Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Elokuun 23. päivään mennessä Helenan piti allekirjoittaa Kakskertaan liittyvät paperit ja lupalappu lasten syyslomareissulle Minnesotaan häihin. Jos allekirjoitusta ei tule määräaikaan mennessä, asianajaja käynnistää menettelyt lasten matksutusluvan saamiseen oikeusteitse ja kuuleminen Kakskerta-asiassa, jossa oikeuden halventaminen johtaa vankilatuomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa ja Jari- Matti case oli aika samanlainen.
Maisan keksimät jutut iltapäivälehtien otsikoissa.
J-M ei antanut haastatteluja niin laitetaan vaan Maisan totuus ja lehdet myy kun on rajut otsikot.
Totta. Tuossakin keississä julkaistiin kirja, tosin Latvalan toimesta jossa ampui alas kaikki Torpan suoltamat valheet. Bimbohan ulisi haastavansa kirjan tekijät oikeuteen, ei tainnut kuitenkaan koskaan kuulua enää mitään tuosta?
Paljon kyllä samoja piirteitä, Maisa oli aina "asianajajiin yhteydessä " ja Helena soittelee 112 kun ei pääse portista sisään..
Ei aukea portti. Häke apuuva, mitä teen??
Pysy rauhallisena, hengitä syvään. Onko uhreja?
On! Minä!
Okei. Ihan rauhassa. Oletko vaihtan
Miksi vedät asiaankuulumattoman henkilön mukaan keskusteluun? Olet yhtä halpamainen kuin Helena.
VMP
Jollakin on vaikeaa pitkien tekstien kanssa. Eikä ole edes kuvia välissä. Ota tästä kuva 😂
Vierailija kirjoitti:
Helenalta kysyttiin, onko hän valmis muuttamaan sinne, minne lapsetkin muuttavat ja Helena vastasi "millainen äiti olisin, jos en muuttaisi". Nythän se on nähty, millainen.
Toisaalta, hän ei suoraan sanonut muuttavansa.
Helenahan on muuttanut lasten luokse Suomeen. Ja hyvä, että Mikko sai tutustua vuoden verran mitä elämä kolmen lapsen kanssa on.
Niinpä. Baby sitterin on kuulemma hommannut (avopuolison ja muiden tukiverkkojen lisäksi). Sinänsä kiva että näkee miten vaativaa se arki on. Luulis nyt arvostavan sitä, että Helena on aiemmin hoitanut lapsia yksin kun hän on ollut pelireissuilla. Tai osaako arvostaa, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana äiti Helenalla, kun pessyt tyttärensä pyykit. En ehkä itse kehtais kertoa tuotakin, mut Helena ei häpeä mitään.
Miksi et kehtaisi? Etkö osaa ottaa apua vastaan? Se on suomalaisten perisynti tuo yksinpärjääminen.
Ja muistutuksena, että Helena kyllä haluaisi pestä ne pyykit itse, mutta pyykinpesukone on päärakennuksessa, johon häntä ei päästetä käyttämään edes pyykkikonetta, jotta saisi yhteisten lasten vaatteet pestyä.
Miksei osta omaa? Äidin, Mikon, siskon tai jonkun muun pitäisi sekin hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hmm.. siis Helena tulee petetyksi (väitetysti) ja hommaa eron jälkeen jonkun laastarin (täysin normaalia!) ja siitä pitää olla maininta oikeudenpöytäkirjoissa. Eikö sitten tasapuolisuuden nimissä olisi pitänyt kaivaa kaikki Mikon väitetyt naisseikkailut esiin myös. Miksi vain Helenaa on maalitettu näin? Ja älkää tulko kertomaan, että syy on siinä kun isä on puhtoinen, uskollinen aviomies."
Helenan laastari lienee otettu esille, koska on ollut yhteydessä pariskunnan lapsiin ja yhdessä Helenan kanssa vaikeuttanut Mikon ja lasten välisiä tapaamisia.
Tämäpä juuri. Troyhan myös asui Helenan ja lasten kanssa Mikon talossa ja lähetteli Sofielle viestejä. Auttoi vielä viime vuoden kesäkuussa siirtämään lasten tavarat piiloon niin ettei niitä saatu haettua ennenkuin oikeus määräsi Helenan ja Troyn poistumaan talosta
Täysin järkyttävä ja suorastaan paha kommentti. Häpeä ja mene itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helena sitten valehtelu instassa?
