Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
17001/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ärsyttääkö kun et tiedä mitä ne koski ja joudut vain miettimään pääsi pyörryksiin? Varmaan tosi rankkaa ja voimia vievää." 

Voi kuule ei lainkaan! Illan omenashow'n ohessa tässä yritin kuittailla tuon älykön logiikasta. Ohi taisi mennä. Ehkä esitin asian kömpelösti. 

Vähän kaipaan taukoja omenasorvin pyöritykseen.

Kyllä Helena kertoo (usein rivien välissä tai lipsahduksin) miten hommat etenevät. Vähän raskasta on välillä kuunnella, mutta jos en jaksa niin Seiska kyllä raportoi lyhyemmin. Ei mulla yöunet mene eikä H:n satutuokiot ole mun elämäni kohokohta. Valitettavasti tämä on mulle viihdettä. Parempaa viihdettä olisi ilman noita syyttömiä lapsia, jotka H tähän sotkee.

Vierailija
17002/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on keskusteltu Helenalle tehdyistä kauneusoperaatioista. Onko Helenan korvatkin operoitu? Ylimmässä  kuvassa aikamoinen propellikorva.

Helena istuu raiteella - kasvot on kuin kivestä veistetyt, miehekkäät. Hui!

https://kiekkofani.com/2022/09/23/mikko-koivun-helena-vaimo-seksikkaass…

Sami Hyypiän identtinen sisko hörökorvilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17003/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena Koivun podcast voisi olla paremmin nimeltään vaikka joku seuraavista kuin se mitä mainosti aiemmin..:

"Ympäri ämpäri with Helena Koivu" 

"Niinku noi ja näi".

"Totuuden näen vain minä, Helena Koivu"

"Talonvaltaaja Helena Koivu" 

Jaksoissa voi käsitellä vaikka sitä, kuinka murtaudut exän taloon, kuinka tehdä exän elämästä helvettiä, kuinka pilaat lastesi elämän eron jälkeen, kuinka pilaat oman elämäsi eron jälkeen, 10 tapaa nolata itsesi eron jälkeen, kuinka pitkälle voit mennä ennen kuin sormet palaa..jne jne.

Tunnarina soi alussa Jope Ruonansuun biisistä  ...siirrän, siirrän paperini Turkuun...  ja lopussa Kauko Röyhkän Paska kaupunki. 

Vierailija
17004/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pelaajana Koivu tunnettiin kaukaloiden kivikasvoisena ikitaistelijana, mutta kun hän alkoi puhua perheestään, esiin tuli myös kiekkolegendan herkempi puoli.

Mikään tämä ei olisi ollut mahdollista ilman perheeltäni saamaa tukea. Haluan kiittää vanhempiani Jukkaa ja Tuirea. Olette aina olleet minua varten. Annoitte minun kasvaa turvallisessa ja rakastavassa ympäristössä ja opetitte tärkeitä arvoja ja periaatteita.

Kiitos äiti ja isä. Rakastan teitä, Koivu sanoi suomeksi ääni väristen ja silmäkulma kostuen.

Isoveljeään Sakua Koivu kiitti roolimallina olemisesta niin jääkiekossa kuin elämässä yleensäkin.

Sitten vuorossa olivat lapset.

Lapseni, te olette mahtavin lahja elämässäni.

Nuorimmaiseni, Oskar. Valaiset jokaisen huoneen, jossa olet. Kasper, sinulla on välittävä ja hyvä sydän. Ja kiitos, että annat minun olla valmentajasi.

Ja kaunis, rakastava Sofieni. Olet niin

Onneksi kaikki kolme lasta ovat tulleet äitiinsä

Vierailija
17005/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten instatähdellä urakkaa, jos pitää omat sanomiset nyt tarkastaa kaikilta omilta videoilta. Ristiin menee jutut niin, että rutina käy ja videoita on tallennettu.

Voi olla melko myötähäpeän fiilis esim. oikeudessa, jos videoita siellä näytetään. Vaan häpeääkö stara itse?

Eikös hän sanonut, ettei häpeä mitään? 

Vierailija
17006/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauhaako Helena kaikissa videoissa purkkaa, vai onko nuo hampaat vaan liian suuret? Ja *maiskis* joka lauseen jälkeen.

Jauhaa ja se on ärsyttävää.

Vierailija
17007/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena sanoi tänään, ettei aio lopettaa  instagramissa avautumista vaan julkisuus tulee lisääntymään (podcasti, kirja). Mistä hän aikoo avautua sitten, kun viimeiset ratkaisut on tulleet oikeudesta? Pelottava ajatus. Aikooko yhä seurata Mikkoa ja mustamaalata häntä? 

Helena voi tästä johtuen aivan hyvin saada vaikka sitten laajennetun lähestymiskiellon Mikkoa ja Natalieta vastaan. Lasten asiat luultavasti suljettaisiin tämän ulkopuolelle, tosin jossain vaiheessa lastenkin juttujen kertominen menee niin äärimmäisyyksiin että senkin suhteen tapahtunee jotain vastaavaa.

Vierailija
17008/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää minkälaista ton talkkarin työ on. Teet työtäsi, ja joku mökinvaltaaja tulee siihen aina viereen raakkumaan, pyytelemään koodeja ja hokemaan omistavansa paikan. Käskee poistumaan ja soittaa häkeen, kun et suostu lopettamaan työtäsi. 

Toki johan se mökinvaltaajan tuntee, ja toimintatavat valtaaja kohdatessa on varmasti sovittu omistajan, vartiointiliikkeen ja muiden tahojen kanssa. Varmasti stressaavaa, kun tietää, että seuraava kohde on tuo paikka, ja joka kerta on riski kuvaamiselle, konfliktille jne. Vaikka toisaalta jos tuon ottaa huumorilla, niin saattaahan sitä odottaa, mitä mökinvaltaaja tällä kertaa keksii.

