Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Muistan kesäisen videon. Helena sanoi Mikolle: "Tulen olemaan täällä aina". Mikko vastasi jotenkin ironisesti, en muista tarkkaan, jotenkin siihen tyyliin, että " sopii yrittää". Ilman muuta Helena valittaa niin pitkälle kuin voi.
Itsekin toivon, että viedään loppuun asti. Ei jää mitään jossiteltavaa kenellekään. Kävi miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla asiallista huomioida sellainen pikkiriikkinen detalji, kun tänne kopioidaan faktoja USA:n liittovaltion oikeusjärjestelmästä, että tämä asia ei ole liittovaltiotason asia. USA:ssa on kaksi eri tason oikeusjärjestelmää: liittovaltion lait ja osavaltioiden omat lait. Liittovaltion lait ovat aina hierarkiassa osavaltiolakien yläpuolella. USA:ssa on 50 eri osavaltiolakia. VIISIKYMMENTÄ! Ja näissä on aivan huomattavia eroja.
Koivujen tapauksessa kyseessä on perheoikeudellinen riita-asia, jossa sovelletaan OSAVALTION, tarkemmin yksilöitynä Minnesotan osavaltion lakeja. Sillä ei ole pätkääkään merkitystä, mitä laki sanoisi Texasissa tai Vermontissa tai Kaliforniassa tai Rhode Islandilla.
Koivujen osalta tilanne on nyt se, että Minnesotan valitustuomioistuin (Minnesota Courts of Appeals) kolme tuomaria ovat nyt vetäytyneet tekemään päätöstä. Päätös tulee viim. 18.10.24. Valituksia on yhteensä 5 k
Olet sinäkin kyllä varsinainen ilonpilaaja. Pilasit faktoilla monien jo niin hyvin alkaneen öyhötyksen.
Olen viikon ollut pois palstalta, viime sunnuntai aamupäivästä asti. Mitä olen menettänyt? Ainakin jokin sukkatapaus? Mitä muuta? Kaikkia viestejä viikon ajalta en millään jaksaisi käydä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kesäisen videon. Helena sanoi Mikolle: "Tulen olemaan täällä aina". Mikko vastasi jotenkin ironisesti, en muista tarkkaan, jotenkin siihen tyyliin, että " sopii yrittää". Ilman muuta Helena valittaa niin pitkälle kuin voi.
Itsekin toivon, että viedään loppuun asti. Ei jää mitään jossiteltavaa kenellekään. Kävi miten kävi.
Joskus kannattaa luovuttaa ajoissa tai jää maksupuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän inhorealistinen ajatus. Vaikka Kakskerta tuomittaneenkin Mikolle pikapuoliin, en usko, että Helena luovuttaa. 🙈 Luulen, että siinä tapauksessa hän muuttaa vaikka telttaan tai asuntoautoon propertyä vastapäätä. Ei vaan pysty päästämään irti. Jatkaa sieltä sitten edelleen kuvaamistaan ja häiriköintiään ja valittaa vaikka Korkeimpaan oikeuteen asti.
Minusta on mielenkiintoista nähdä miten Helena voisi siitä kakskerrasta sitten enää Suomessa käräjöidä? Kuitenkin muiden maiden päätökset tunnustetaan Suomessa ja samasta asiasta ei voi toista kertaa nostaa kannetta.
Olet sinäkin kyllä varsinainen ilonpilaaja. Pilasit faktoilla monien jo niin hyvin alkaneen öyhötyksen.
Millä faktoilla? Kirjoittajan toi vain omat oletuksensa hyvin selvästi esille.
Vierailija kirjoitti:
Millä faktoilla? Kirjoittajan toi vain omat oletuksensa hyvin selvästi esille.
Voi sua. On aika surullista, että jotkut on niin syvällä omissa luuloissaan, että ei edes oikeudellisia faktoja pysty tunnustamaan. Katsos kun monet asiat perustuvat silkkaan faktaan, kuten vaikka nyt ihan matematiikka.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut, että kiekkosankari on noin munaton mies. Mikko Koivu kiusaa exäänsä ja sen mukana lapsiaan. Jätkä on menossa naimisiin lokakuussa ja silti kaikki fokus on exän kiusaamisessa. Kasvaisi aikuiseksi!
Aika huono. 0:5
Voi sua. On aika surullista, että jotkut on niin syvällä omissa luuloissaan, että ei edes oikeudellisia faktoja pysty tunnustamaan. Katsos kun monet asiat perustuvat silkkaan faktaan, kuten vaikka nyt ihan matematiikka.
Matematiikassako ei oleteta mitään? Jätetään tämä aihe nyt ihan suosiolla tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on se kyllä kumma kun nää jenkkivaimot ei pärjää ilman apukäsiä. Mulla on 4lasta, käyn töissä ja ihan itse siivotaan, käydään kaupassa, tehdään ruokaa ja kuskataan lapset harrastuksiin. Ja olen yh, eli ei ole edes sitä reissaavaa miestä.
Mikäs siinä, jos ihmiselle perhe on koko elämä. Ja äitinä oleminen.
