Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ehtii kun Helenalle pukkaa haastatte niin että hiki virtaa päästä? Varmaan muuten hirveä yh-äidille tuollainen jatkuva oikeudessa ja vankilanpelossa eläminen. En ymmärrä, miten kukaan mies haluaa tuollaista lastensa äidille. halveksun syvästi.
Helenallahan on oma valitus myös siellä Minnesotassa menossa. Lapsiasia Helenalla on Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa.
Ei ole enää, Helena veti valituksen lapsista takaisin Minnesotassa ja päätös on hyväksytty Suomessa. Case closed. Lapsiasia Suomessa on Helenan kolmas yksinhuoltajahakemus.
Miksi se haluaa yksinhuoltajuuden. Ensin on mustamaalannut koko äitiytensä, ei saa asioitaan järjestymään. LASUJA, haastemiehiä, rikosilmoituksia. Ei asuntoa, ei lämmintä vettä, ei koodeja, ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Turkulaiset jääkiekkoilijat ihan zombeina tykkää kaikesta, mikä vastustaa Helenaa. En tosin ole yllättynyt, että miehiä suosiva yhteisö, joka ei ole älyllisyydestään tunnettu, ei puolusta naista.
Työnnä vaan pää pensaaseen Helena. Ja jankuta siellä denial, denial, denial. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkulaiset jääkiekkoilijat ihan zombeina tykkää kaikesta, mikä vastustaa Helenaa. En tosin ole yllättynyt, että miehiä suosiva yhteisö, joka ei ole älyllisyydestään tunnettu, ei puolusta naista.
Mikolla on kieltämättä kova tuki
Mitä puolustamista Helena tarvitsee ja missä asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Missä siis? Täällä?? :D Tuskin sentään jääkiekkoilijoiden lempipalsta tämä.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Mikon kannatusta, ja halusin tietää, keitä nämä taustajoukot ovat? Ei kukaan muu saa satoja tykkäyspainalluksia tällä palstalla.
Helenan käytös on niin ala-arvoista ja halveksittavaa. Jos olisi vain järjestänyt asiansa, kodin ja totellut oikeuden päätöksiä. Ei ruikuttaa aamusta iltaan somessa.
Eikö Viron reissu rentouttanutkaan kun piti taas työntää istagramiin salaliittoshaibaa? Aattelin jo, että olis mennyt parempaan suuntaan mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puolustamista Helena tarvitsee ja missä asiassa?
Helena tarvisi puolustajan omalta itseltään. Lyö päätä seinään ihan itse eikä opi. Selkeästi hänen perheensäkään ei uskalla totuutta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Puolustan naisten oikeuksia ja tasa-arvoa.
Case Helenassa ei vain ole oikeastaan mitään tekemistä naisten oikeuksien kanssa muuta kuin sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla se usko rakkauteen säilyy. Itse en olisi uusiin naimisiin mennyt ennenkuin koko sotku on Helenan kanssa selvitetty.
Eiköhän koko sotku ole selvitetty 20.10. mennessä?
Sotkut voi olla oikeudessa ohi tältä erää, mutta tuskin tuo mesoaminen ja kiusanteko mihinkään loppuvat. Valitettavasti en usko, että vaikka lopettaisi kaiken viranomaisiin liittyvän sotansa niin tuo rauhoittuisi. Eikä tuollaista ja tuon ikäistä vanhemmat kuriin saa, vaikka yrittäisivät.
Serkkulikalla oli pitkiä sekoilukausia useita vuosia ja aivan järjettömiä tempauksia. Kävi häiriköimässä sukulaisissakin omin lupineen ja tyyliin eiks mulle ole vielä keitetty kahvia. Perheensä sulki silmät tältä touhulta.En tiedä, kuinka viimein muutaman vuoden jälkeen päätyi psykiatrille, mutta avoimesti sen jälkeen kertoi saaneensa lääkityksen kaksisuuntaiseen ja jakoi asian esittelyvihkosia. On nyt asettunut, työelämässä ja asiat järjestyksessä. Omien sanojensa mukaan voi hyvin ja siltä se näyttää myös ulospäin. Helena tuskin tokenee ilman terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Mikon kannatusta, ja halusin tietää, keitä nämä taustajoukot ovat? Ei kukaan muu saa satoja tykkäyspainalluksia tällä palstalla.
Olen helsinkiläinen kahden lapsen äiti, jolla varakas mies ja sellainen avioehto, joka sulkee multa eron tullessa kaikki omaisuuserät ulkopuolelle. Oltavat on siis avioliiton aikana kunnossa, mutta eron tullen kaikki tulisi muuttumaan. Olen tiennyt avioehdon allekirjoittaessani millaiseen sopimukseen nimeni laitan ja se on ollut mulle enemmän kuin ok. Olen myös hoitanut vuosia lapsiamme kotona miehen tehdessä uraa, myös ulkomailla meidän ollessa kotona Suomessa. Olen sittemmin palannut työelämään ja osallistun perheen yhteisiin menoihin suhteessa vähemmän kuin mieheni ja palkkatuloistani sijoitan omiin sijoituksiini, jotka on avioehdossa rajattu niin, että ne jäävät eron tullessa mulle. Ensimmäinen lapsemmekaan ei myöskään ollut suunniteltu, jos sillä nyt on mitään merkitystä. Olimme tosin olleet muutaman vuoden yhdessä, joten lapsi sopi lopulta kuvioihin paremmin kuin hyvin, vaikka ei suunniteltu ollutkaan.