Sinänsä omituista mikäli haastemies ei vaatinut mitään kuittausta luovutetusta kirjeestä. Eikö se vähän niinkuin ole tarkoitus, että on todisteet kirjeen toimittamisesta?
Helan kertoi asian instassaan juuri niin kuin Seiskassa lukikin. Pelkkä tiedoksianto riittää ja siinä pyydetään ottamaan yhteyttä tiettyyn päivämäärään mennessä. Jos ei ota yhteyttä niin lähetetään kirjallisena ja kuittaus saadaan.
Jännää tämä Helenan käytös. Lailla ei ole hänelle mitään merkitystä, kuvittelee pelastuvansa kaikilta oikeusjutuilta ym. keräämällä ympärilleen kaltaistensa teinipissisten tasolla olevien vähälahjaisten naisten köörin, joilta kerää kannustusta ja tukea. Aika köyhät eväät, sanoisin. Neuvostovirolaiset ja mellunmäkeläisen röökaavan teinin keinot. No vielä se tippuu tuosta kanveesiin.
Jollakin on vaikeaa pitkien tekstien kanssa. Eikä ole edes kuvia välissä. Ota tästä kuva .
Ei se pituus sinänsä mitään ratkaise, mutta pitäisi olla jotakin annettavaa. Varmaan omassa päässä pyörii vaikka minkälaisia ajatuksia, mutta kiinnostaako ne sitten muita onkin eri asia. Noita litanioita peukutetaan, kun ne ovat Helenan haukkumista täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalta kysyttiin, onko hän valmis muuttamaan sinne, minne lapsetkin muuttavat ja Helena vastasi "millainen äiti olisin, jos en muuttaisi". Nythän se on nähty, millainen.
Helenahan on muuttanut lasten luokse Suomeen. Ja hyvä, että Mikko sai tutustua vuoden verran mitä elämä kolmen lapsen kanssa on.
Niinpä. Baby sitterin on kuulemma hommannut (avopuolison ja muiden tukiverkkojen lisäksi). Sinänsä kiva että näkee miten vaativaa se arki on. Luulis nyt arvostavan sitä, että Helena on aiemmin hoitanut lapsia yksin kun hän on ollut pelireissuilla. Tai osaako arvostaa, en tiedä.
Kai Minnesotassa asia on Mikolle ollut ihan ok, kun on kaikenlaisten apulaisen palkat itse maksanut. Nyt Helenalle itsellään ei ole siihen rahaa. Lisäksi Helena on ollut Suomessa paikalla vain ajoittain ja Mikko on pyörittänyt kuukausia itse lapsiarkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana äiti Helenalla, kun pessyt tyttärensä pyykit. En ehkä itse kehtais kertoa tuotakin, mut Helena ei häpeä mitään.
Miksi et kehtaisi? Etkö osaa ottaa apua vastaan? Se on suomalaisten perisynti tuo yksinpärjääminen.
Ja muistutuksena, että Helena kyllä haluaisi pestä ne pyykit itse, mutta pyykinpesukone on päärakennuksessa, johon häntä ei päästetä käyttämään edes pyykkikonetta, jotta saisi yhteisten lasten vaatteet pestyä.
Sinne Kakskertaan ei tule vettä. Merivedetkö sinne pyykinpesukoneeseen pitäisi vetää... kyllä oot nokkela
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö uskaltaisit / haluaisit päästää katkeran exän sinun huvilaasi pyykkejä pesemään. Samalla ehkä vähän videoimaan ja penkomaan kaappeja. Etsimään löytyykö jotain millä kiristää lisää rahaa. Ja kun kerta sinne huvilaan on päässyt sekin olisi sitten jatkossa vaan Helenan käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Helenakaan jäänyt velkaa, vaikka 20000/kk pisti surutta menemään. Nyt sit kytätään, mitä Natalie saa. Se on nyt Natalie, joka pääsee nauttimaan Mikon avokätisyydestä, harmittaako?
Ei minua harmita vaan enemmänkin ihmetyttää, että nainen, jolla on itse mahdollisuus ansaita ja edetä urallaan vaihtaa uransa ns, piikomiseen. Onneksi ei tiedä mitä tuleman pitää.