Saahan sitä nauttia perhe-elämästä, jos siitä kerran tykkää. Mutta jos ei kerran hanskaa kolmen lapsen hoitoa ja kuskausta, niin olisiko pitänyt miettiä, että täytyykö niitä lapsia niin monta sitten saada?
Tai sitten voi miettiä, että täytyykö niitä lapsia aina pakolla kuskata ees taas. Kukaan lapsi ei mene siitä rikki ettei joudu harrastamaan montaa eri lajia, päinvastoin. Ei lapsilta saati itseltäkään tarvitse älyttömiä vaatia.
Lapsilla itsellään on yleensä se palava innostus harrastaa ja vanhempana minusta ainakin liikuntaharrastukset on siitä hyviä, että lapset liikkuu eikä jämähdä ruudun ääreen eikä pyöri teininä potkimassa toisia ostarilla kun on järkevämpääkin tekemistä. Kaikista ei tule huippu-urhrilijoita eikä pidäkään tulla. Se urheilullinen elämäntapa vaan säästää monilta terveysongelmista vanhempana Sieltä myös saa elunikäisiä kavereita . Oppii tavoitteellisuutta, sitkeyttä,ajanhallintaa ja kestämään pettymyksiä .
Ihana äiti Helenalla, kun pessyt tyttärensä pyykit. En ehkä itse kehtais kertoa tuotakin, mut Helena ei häpeä mitään.
Minusta Helena on sanonut, että Kakskerrasta on menossa oikeuskeissi myös Suomessa. Samoin lasten tapaamisajoista. Ei luovuta.
Vierailija kirjoitti:
"Hyvä, että Helena valitti. Summahan on aivan liian pieni Mikon tuloihin nähden. Vaikka kuinka on kahdelta viikolta, mitä pelleilyä."
Se riippuu katsotaanko tavisten elaritaulukosta vai mistä. Tuo on totta, että aivan naurettava summa Mikon tuloihin nähden. Edes 5000 / kk ei olisi kova.
Toivon todellakin että huomioivat tämän!
Vierailija kirjoitti:
Ihana äiti Helenalla, kun pessyt tyttärensä pyykit. En ehkä itse kehtais kertoa tuotakin, mut Helena ei häpeä mitään.
Ja miehen äiti toimii makaronilaatikkomestarina.
Vierailija kirjoitti:
Matematiikassako ei oleteta mitään? Jätetään tämä aihe nyt ihan suosiolla tähän.
Pääsääntöisesti ei. Ainahan on jotain ovensuukyselyjä, mutta kyllä matematiikka hyvin pitkälle perustuu kaikkeen muuhun kuin pelkkiin oletuksiin.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut, että kiekkosankari on noin munaton mies. Mikko Koivu kiusaa exäänsä ja sen mukana lapsiaan. Jätkä on menossa naimisiin lokakuussa ja silti kaikki fokus on exän kiusaamisessa. Kasvaisi aikuiseksi!
Nimenomaan munaton! 😠 Muuta kuvausta ei tarvita hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla Helena hoitaisi osuutensa kakskerrasta? Jos vaikka unelmissa omistaisi siitä nyt puolet.
Siihen pitäisi saada lisää rahaa, tai sitten möisi sen oman puolikkaansa, sehän on arvokas.
On myynyt jo. Mikko osti. Velka toimi maksuvälineenä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi? Kolme oikeusastettahan sielläkin on niin kuin meilläkin.
Ei saa valituslupaa.
Mistä tällainen tieto on tullut?
Käytiin jo aiemmin läpi, korkein oikeus seuraava vaihtoehto.
Kai sen nyt jokainen tietää. Mutta missä lukee, että ei voi valittaa korkeimpaan oikeuteen?
Korkeimpaan oikeuteen ei automaattisesti voi valittaa vaan esim. Suomessa siihen pitää saada lupa. Tapauksrlla pitää olla Usassakin ennakkotapauksen luonnetta ,jotta USAssa korkein oikeus ottaa käsittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on se kyllä kumma kun nää jenkkivaimot ei pärjää ilman apukäsiä. Mulla on 4lasta, käyn töissä ja ihan itse siivotaan, käydään kaupassa, tehdään ruokaa ja kuskataan lapset harrastuksiin. Ja olen yh, eli ei ole edes sitä reissaavaa miestä.
Mikäs siinä, jos ihmiselle perhe on koko elämä. Ja äitinä oleminen.
Saahan sitä nauttia perhe-elämästä, jos siitä kerran tykkää. Mutta jos ei kerran hanskaa kolmen lapsen hoitoa ja kuskausta, niin olisiko pitänyt miettiä, että täytyykö niitä lapsia niin monta sitten saada?
Tai sitten voi miettiä, että täytyykö niitä lapsia aina pakolla kuskata ees taas. Kukaan lapsi ei mene siitä rikki ettei joudu harrastamaan montaa eri lajia, päinvastoin. Ei lapsilta saati itseltäkään tarvitse älyttömiä vaatia.
<
Onhan lapsilla kavereitakin siellä koulun lähellä. Kaverisynttäreitä varmaan joka viikonloppu. Kuskattavaa riittää.