Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Kivaa uhriutumista Helenalta. Miten ratkaisee "suihkun'? Mä oon mökillä ihan tottunut peseytymään pesuvadissa, kun sieltä ei suihkua löydy.
Helena kääntää kaikki ympäri ämpäri. Syyttää muita asioista, joihin itse on syyllistynyt. Tuo murtautuminen on hänelle normaali asia, naureskelee vain. Kulmakarvat korostavat Helenan hulluutta. Alkaa olla ihan mt-potilaan näköinenkin. Tässä ei Helenalle hyvin käy, mutta itse on asiansa näin hoitanut.
Säälittää jo. Toivottavasti kaikki osapuolet löytävät onnen elämässään. Rauhaa ja rakkautta varsinkin lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Helena kääntää kaikki ympäri ämpäri. Syyttää muita asioista, joihin itse on syyllistynyt. Tuo murtautuminen on hänelle normaali asia, naureskelee vain. Kulmakarvat korostavat Helenan hulluutta. Alkaa olla ihan mt-potilaan näköinenkin. Tässä ei Helenalle hyvin käy, mutta itse on asiansa näin hoitanut.
Sitä kutsutaan projisoinniksi. Yksi narsistien perinteisistä toimintatavoista. Näin saadaan kiillotettua oma kilpi ja uskotellaan että on itse täydellinen ja muut epätäydellisiä.
09/04/2024
Correspondence for Judicial Approval
Index #417
09/04/2024
Affidavit of Respondent
Index #416
09/04/2024
Notice of Motion and Motion
InA motion is a written request made to the court, asking the judge to issue an order. The motion must be supported by evidence. The motion must include a separate "Notice of Motion" which includes a brief summary of the nature of the motion, the deadline for filing a response, and if there is a hearing, the date, time, and location of the hearing. The Notice of Motion and the Motiondex #415
Lapset äidillä ja äiti käyttää ajan puhumalla yksikseen pihalla.
Tekee lapsille kiusaa, jos ei päästä heitä isänsä häihin. Mikä show olisi jos tilanne olisi toisin päin.
"DARVO
deny, attack, and reverse victim and offender: ahdistelijoiden ym. fyysisen ja henkisen väkivallan harjoittajien käyttämä puolustautumistaktiikka, jossa henkilö kieltää itseensä kohdistuneet syytökset ja tekeytyy itse uhriksi kääntämällä syytökset niiden esittäjää kohtaan.
Liittyvät sanat
Helenan pelikirja ja taktiikka alkaa käymään tutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Tekee lapsille kiusaa, jos ei päästä heitä isänsä häihin. Mikä show olisi jos tilanne olisi toisin päin.
Jos tilanne olisi toisin päin, olisiko mammapalsta myös innoissaan suuresta päivästä, ja samoin vaatimassa, että lasten on päästävä Minnesotaan Helenan häihin?
Vierailija kirjoitti:
Kivaa uhriutumista Helenalta. Miten ratkaisee "suihkun'? Mä oon mökillä ihan tottunut peseytymään pesuvadissa, kun sieltä ei suihkua löydy.
Ei se vierastalon varaaja riitä viidelle aikuiselle, turha siitä on salaliittoteoriaa kehitellä.
Mihin nämä Helenan kertomat kuvakaappaukset ja selostukset murtautumisesta ym. liittyvät joista kertoo instassa? Kunnianloukkaussyytteeseen vai mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne olisi toisin päin, olisiko mammapalsta myös innoissaan suuresta päivästä, ja samoin vaatimassa, että lasten on päästävä Minnesotaan Helenan häihin?
Oli tilanne miten päin vaan niin lapsilla on oikeus päästä osallistumaan vanhempiensa juhliin.
Toki jokainen vanhempi on velvollinen itse vastaamaan kustannuksista. Jos H haluaisi mennä naimisiin Minnesotassa, hän myös maksaa itse lapsensa sinne, eikä vaadi isää kustantamaan reissua, kuten esim. Joululomalla vaati.
Onko uskonsiskot ja troy hylänneet? Kohta moni muukin kun syytteitä alkaa ropisemaan? Teoilla on seurauksensa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa Helena tekee lopullisen ratkaisun, kun lapset ovat häissä ja Hellu yksin mökillä? Syksy on muutenkin melankolista aikaa...
Järkyttävä kommentti! Vähän pitäisi miettiä mitä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tilanne miten päin vaan niin lapsilla on oikeus päästä osallistumaan vanhempiensa juhliin.
Toki jokainen vanhempi on velvollinen itse vastaamaan kustannuksista. Jos H haluaisi mennä naimisiin Minnesotassa, hän myös maksaa itse lapsensa sinne, eikä vaadi isää kustantamaan reissua, kuten esim. Joululomalla vaati.
Loputtoman ahne ämämämmä tuo Helena. Ei ole mitään tilannetta, missä se ei yrittäisi kupata rahaa tai muita hyödykkeitä itselleen tai äidilleen muilta.
Miten muuten Troy-poika ljakastelee? Onko rynkyttäjä vai aikaansaamaton nyhjääjä, joka suuteleekin tahdottomasti ja taitamattomasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä päivästä pitäisi olla innoissaan, että lapset vois siihen osallistua?
Tässä just erotetaan ne omat tunteet ja tarpeet lapsen tunteista ja tarpeista; vaikka itseä kuinka ketuttaisi, että ex menee uudelleen naimisiin, niin lapset voi siltikin osallistua päivään ja saavat olla siitä jopa innoissaan. Ne lapset kun on osallisena molempien elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin nämä Helenan kertomat kuvakaappaukset ja selostukset murtautumisesta ym. liittyvät joista kertoo instassa? Kunnianloukkaussyytteeseen vai mihin?
- oikeuden halventamiseen ja kieltäytyminen allekirjoittamasta Kakskerran osuuden luovutusta
- murtautuminen Mikon omistamalle kiinteistölle
- kiinteistön vahingoittaminen ja Hellun korvausvelvollisuus murron vahingoista (portin rikkominen, vierastalossa oven rikkominen)
Vierailija kirjoitti:
On olemassa sellaisia ladattavia "mökkisuihkuja". Vesi tehdään ämpäriin (ämpärissä suihku toimii kauemmin kuin vadissa), suihku päälle. Ei toki samalla paineella tuu vettä kuin normisuihkusta, mutta kyllä sillä pitkät hiukset hyvin huuhtelee. Maksaa noin 20e Tokmannilla ym.
Toki en tiedä, osaako Helena mökkisuihkuakaan hankkia ilman somessa uhriutumista ja Mikon solvausta. Mutta sellaisia on.
Vierailija kirjoitti:
Jospa Helena tekee lopullisen ratkaisun, kun lapset ovat häissä ja Hellu yksin mökillä? Syksy on muutenkin melankolista aikaa...
No, jospa ei. Törkeää edes vihjailla tuollaista.
"On kyllä häikäilemätän ihminen. Tunkee vielä päähuvilalle kiusaamaan ja häiriköimään ja laittomasti kuvaamaan ihmisiä.
Tehtailee soittoja hätäkeskukseen ja pyytää poliisia poistamaan paikan omistajan, lastensa isän, joka pelasi lasten kanssa jalkapalloa. Ja joka on huolehtinut lapsista vuoden ajan äidin oleskellessa toisella mantereella ties mistä syystä."
Iloisesti isä ja lapset pelasivat. Äiti niin kade, että soitti häkeen ja pyysi hakemaan isän pois. Kertoo kyllä kaiken ihmisestä.