Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vauva keskustelu on sitten nolo ja noloa keskustelua ruokkiva palsta. Kenen kukkaroon eurot kilahtaa tästäkin ahneiden omistajien kekkaamasta vedätettävien pöljien palstailusta?
Sanoman ja sen utopia analyticsin?
"Katsopa itse, lasten isästä puhuu selvästi!"
Hän kyllä sanoi "mustamaalaanko mä mun miestä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helenalla noin toope lakimies, joka on neuvonut soittamaan häkeen tai poliisille aina kun jotain "tapahtuu"? Vai onko joku faneista neuvonut.
Minusta kerran höpötti, että nimenomaan hänestä tai poliisista olisi saanut ohjeen. Että ne kaikki tapaukset voidaan kirjata.
En kyllä ihan ymmärrä. Ehkä neuvoja ei ihan ymmärtänyt mistä kyse.
Juhannuksena oli uhkaavia tilanteita ja silloin sai sen ohjeen. Koko ajan tultiin oven taakse ja uhkailtiin. Sitten H otti kännykän ja kuvasi.....
Mitä uhkaavia tilanteita?
Mikko ja Natalie kävi päärakennuksessa ja kehtasivat puhua lapsille.
Mikko tuli turpa täynnä rähisemään, hyi 🤮
"Siitä on jo lasu tehty, kertoi joskus aiemmin, juhannuksen jälkeen vissiin. Selitys oli, että liivit oli lukkojen takana.
Avautui nyt vaan aiheesta uudelleen kuinka M ja N saunoivat lasten kanssa jne, lapsilla ei liivejä, ihan sattumalta näki. Ihan sattui vaan just sillä hetkellä katsomaan rantasaunalle."
Miettikää! Saunotaan ja uidaan ilman liivejä. Isä ja Natalie ovat lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa tää yks häirikkö aktivoituu aina kun Helena urpoilee. Huvittaa ajatus miten se paukuttaa näppistä ja peukuttaa raivona. Raukka tosi tärkeenä. 😆
Totta. Mulla katkesi sen kanssa nyt verisuoni aivoista, enkä jaksanut enää olla diplomaattinen. Tuon Pellen on pakko olla joku ihan lähipiiriä, ei kukaan muuten voi saada itseään tuollaiseen mielenhäiriöön ihan vieraiden ihmisten vuoksi. Tai sitten voi. Maailmaan mahtuu .
Ei kannata noteerata. Se on siitäkin huvittava, että jos ei saa ketään kinastelemaan kanssaan, se riitelee ittensä kanssa.
Totta puhut, nyt oli vaan huono hetki ja haastoin. Ymmärrän ettei kannata.
Huhhuh...talonmieskään ei Helenan mielestä enää saa tehdä työtään. Ruohon leikkaaminen on Helenan mielestä kiellettyä, kun hän on paikalla. Sen takia voi soittaa vaikka poliisit. Kellonajat työnteolla pitäisi olla Helenan sanelemia. Huhhuh...aikooko Helena hoitaa jatkossa ruohonleikkuut, lehtien haravoinnit, ajoteiden/kiveysten harjaukset jne. Ja maksut tämän talonmiehen palveluista maksaa käsittääkseni Mikko.
Ja kun täällä erehtyy vastaamaan jollekin, niin saa vastata kaksi kertaa ja sittenkään vastaus ei mene perille. Joten älkää vastatko. Ja kannattako täällä alkaa aikuisia ihmisiä opettamaan? Ei täällä eikä muuallakaan jälkeenjääneitä ihmisiä. On on turha vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kesäinen video lapsista laiturilla. Muistan kyllä kuinka äiti kuvasi kaukaa, silloin oli liivit päällä.
Mutta eikö ollut myös video, jossa äiti kauempana ja lapset ilman liivejä laiturilla?
Tee lasu ihan varmuuden vuoksi!!! Saa turun narkit hakata rauhassa lapsiaan kun koivujen ilmoitukset vie kaiken ajan!!
Siitä on jo lasu tehty, kertoi joskus aiemmin, juhannuksen jälkeen vissiin. Selitys oli, että liivit oli lukkojen takana.
Avautui nyt vaan aiheesta uudelleen kuinka M ja N saunoivat lasten kanssa jne, lapsilla ei liivejä, ihan sattumalta näki. Ihan sattui vaan just sillä hetkellä katsomaan rantasaunalle.
Kamera kourassa. Alastonkuviako se toivoi saavansa?
Pelottava stalkkeri!
Haukkuminen on eri asia kun jonkun poistin esittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena videolla: mustamaalaanko mä MUN miestä?
Kenestä hän puhuu, onko hänellä uusi mies? Vai elääkö edelleen siinä harhassa että Mikko on HÄNEN mies?! Tsiisus, Mikko on Natalien aviomies kuukauden kuluttua ja tuo puhuu edelleen mun miehestä.Taasko sä vajaa jankutat tätä samaa?? :D
Helena puhuu instassa EX-miehestä. Pese nyt perkele ne paskaiset korvasi jotta kuulet edes oikein!
Puhuu yhdessä videossa mun miehestä, toisessa ex-miehestä.
Videon alussa Helena sanoo; mustamaalaanko mä mun miestä?
Ei
Miten nää helunan kannattajat voi olla näin pöljiä. Väittää mustaa valkoiseksi. Just joo
Ja Helena kehuu itsekkin tuoneensa omia huoliaan lastensuojelun tietoisuuteen...et ei vain muut ihmiset. Hän on niin etevä äiti, voi kysyä hänen Minnesotan naapurilta ja heidän lastenhoitajalta. Voi hyvänen aika, menneisyydestä ei ole mitään tekemistä nykyisyyden kanssa, jos nykyisyydestä sössii. Helenan sananvapaus menee näköjään ihmisten yksityisyyden suojan edelle...laissa ei Suomessa kuitenkaan ole näin.