Aa, se on joko tai; ura tai lapset. Paitsi jos ne lapset on omia, sitten voi saada molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikon pelireissut loppuivat kevääl 2021. Ei Hellulla kolmea lasta ollut koko aikaa tuon 5,5 vuoden avioliiton aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mt-potilaiden kokoontumisajot taas käynnissä! Ja mode lyö ahkerasti ylänuolta oikeille mielipiteille ja mielipuolille. Ilmeisesti kuvittelevat, että lukijat ovat heikkolahjaisia eivätkä huomaa samaa kehää kiertävää monologia. 🤡
No ei mene sinullakaan pelle lujaa, kovin on tiukassa foliohattu päässä jos kuvittelee jonkun moden laittavan täällä nuolia.
Ei se ole kuvitelmaa vaan totta. Taitaa modepelleä ottaa koville, kun on paljastunut jo aikoja sitten.
Ymmärrän, että sinun elämäsi on noin pientä mt-ongelmien kanssa painiessasi, mutta tuo peukutusjankkaaminen on todella puuduttavaa. Ottaisitko nyt vain yliannostuksen niitä mömmöjäsi niin ei tarvitsisi lukea niistä sen enempää.
Kyllä Kakskertaan ihan tulee vesijohto...ei se mikään autiotupa ole. Ihan vesivessat jne.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin Instassa sanoi aina tehneensä töitä ja tykkäävänsä töistä. Epäselväksi jäi että mitä töitä ja koska. Sitten jossain toisessa postauksessa ihmetteli kun ihmiset kehottaa häntä menemään töihin, että miten tästä töihin ehtisi. Ilmeisesti lasten kuskaus kouluun ja harrastuksiin oli liikaa. Helena puhuu itsensä koko ajan pussiin.
Narsistisesti rakentaa itseään niiden instafaniensam kommenttien varaan. Olisi paljon onnellisempi ihminen kun ei yrittäisi olla mitään enempää kuin mitä on eli respa emerita. Katsoisi kirpparinpitäjältä ja kampaajalta mallia tasoiseensa elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole verrattavissa tilanteeseen, jossa sun keskiluokkaiset suomalaistutut eroaa jostain insinööripuolisosta tms. On ihan eri meininki olla upporikas kv-perhe jne. Jenkeissä nää exät kyllä elätetään ja se on ihan normisettiä siellä. Ei voi verrata Suomeen, ei!"
Minulle tämä on ollut selvää ihan alusta asti. Naurattaa nämä keskustelupalstat, joissa hoetaan, että "Helenan täytyy nyt vaan mennä vaikka kaupan kassalle töihin ja itse hankkia itselleen kaupungin vuokra-asunto, kolmio riittää!"
Joo just tämä. Kyllä täällä suurin osa elää AIVAN eri todellisuudessa. Ei tulisi mieleenkään möläyttää jotain tuollaista. Samaa sarjaa: joku kirjoitti täällä myös, että sossu voisi hoitaa Helenalle kämpän :D
No, jos Helena ei itse sitä pysty hoitamaan, kuka sitten? Hänen vanhempansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Helenakaan jäänyt velkaa, vaikka 20000/kk pisti surutta menemään. Nyt sit kytätään, mitä Natalie saa. Se on nyt Natalie, joka pääsee nauttimaan Mikon avokätisyydestä, harmittaako?
Ei minua harmita vaan enemmänkin ihmetyttää, että nainen, jolla on itse mahdollisuus ansaita ja edetä urallaan vaihtaa uransa ns, piikomiseen. Onneksi ei tiedä mitä tuleman pitää.
Aa, se on joko tai; ura tai lapset. Paitsi jos ne lapset on omia, sitten voi saada molemmat.
Älä ole näsäviisas. Tuskinpa paljoa englannin kielisiä juontohommia tai muita jenkkitasoisia tv-töitä saa Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa saa aivan järkyttävän moni toimeentulotukea. Täysin omilla ansioilla elää itse asiassa nykyään enää 2/3 kansasta. Maahan.muuton seurausta?
Ei, vaan alhaisten palkkojen seurausta suhteessa elinkustannuksiin. Olikohan kolmasosa työssäkäyvistä, jotka saa esimerkiksi asumistukea.
Hypoteesi.
Vai hypoteetti?