Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kerro/kertokaa mitä se miljonäärinammattikiekkoilija tuolla tempauksella hyötyi? Mikä hänen tavoitteensa oli viedä kaikki? Ihan kaikki. Tarvitseeko hän sitä kaikkea ihan oikeasti??? "
Viety mitä? Talo oli Mikon, myös auto.
Mutta huomasitko, että siinä perhe muutti Suomeen? Äiti oli vaan niin tyhmä ettei muuttanut samalla. Lentolippu oli hankittu, oli Turussa tarjolla katto pään päälle myös äidille. Mutta Helena jäi sinne Minnesotaan yksin. Talo tietysti meni myyntiin, kun muutettiin pois maasta. Äiti vaan tosiaan ei ymmärtänyt muuttaa.
Jäi kuluttamaan viisumin loppuun. Ja nyt sitten jatkanut turistina.
Mitä nyt oikeasti Helenalta on viety? Imuri oli keskuspölynimuri... auta nyt tyhmää! Mitä Helenalta on viety?????
Huomaatko itse millä asenteella kirjoittelet?
Kyllä! Jos huutaa että kaikki on viety eikä näe mitä silti omistaa ja mitä tarjotaan, niin on tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on käärmeissään siitä, kun Helena toi hänen uskottomuutensa päivän valoon. Nyt kysellään, että millä perusteella Helena hakee yksinhuoltajuutta. Saa nähdä mitä sieltä vielä paljastuu.
Aviorikos ei ole rikos, jos sellaista nyt on kummallakaan ollut.
juridisesti ei mitään merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku trolli syötti instaan idun tiedosta, että pidemmästä avioliitosta oli netonnut miehen suvulta ernemmän. Ja tämä julkaisi sen.
Julkaisu julkaisulta vaan kaivaa kuoppaansa syvemmäksi.
Rivien välistä aina tihkuu tuo rahastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla, ettei lupaa lapsille heru Viron reissuun kun ei voi olla täysin varma että poppoo sieltä palaa takaisin. Ainakaan ennen Minnesotan matkaa. Tuntuu, että nyt on alkanut Helenalle mennä tajuntaan että kaikki meni eikä aika entinen palaa. Koska lapset on hänen mukaansa kaapattu usasta Suomeen, miksei hänkin sitten voisi tehdä samaa. Saisi lapset itselleen ja vielä bonuksena pilata Mikon häät
Mulla kans sellainen kutina, että jos lapset lähtee Viroon niin se on viimeinen kerta kun heistä on havainto.
Pahat harhat sulla nyt, olisikohan taas sen kamomillateen aika?
Apuva!
Vierailija kirjoitti:
"Kerro/kertokaa mitä se miljonäärinammattikiekkoilija tuolla tempauksella hyötyi? Mikä hänen tavoitteensa oli viedä kaikki? Ihan kaikki. Tarvitseeko hän sitä kaikkea ihan oikeasti??? "
Viety mitä? Talo oli Mikon, myös auto.
Mutta huomasitko, että siinä perhe muutti Suomeen? Äiti oli vaan niin tyhmä ettei muuttanut samalla. Lentolippu oli hankittu, oli Turussa tarjolla katto pään päälle myös äidille. Mutta Helena jäi sinne Minnesotaan yksin. Talo tietysti meni myyntiin, kun muutettiin pois maasta. Äiti vaan tosiaan ei ymmärtänyt muuttaa.
Jäi kuluttamaan viisumin loppuun. Ja nyt sitten jatkanut turistina.
Mitä nyt oikeasti Helenalta on viety? Imuri oli keskuspölynimuri... auta nyt tyhmää! Mitä Helenalta on viety?????
servoletti jaa mutta sekin oli Mikon. Peloton? minne se katosi, oisko Kakskerrassa talousrakennuksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla, ettei lupaa lapsille heru Viron reissuun kun ei voi olla täysin varma että poppoo sieltä palaa takaisin. Ainakaan ennen Minnesotan matkaa. Tuntuu, että nyt on alkanut Helenalle mennä tajuntaan että kaikki meni eikä aika entinen palaa. Koska lapset on hänen mukaansa kaapattu usasta Suomeen, miksei hänkin sitten voisi tehdä samaa. Saisi lapset itselleen ja vielä bonuksena pilata Mikon häät
Mulla kans sellainen kutina, että jos lapset lähtee Viroon niin se on viimeinen kerta kun heistä on havainto.