On niin julkinen keissi, että moni seuraa ja paljon puhutaan. Onneksi talkkari saa varmasti vertaistukea.

Älytöntä käydä työntekijän kimppuun. Vanhaa  käskyttävää neukkuttyy

H huusi Mikon ja takkkarin perään kerran heidän lähtiessään, että Mikko miksi kiusaat lapsiasi. Samassa yhteydessä aiemmin sanoi talkkarin etunimenkin. On tämä aikamoista. Olen työskennellyt suljetulla osastolla ja avohoidossa vuosia. Joten vähän kaikkea olen nähnyt, mut en ole nähnyt tälläistä käyttäytymistä nähtävästi terveen kirjoissa olevalla.

Vierailija
17009/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyinen tai ei, niin hän ainakin huolehtii lapsistaan, eikä someta 24/7 silloin kuin lapset on hänellä. Ai niin mutta nehän on isällään muutenkin suurimman osan ajasta. 

Mistä sinä tämän tiedät?? Seuraatko jotenkin kärpäsenä katossa. Ettei vaan natiainen ja Koivun muu klaani huolehtisi lapsista isomta osin?

Vierailija
17010/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten instatähdellä urakkaa, jos pitää omat sanomiset nyt tarkastaa kaikilta omilta videoilta. Ristiin menee jutut niin, että rutina käy ja videoita on tallennettu.

Voi olla melko myötähäpeän fiilis esim. oikeudessa, jos videoita siellä näytetään. Vaan häpeääkö stara itse?

Ihan niin kuin täällä osattaisiin hävetä? Häpeä on tunteista viheliäisin.

Vierailija
17011/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä lähteä vähän kolkuttelemaan Helenan ikkunan taakse nyt kun on yksin huvilalla.  Sopivan pimeitä iltojakin. 

Eli toivot pääseväsi Mikon kanssa tekemisiin, ehkä pienet *****? 😘 mikkohan tulisi haukkana paikalle jos tunkeilija näkyy.

Vierailija
17012/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on keskusteltu Helenalle tehdyistä kauneusoperaatioista. Onko Helenan korvatkin operoitu? Ylimmässä  kuvassa aikamoinen propellikorva.

Helena istuu raiteella - kasvot on kuin kivestä veistetyt, miehekkäät. Hui!

https://kiekkofani.com/2022/09/23/mikko-koivun-helena-vaimo-seksikkaass…

Sami Hyypiän identtinen sisko hörökorvilla. 

Onko tuo punainen mekko ns kostomekko? 

Vierailija
17013/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ärsyttääkö kun et tiedä mitä ne koski ja joudut vain miettimään pääsi pyörryksiin? Varmaan tosi rankkaa ja voimia vievää." 

Voi kuule ei lainkaan! Illan omenashow'n ohessa tässä yritin kuittailla tuon älykön logiikasta. Ohi taisi mennä. Ehkä esitin asian kömpelösti. 

Vähän kaipaan taukoja omenasorvin pyöritykseen.

Kyllä Helena kertoo (usein rivien välissä tai lipsahduksin) miten hommat etenevät. Vähän raskasta on välillä kuunnella, mutta jos en jaksa niin Seiska kyllä raportoi lyhyemmin. Ei mulla yöunet mene eikä H:n satutuokiot ole mun elämäni kohokohta. Valitettavasti tämä on mulle viihdettä. Parempaa viihdettä olisi ilman noita syyttömiä lapsia, jotka H tähän sotkee.

Kuulostat häiriintyneeltä. 

Vierailija
17014/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jauhaako Helena kaikissa videoissa purkkaa, vai onko nuo hampaat vaan liian suuret? Ja *maiskis* joka lauseen jälkeen.

Ja sinä seuraat tätä🤒

Vierailija
17015/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryppyinen tai ei, niin hän ainakin huolehtii lapsistaan, eikä someta 24/7 silloin kuin lapset on hänellä. Ai niin mutta nehän on isällään muutenkin suurimman osan ajasta. 

Mistä sinä tämän tiedät?? Seuraatko jotenkin kärpäsenä katossa. Ettei vaan natiainen ja Koivun muu klaani huolehtisi lapsista isomta osin?

Natiainen? Söpö hellittelynimi 😍

Vierailija
17016/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin kuin täällä osattaisiin hävetä? Häpeä on tunteista viheliäisin.

Helenalla viheliäisin on selvästi kateus ja mustasukkaisuus. Hävetä ei näemmä osaa.

Vierailija
17017/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H huusi Mikon ja takkkarin perään kerran heidän lähtiessään, että Mikko miksi kiusaat lapsiasi. Samassa yhteydessä aiemmin sanoi talkkarin etunimenkin. On tämä aikamoista. Olen työskennellyt suljetulla osastolla ja avohoidossa vuosia. Joten vähän kaikkea olen nähnyt, mut en ole nähnyt tälläistä käyttäytymistä nähtävästi terveen kirjoissa olevalla.

No niin varmasti olet😅. Jos oikeasti olisit työskennellyt, et kirjoittaisi yo kommenttia.

Vierailija
17018/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hermot...

Vierailija
17019/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on sanonut häkeen? Täällä mun exän tontilla on pelottava talkkari! Hui! Ai niin, ei mullakaan ole lupaa olla täällä, mutta kun oon vaan. Ton lopun se varmaan unohti kertoa😅, ei viddu tota eukkoa. 

Vierailija
17020/29013 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti isän avopuoliso ja isovanhemmatkin on mukana lasten elämässä, mutta ei ole mitään syytä epäillä etteikö isä itse huolehtisi lapsistaan. 

Ketju on lukittu.