Olen siis monessa mielessä ollut hieman samankaltaisessa tilanteessa kuin Helena, tosin mulla ei ole ollut lastenhoitajia, siivoojia eikä isoa luottorajaa luottokortissa. Silti, mitään ei ole koskaan puuttunut eikä hintoja ole tarvinnut tuijotella. Kotiäitivuosina mulle ei maksettu "eläkerahaa", mutta se oli ihan mun oma mokani. Sittemmin olemme korjanneet ko. virheen ja kaikki kunnossa.
Mulle ei tulisi mieleenkään toimia kuten Helena on toiminut. Asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Mikko Koivu on jääkiekkoilija, vaan sen kanssa, että Helenan arvomaailma ja käytös ovat niin kaukana omistani, etten voi mitenkään ymmärtää tai hyväksyä hänen toimintaansa. Kiittämättömyys ja epäluotettavuus ovat vastenmielisiä piirteitä ihmisessä ja ne näyttävät olevan Helenan erityisosaamista. En myöskään hyväksy lasten manipulointia ja pelinappuloina käyttämistä ja sitäkin Helena harrastaa.
Vieläkö siis pitää ihmetellä, miksi olen tässä asiassa Mikon puolella?
Mykkäkoulu? Mistä tämä väite tulee?
Jos joku häiriköi ja laittomasti kuvaa tunkien puhelimen naamallesi ja vielä julkaisee videot, niin täytyisikö siinä ruveta puheita pitämään ja yksityisasioita setvimään.
Kummasti täällä kirjoitateean Mikko sitä ja tätä ja kaikki perustuu vain Helenan väitteisiin tai törkeään, yksityisyyttä loukkaavaan kuvaamiseen.
Lähdekritiikkiä opetetaan jo alakoulussa, mutta täällä monella se on aivan hukassa.. Äly hoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan niin, että tänään ei koko päivänä ole tullut yhtään ainutta niuva-, hullu-, tai muutakaan haukkumisviestiä?
En ihan oikeasti uskonut että ne kaikki ovat Helenalta tai muilta Kippereiltä peräisin mutta miten muuten tämän voi tulkita?
Vuosi sitten kesällä olen 100% varma, että Hoo itse veti minulle kilarit täällä yhteen kommenttiini. Kyllä se niin tunteella tuli, ettei voi olla kukaan muu. Hyvä, että täällä uskalletaan puhua tästä vaihtoehdosta, moni meistä on aivan varmasti mielessään ajatellut tätä....
Tää on ollut niin läpinäkyvää. Tunnistaa myös tiettyjen sanojen ja sanajärjestyksen pohjalta.
Jotkut arvailut ja spekulaatiot tämä tyyppi tyrmää sellaisella vermuudella, että herää epäilys asianomaisuudesta. Sellaisia asioita, joita ei voi tietää, jos ei tiedä. Ja tosiaan soma sattuma emojityypin poissaolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisilla se usko rakkauteen säilyy. Itse en olisi uusiin naimisiin mennyt ennenkuin koko sotku on Helenan kanssa selvitetty.
Eiköhän koko sotku ole selvitetty 20.10. mennessä?
Sotkut voi olla oikeudessa ohi tältä erää, mutta tuskin tuo mesoaminen ja kiusanteko mihinkään loppuvat. Valitettavasti en usko, että vaikka lopettaisi kaiken viranomaisiin liittyvän sotansa niin tuo rauhoittuisi. Eikä tuollaista ja tuon ikäistä vanhemmat kuriin saa, vaikka yrittäisivät.
Serkkulikalla oli pitkiä sekoilukausia useita vuosia ja aivan järjettömiä tempauksia. Kävi häiriköimässä sukulaisissakin omin lupineen ja tyyliin eiks mulle ole vielä keitetty kahvia. Perheensä sulki silmät tältä touhulta.En tiedä, kuinka viimein muutaman vuoden jälkeen päätyi psykiatrille, mutta avoimesti sen jälkeen kertoi
Mitä ihmettä selität? Serkkulikka vaati kahvia ja perhe sulki silmänsä. Voi kauhistus, en ole tällaisestakaan kuullut. Käy itsekin hiukan ottamassa henkeä.
On Hellulla ainakin yksi puolustelija. Se "parempi palstailija" joka käy kaikissa suosituissa ketjuissa ihmettelemässä miten ihmiset jaksavat puhua henkilöstä x. On varmaan sama, joka käy näissä ketjuissa vuorotellen syyttelemässä modea ja sitten taas luulee kaikkien viestien olevan x-hullun kirjoittamia.