Tai soitto maksulliselle ennustajalle mitä Helena järjestää huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eihän Helena ole ilmeisesti perehtynyt vielä edes avioehtonsa sisältöön. Käsittääkseni se oli kirjoitettu suomeksi ja vain yhden A4:sen mittainen. Puhui videolla, ettei ymmärtänyt, että rahaa aletaan maksaa heti avioeron vireille tulon jälkeen.
Olisi tosiaan kannattanut lukea se avioehto. Selkeästi sanottiin, että Mikon on aloitettava maksu kuukauden kuluessa avioerohakemuksen jättämisestä. Tämän tarkoitus oli selvästi varmistaa, että Helenalla on heti raha käytettävisä sen oman elämän järjästamiseen ja kodin laittamiseen.
Ei sille mitään voi jos ei ymmärrä. Eivät kaikki ole niin fiksuja. Miksei kukaan selittänyt Helenalle, mitä paperissa luki?
Eiköhän aika monikin ole selittänyt. Siksi kai Helenalla asianajajat kun vaihtuivat toinen toisensa perään. Helena pitää vain itseään fiksuna vähän kaikessa (esim. portin lukon murtamisesta tekemällään videolla). Vain Helenan kanssa samaa mieltä olevat ovat oikeassa. Ne oikeuden tuomarit kun selittelivät, mutta Helenan mielestä pöytäkirjat ovat täynnä valheita.
Minnesotan lain mukaan Helena olisi saanut avioliiton aikaan hankitusta toki sen tontti osuuden, mutta myös sitä velkaa enemmän kuin tontin nykyarvo. Muuta jaettavaa ei olisi ollut. Tosin Mikolle siirron jälkeen nolla jaettuna kahdella olisi se nolla.
Kaliforniassa on toisenlaiset lait (ja myös ilmasto) kuin Minnesotassa. Siellä se Sirpa saisi eron sattuessa tuntuvasti rahaa, vaikkei sitä avioehtoa olekaan. Minnesotan ilmasto taas on lähempänä Turun ilmastoa kuin Kalifornian, vaikka jotkut täällä toisin kuvittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan pitäis kyllä taas soittaa häkeen. Saattaisivat n 30 soiton jälkeen kyllästyä ja tuoda paloautolla lämmintä vettä. Kundit aika kurkkua myöten täynnä.
Joo, olen kuullut puheita. Täällä Turun seudulla jo keksitty ihan kivoja sanontojakin....
"Suomi on paska maa, sanoi Helena Koivu kun Kakskertaan murtautui."
Hitto, miten töissä kahvipöydässä naurettiin tolle jonkun faceen laittamalle heitolle. Olen kuullut pari muutakin.
Sehän haukkuu kaikkea Suomessa. Lahjottuja on poliisit, häke, sossut ja muut.
Miksi valehtelet?
Ihan kuule itse kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan pitäis kyllä taas soittaa häkeen. Saattaisivat n 30 soiton jälkeen kyllästyä ja tuoda paloautolla lämmintä vettä. Kundit aika kurkkua myöten täynnä.
Joo, olen kuullut puheita. Täällä Turun seudulla jo keksitty ihan kivoja sanontojakin....
"Suomi on paska maa, sanoi Helena Koivu kun Kakskertaan murtautui."
Hitto, miten töissä kahvipöydässä naurettiin tolle jonkun faceen laittamalle heitolle. Olen kuullut pari muutakin.
"Parempi miljoona pivossa kuin 10 kuviteltua oksalla."