Häkessä ja Poliisissa nauretaan literally kippurassa tuon Kipperin muijan soitoille. Siis oikeesti niinku nurmikon leikkuri.. mä niinku käskin sen lähtee..tulee tänne niinku aina ku mä oon täällä. Ei ilmoita mitään mulle siis niinku
Vierailija kirjoitti:
Ja kun täällä erehtyy vastaamaan jollekin, niin saa vastata kaksi kertaa ja sittenkään vastaus ei mene perille. Joten älkää vastatko. Ja kannattako täällä alkaa aikuisia ihmisiä opettamaan? Ei täällä eikä muuallakaan jälkeenjääneitä ihmisiä. On on turha vaiva.
Ihan en allekirjoita sitä, että täällä olisi pelkästään jälkeenjääneitä ihmisiä. Tosi yksi tai kaksi pellehahmoa sekaan mahtuu, osa niistäkin pitää hauskaa ja nauttii vaan toisten ihmisten ärsyttämisestä. Joskus toki nämä provokaattorit ottaa ilmaherruuden hetkeksi, mutta onneksi niillä on perhosen keskittymiskyky, ei ne pitkää jaksa kimpussa pyöriä. Tsemppiä vaan kaikille asiaa seuraaville ja asiasta keskusteleville ja voimia jättää nämä pellet omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Haukkuminen on eri asia kun jonkun poistin esittäminen.
Korjaan pointin esittäminen.
Vierailija kirjoitti:
"Siitä on jo lasu tehty, kertoi joskus aiemmin, juhannuksen jälkeen vissiin. Selitys oli, että liivit oli lukkojen takana.
Avautui nyt vaan aiheesta uudelleen kuinka M ja N saunoivat lasten kanssa jne, lapsilla ei liivejä, ihan sattumalta näki. Ihan sattui vaan just sillä hetkellä katsomaan rantasaunalle."
Miettikää! Saunotaan ja uidaan ilman liivejä. Isä ja Natalie ovat lasten kanssa.
Helenallahan se lapsivuoro oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kesäinen video lapsista laiturilla. Muistan kyllä kuinka äiti kuvasi kaukaa, silloin oli liivit päällä.
Mutta eikö ollut myös video, jossa äiti kauempana ja lapset ilman liivejä laiturilla?
Tee lasu ihan varmuuden vuoksi!!! Saa turun narkit hakata rauhassa lapsiaan kun koivujen ilmoitukset vie kaiken ajan!!
Yksikään ajatuksella tehty lastensuojeluilmoitus ei ole turha. Yksikään aidosta huolesta kumpuava huolil-ilmoitus ei ole turha. Jos esimerkiksi jonkun ihmisen julkisesti jakamista videoista nousee huoli lapsista tai henkilöstä itsestään, se ilmoitus on tehtävä. Niin ikävää kun se onkin.
Painu arkistoimaan niistä tekemiäsi ilmoituksia.
No miepä menen. Tirsk.
Vierailija kirjoitti:
Ja Helena kehuu itsekkin tuoneensa omia huoliaan lastensuojelun tietoisuuteen...et ei vain muut ihmiset. Hän on niin etevä äiti, voi kysyä hänen Minnesotan naapurilta ja heidän lastenhoitajalta. Voi hyvänen aika, menneisyydestä ei ole mitään tekemistä nykyisyyden kanssa, jos nykyisyydestä sössii. Helenan sananvapaus menee näköjään ihmisten yksityisyyden suojan edelle...laissa ei Suomessa kuitenkaan ole näin.
Tämä oli aika karmivaa, että ei ymmärrä yli vuoden takaisen tilanteen olleen eri kuin nyt. Onko tämä sumutusta vai tyhmyyttä?
Ihan en allekirjoita sitä, että täällä olisi pelkästään jälkeenjääneitä ihmisiä. Tosi yksi tai kaksi pellehahmoa sekaan mahtuu, osa niistäkin pitää hauskaa ja nauttii vaan toisten ihmisten ärsyttämisestä. Joskus toki nämä provokaattorit ottaa ilmaherruuden hetkeksi, mutta onneksi niillä on perhosen keskittymiskyky, ei ne pitkää jaksa kimpussa pyöriä. Tsemppiä vaan kaikille asiaa seuraaville ja asiasta keskusteleville ja voimia jättää nämä pellet omaan arvoonsa.
Tässä voi muuten olla perääkin. Aamuja olen yrittänyt välttää, mutta yhtenä aamuna yllätyin. Oli ihan kiva keskustella vaikka eriäviä mielipiteitäkin mahtui joukkoon paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helenalla noin toope lakimies, joka on neuvonut soittamaan häkeen tai poliisille aina kun jotain "tapahtuu"? Vai onko joku faneista neuvonut.
Minusta kerran höpötti, että nimenomaan hänestä tai poliisista olisi saanut ohjeen. Että ne kaikki tapaukset voidaan kirjata.
En kyllä ihan ymmärrä. Ehkä neuvoja ei ihan ymmärtänyt mistä kyse.
Juhannuksena oli uhkaavia tilanteita ja silloin sai sen ohjeen. Koko ajan tultiin oven taakse ja uhkailtiin. Sitten H otti kännykän ja kuvasi.....
Niin. Se oli Helena, joka uhkaili ja haukkui. Ja kuvasi. Helena on mielipuoli.
Painu arkistoimaan niistä tekemiäsi ilmoituksia.