Miettikää miten paha pitää tuollaisella emojipellellä ja muita nimittelevällä ja dissaavalla ihmisellä olla nahoissaan. Oikeasti on kyllä kiireellisen avun tarpeessa, sehän käy jollakin vihanvimmalla tai mikä tuo tunne on, joka saa ihmisen noin tolaltaan ja sekaisin.
Eikö hän tiedä että oikeasti ne ip-osoitteet pystyy ihan helposti selvittämään, jos vähänkin osaa tietotekniikkaa?
Sekin perusasia on taas hukassa, että oikeusjutut nosti YKSIN Helena Koivu. Nosti ja pitkitti ja pitkitti.
Sitten Helena valittaa, miten paljon työtä ja aikaavievää on lukea papereita ja puhua asianajajille. Täysin itse aiheutettua. Miksi alkoi riidellä.
Mikko Koivu olisi noudattanut yhdessä tehtyä sopimusta ja heti alkanut maksaa sitä miljoonaa.
Ero olisi ollut selvä jo vuosia sitten ilman Helenan jatkuvaa riitelyä ja oikeuden päätösten noudattamatta jättämistä. Pyysi oikeutta vahvistamaan mm Kakskerran sopimuksen, muttei sitten noudatakaan, mitä itse sopi. Ei ihme, että oikeuden halventamistuomio annettu.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää miten paha pitää tuollaisella emojipellellä ja muita nimittelevällä ja dissaavalla ihmisellä olla nahoissaan. Oikeasti on kyllä kiireellisen avun tarpeessa, sehän käy jollakin vihanvimmalla tai mikä tuo tunne on, joka saa ihmisen noin tolaltaan ja sekaisin.
Eikö hän tiedä että oikeasti ne ip-osoitteet pystyy ihan helposti selvittämään, jos vähänkin osaa tietotekniikkaa?
Melkein mietin, että pitäiskö Mikon tiimille vihjaista, että täällä kirjoitetut heihin kohdistuvat vihaviestit tyrehtyivät kun Hellun nettiyhteys katkesi, ja nyt uudestaan kun oli kiireinen Virossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan koulutus on todellakin vanhentunut, yli 10v sitten on opiskellut. Ei saa töitä ellei kunnolla päivitä osaamistaan. Ja voipi olla jonkinlainen mainehaitta olemassa.
Mikäli Suomessa haluaa työllistyä niin cvhen kannattaisi kaivella se amk-tutkinnon nimi esiin. Täällä ei bachelor- tutkinnolla työllisty kuten muualla maailmassa.
Tuo on mielestäni outoa, jos Bachelor-tutkintoa vieroksutaan. Ympäri maailmaa tunnettu käsite, ja esim. amerikkalaisista suurin osa yliopiston käyneistä suorittaa juurikin Bachelor-tutkinnon, joka on siellä SE tutkinto. Kaikki sen päälle olisi sitten jatko- tai lisäopintoja, mutta opiskelu on myös kallista ja yleensä viimeistään Bachelorin jälkeen on kiire töihin. Sillä toki on merkitystä, missä olet tutkintosi suorittanut, eli onko hyvämaineinen yliopisto tai sitten ei niin t
Suomessa käytännössä kaikkien , jotka menee yliopistoon , on tarkoitus valmistua maisteriksi. Opiskelupaikan kun saa kandi+maisteri-opintoja varten. Välillä ei edes ollut olemassakaan mitään kandin tutkintoa monissa tiedekunnissa. Itse olen valmistunut -96 maisteriksi ja en ole suorittanut kandin tutkintoa. Jossain välissä se otettiin taas käyttöön välitutkinnoksi, jotta opintonsa keskeyttäneillä on edes jotain esittää todisteeksi opinnoistaan. Monella alalla kandi voi myös suoraan hakea lukemaan jotain toista pääainetta erillisessä maisteri-haussa. Tähän hakuun voi osallistua myös soveltuvan amk-tutkinnon suorittaneet.
Nykyisin siis yliopisto-opintojen suhteen amk-tutkinto vertautuu jollain tasolla kandin tutkintoon, Tosin sillä AMKin tutkinnolla opiskelemaan tuleva voi joutua suorittamaan kandi-vaiheen opintoja myös siellä maisteri-vaiheessa. Amk-tutkinnolla pääset töihin, mutta kandi ei siihen riitä useimmilla aloilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas mies tuo Mikko: Katkoo lapsiltaan sähköt ja lämpimän veden kostaakseen exälle. Lasten hyvinvointi ei näytä merkitsevän tuolle miehelle mitään, vaikuttaa aika psykolta. Toivottavasti amerikkalainen oikeus määrää lapset äidilleen.
Virossa taitaa olla juhlariennot tauolla
Onko Helenan reissu ohi kun kerkeää kommentoimaan??