"Ei annettu raha Helenalla pysy." Tää on nähty.
No niin, uusi hahmo saatu. Sananlaskuhullu.
Vierailija kirjoitti:
Siis Helenako ei halunnut että lapset saisivat rakkaita lelujaan mukaan, kun muuttivat Suomeen?
Ei halunnut, piilottivat troiskin kanssa, poliisihan sinne piti kutsua että Mikko saa tavaroita Suomeen, lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka väkisin vietiin kaikki lasten tavarat edinasta. Myös minun tekemät taulut lasten käsistä ja minun ostamat lelut lapsille. Eivät ne olleet oikeasti lasten vaan minun. T.Helena
Kenen rahoilla se kaikki oli hankittu, tämä minua jäi askarruttamaan.
Aviomiehen rahoilla varmasti suurin osa. Siksi vei antamansa lahjatkin Helenalta. Semmoinen herkkä neiti tuo ammattijääkiekkoilija sisimmässään on. Taitaa olla hamstraajan vikaa, se on paha ongelma jos sitä rahaa kerran on. Mutta jotain se niilläkin Helenan kamoilla tekee kai, tiedä häntä.
Mutta vastaavasta olen erotilanteissa kuullut joistain naisista, kahmivat kaiken materiaalin minkä mukaansa saavat. Joku turva niissä tavaroissa on hameväelle.
Ei, kyllä Helena lahjansa sai pitää ja korut. Arvaa mistä tiedän?
Annas kun arvaan. Kaikki yhteen ääneen - OIKEUDEN PAPERIT!
Ero olisi taputeltu jo V 2020 Suomessa ja Helena sai handuun yli miljoonan. Ei kelvannut.
Ei kettu Mikolta keinot lopu.
Illan paras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tänään Helenan storyt ja hyvää englantia puhuu, ei todellakaan mitään rallia mitä palstalla väitetään. :D
Mikon videot sen sijaan ovat aikamoista mongerrusta, toivottavasti ei puhu lasten kuullen englantia vaan tunnekieltään suomea.
Mitkä Mikon videot?
Joku projisoi, että hellun tuuttaamat videot on Mikon.🤣 Nämä hellutiimiläiset on latvasta lahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"halusiko Mikko Helenalle hiuslisäkkeet????"
Tuskin! Mikko arvosta luonnollisuutta.
Kyllähän Helena isoine kulmakarvoineen on luonnolliseen Natalieen verrattuna suohirviö.
Natty se vasta suohirviö on! Näyttää ikäistään 10v vanhemmalta, vaikka toimenpiteitä tehty eikä lapsia. Outo matala suu ja hervoton nenä. Ilman meikkiä en edes haluaisi nähdä
Niin näyttää kyllä Mikkokin! En ikinä uskoisi noilla rypyillä 41v?!? Millaiset elintavat sillä oikein on?
Käyköhän Mikko hääkuvaa varten Natin kanssa botoksilla ja fillereillä? Vai luottavatko pelkkiin filttereihin?
Helena käyttää filttereitä, on niin erinäköinen, kerran tais olla luonnollinen ja kyllä huomasi mutta pisteet siitä
Vierailija kirjoitti:
Mikko on käärmeissään siitä, kun Helena toi hänen uskottomuutensa päivän valoon. Nyt kysellään, että millä perusteella Helena hakee yksinhuoltajuutta. Saa nähdä mitä sieltä vielä paljastuu.
Sitä odotellessa. Väitteet uskottomuudesta eivät paina vaakakupissa, ei myöskään someälämölö. Vaakakupissa painaa se, kuka hoitaa lasten vakaan arjen ja hyvinvoinnin. Asunnoton ja varaton osapuoli ei ole tässä vahvoilla, ihan järkiperusteilla.
Vierailija kirjoitti:
Illan paras!
oikeuden pöytäkirjat niin oot viisaampi, tarkkaan selostettu summia myöten
Julkaisu julkaisulta vaan kaivaa kuoppaansa syvemmäksi.