Venäjä ole mikään argumentti. 

Niin no, minä en halua Suomen muuttuvan missään tuollaisissa asioissa lähemmäs Venäjää. Sinä saat haluta, mutta varmasti ymmärrät, ettei sellaista yleensä katsota hirmu hyvällä. 

Vierailija
8/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta kuin tolkun mies

Vierailija
9/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementoitunut seksuaalirikollinen on paras :D

T:ap :D

Vierailija
10/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain heikkogeenisiin lapsiin puree transpropaganda. Onko lapsesi heikkogeeninen vai tosi (tm) mies/nainen?

Vierailija
11/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain heikkogeenisiin lapsiin puree transpropaganda. Onko lapsesi heikkogeeninen vai tosi (tm) mies/nainen?

Oletko heikkogeeninen, kun fanitat pedaria?

Vierailija
12/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon että Suomi pysyisi täysin erilaisena kuin fasistimaa Venäjä. Samalla kuitenkin kammoan USA:n demokraattien hulluinta politiikkaa, aivan kuten kammoan republikaanien/Trumpin hulluimpia toimia.

Mielestäni s-vähemmistöjen vainoamisen ja sen että sukupuoli määräytyy pelkästään omalla kokemuksella, väliltä löytyy kultainen keskitie.

Sen että aborttioikeus kielletään kokonaan tai että abortti on sallittu syntymään saakka (ei mitään rajaa), eivät kumpikaan ole minulle kelpaavia.

Vierailija
13/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toivon että Suomi pysyisi täysin erilaisena kuin fasistimaa Venäjä. Samalla kuitenkin kammoan USA:n demokraattien hulluinta politiikkaa, aivan kuten kammoan republikaanien/Trumpin hulluimpia toimia.

Mielestäni s-vähemmistöjen vainoamisen ja sen että sukupuoli määräytyy pelkästään omalla kokemuksella, väliltä löytyy kultainen keskitie.

Sen että aborttioikeus kielletään kokonaan tai että abortti on sallittu syntymään saakka (ei mitään rajaa), eivät kumpikaan ole minulle kelpaavia.

Kerro ihmeessä, että missä maissa abortti on sallittu syntymään saakka. Odotan kiihkeästi.

Vierailija
14/14 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta valtion ei pidä puuttua ihmisen terveysasioihin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi