Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kakskertaan ihan tulee vesijohto...ei se mikään autiotupa ole. Ihan vesivessat jne.
Lämmintä vettä ei tule, koitas nyt pysyä kärryillä.
Jollakin on vaikeaa pitkien tekstien kanssa. Eikä ole edes kuvia välissä. Ota tästä kuva .
Kaamea tauti on tuo ihmisten ylianalysointikin. Jatkuvalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana äiti Helenalla, kun pessyt tyttärensä pyykit. En ehkä itse kehtais kertoa tuotakin, mut Helena ei häpeä mitään.
Miksi et kehtaisi? Etkö osaa ottaa apua vastaan? Se on suomalaisten perisynti tuo yksinpärjääminen.
Ja muistutuksena, että Helena kyllä haluaisi pestä ne pyykit itse, mutta pyykinpesukone on päärakennuksessa, johon häntä ei päästetä käyttämään edes pyykkikonetta, jotta saisi yhteisten lasten vaatteet pestyä.
Miksei osta omaa? Äidin, Mikon, siskon tai jonkun muun pitäisi sekin hankkia.
Sinne Kakskertaan ei tule vettä. Merivedetkö sinne pyykinpesukoneeseen pitäisi vetää... kyllä oot nokkela
Älä. Ei tule vettä. Miten se sitten käy suihkussa ja laittaa edes ruokaa? Onpa hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana äiti Helenalla, kun pessyt tyttärensä pyykit. En ehkä itse kehtais kertoa tuotakin, mut Helena ei häpeä mitään.
Miksi et kehtaisi? Etkö osaa ottaa apua vastaan? Se on suomalaisten perisynti tuo yksinpärjääminen.
Ja muistutuksena, että Helena kyllä haluaisi pestä ne pyykit itse, mutta pyykinpesukone on päärakennuksessa, johon häntä ei päästetä käyttämään edes pyykkikonetta, jotta saisi yhteisten lasten vaatteet pestyä.
Sinne Kakskertaan ei tule vettä. Merivedetkö sinne pyykinpesukoneeseen pitäisi vetää... kyllä oot nokkela
Älä. Ei tule vettä. Miten se
Lämmittää vettä vedenkeittimessä. Pyytänyt kyllä Mikkoa laittamaan ne lämpimät vedet päälle, että lapset voisivat käydä lämpimässä suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tovottavasti Nanna podcastissa kaivaa totuuden esiin.
Toivon myös tosiaan, että Nanna uskaltaa haastaa Helenaa toisin kuin Enbuske&Hörkkö aivan kädettömiä. Tosin myöhemmin sanoivat, että Helenaa ei voi haastaa koska hän olisi häipynyt jos olisi kysytty hänelle haastavia asioita. Mutta silti toimittajien on uskallettava - toivottavasti Nanna uskaltaa näyttää esimerkkiä mieskaksikolle.
Missä Enpuska ja Härkkö sanoivat noin? Ja mitä väliä sillä olisi ollut jos olisi lähtenyt kävelemään, Helluhan olisi tehnyt itsestään entistä naurettavamman. Luulin Enbuskea oikeaksi toimittajaksi, joka kysyy myös hankalia kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon myös tosiaan, että Nanna uskaltaa haastaa Helenaa toisin kuin Enbuske&Hörkkö aivan kädettömiä. Tosin myöhemmin sanoivat, että Helenaa ei voi haastaa koska hän olisi häipynyt jos olisi kysytty hänelle haastavia asioita. Mutta silti toimittajien on uskallettava - toivottavasti Nanna uskaltaa näyttää esimerkkiä mieskaksikolle.
Täällä voi lähettää Nannalle ehdotuksia mitä Helenalta kannattaisi kysyä.
Minä taas toivon, että Nanna kohtelee Helenaa asiallisesti toisin kuin haaskalinnut täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sinä luulet muun elämisen onnistuvan, jos ei tulisi vettä? Niinku talousvesi, wc, suihku? Kyllä oot nokkela!
Kysehän oli siitä, että ei tullut lämmintä vettä ukkosvaurion vuoksi ja joka vika korjattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalta kysyttiin, onko hän valmis muuttamaan sinne, minne lapsetkin muuttavat ja Helena vastasi "millainen äiti olisin, jos en muuttaisi". Nythän se on nähty, millainen.
Toisaalta, hän ei suoraan sanonut muuttavansa.
Helenahan on muuttanut lasten luokse Suomeen. Ja hyvä, että Mikko sai tutustua vuoden verran mitä elämä kolmen lapsen kanssa on.
Niinpä. Baby sitterin on kuulemma hommannut (avopuolison ja muiden tukiverkkojen lisäksi). Sinänsä kiva että näkee miten vaativaa se arki on. Luulis nyt arvostavan sitä, että Helena on aiemmin hoitanut lapsia yksin kun hän on ollut pelireissuilla. Tai osaako arvostaa, en tiedä.
Yksin? Eli, jos Helenalla on henkilökuntaa apuna, hän hoitaa yksin? Mutta jos Mikolla on joku lapsenvahti töissä, hän on kyvytön isä, joka tarvii apuja?
Että sellaset kaksoistandardit siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole viiteen vuoteen töihin kerennyt. Minä en halua veronmaksajana Helenaa elättää, eiköhän se olisi Helenankin aika elättää itse itsensä ja etsiä töitä.
Helena ei ole elänyt yhteiskunnan tukien varassa tähänkään asti eikä aio omien sanojensa mukaan tehdä sitä jatkossakaan.
Palstan hullut projisoi omaa lokkeiluaan Helenaan ja muihin. 🤡
Ja sinä projisoit omia mielenterveyden ongelmiasi muihin keskustelijoihin.
Voihan taas noita H-uskovaisia. Pistävät oikein lisää juonta noihin H:n satuihin.
Että oikein kakki vedet katkaistu ja lasten kiusaksi. Jep, jep!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne tulee kyllä vesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan tarinassa haastemies jyskytti ovea Helenan ollessa kotona, mutta Helenan instassa haastemies kävi Helenan ollessa asioilla. Tosi pelottavaa tää Suomessa olo, kun joku käy ovea jyskyttämässä. Ja mielenkiintoa ei ole sen vertaa, että kävisi selvittämässä mitä haaste koskee.
Ei, kyllä tarinassa Helena oli kotona, mutta ilmeisesti nakuna kun kesti saada vaatetta niskaan ja sitten mies olikin ovelta jo lähtenyt pois.
Ei Helenaa voi syyttää. Kyllä siinä menee aikaa kun sukii muovitukkansa kondikseen, meikkaa, laittaa silikonit mahdollisimman edustavasti tyrkylle ja valikoi garderobistaan mahdollisimman syvään uurretun paidan.
-Miten tämä nyt on negatiivinen asia? Kolme villiä pientä lasta (tai kaksi villiä ja kolmas vaiva), järkyttävän iso yli 500 neliön talo ja hervoton tontti jossa virtas joki jne. Olisiko pienten lasten jolla milojonääri mies, pitänyt hoitaa yksin kaikki kun mies aina poissa???
Miten tästäkin saa joku naristavaa? Kateus, paha vaiva.-
Negatiivisen tästä tekee sen että Helena edelleen uskottelee tehneensä kaiken itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Helenakaan jäänyt velkaa, vaikka 20000/kk pisti surutta menemään. Nyt sit kytätään, mitä Natalie saa. Se on nyt Natalie, joka pääsee nauttimaan Mikon avokätisyydestä, harmittaako?
Ei minua harmita vaan enemmänkin ihmetyttää, että nainen, jolla on itse mahdollisuus ansaita ja edetä urallaan vaihtaa uransa ns, piikomiseen. Onneksi ei tiedä mitä tuleman pitää.
Aa, se on joko tai; ura tai lapset. Paitsi jos ne lapset on omia, sitten voi saada molemmat.
Älä ole näsäviisas. Tuskinpa paljoa englannin kielisiä juontohommia tai muita jenkkitasoisia tv-töitä saa Suomesta.
Suomesta pääsee kyllä käymään työmatkoilla ihan rajojen ulkopuolella. Ja paljon voi tehdä etänä, jos esimerkiksi jotain kirjoitushommia tekee. Ei ole pakko jumiutua vanhaan, voi jopa keksiä itselleen jotain uutta projektia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kakskertaan ihan tulee vesijohto...ei se mikään autiotupa ole. Ihan vesivessat jne.
Lämmintä vettä ei tule, koitas nyt pysyä kärryillä.
Pesukone ei vaadi lämmintä vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sarjapettäjä-narkomaanin ex-vaimo tiedä, miten toinen haastetaan 🤭
Luulisi tosiaan, mutta pahaa pelkään että Nanna lähtisi Helenan kelkkaan pokkuroimaan Helenan edessä ja jättämättä kysymättä kaiken oikeesti kiinnostavan asian. Se ois näytönpaikka nyt Nanna - tsemiä.
"Lämmittää vettä vedenkeittimessä. Pyytänyt kyllä Mikkoa laittamaan ne lämpimät vedet päälle, että lapset voisivat käydä lämpimässä suihkussa."
En tiennyt että Mikko on sähkäri. Ja putkimies.
Mistä te tiedätte, että haastemies käynyt ovella? Kertoiko hellu senkin?
Helena itse sanoi videoissaan, että on TA-PAA-MAS-SA lapsiaan Suomessa, mutta hienoa, jos hän onkin muuttanut pysyvästi Suomeen. Lapset ovat tyytyväisiä..