Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
12441/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana äiti Helenalla, kun pessyt tyttärensä pyykit. En ehkä itse kehtais kertoa tuotakin, mut Helena ei häpeä mitään.

Ja miehen äiti toimii makaronilaatikkomestarina.

Mikkoko kertonut jossain?

Vierailija
12442/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että äidit auttavat. 💜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12443/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Helena on sanonut, että Kakskerrasta on menossa oikeuskeissi myös Suomessa. Samoin lasten tapaamisajoista. Ei luovuta. 

Ei voi olla, koska päätös on tehty Jenkeissä. Helena nyt kuvittelee ja yrittää kaikkea.

Vierailija
12444/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi  uskonut, että kiekkosankari on noin munaton mies. Mikko Koivu kiusaa exäänsä ja sen mukana lapsiaan. Jätkä on menossa naimisiin lokakuussa ja silti kaikki fokus on exän kiusaamisessa. Kasvaisi aikuiseksi!

Kyllä se on Jelena joka tässä kiusaa kaikkia muita. 

Vierailija
12445/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla itsellään on yleensä se palava innostus harrastaa ja vanhempana minusta ainakin liikuntaharrastukset on siitä hyviä, että lapset liikkuu eikä jämähdä ruudun ääreen eikä pyöri teininä potkimassa toisia ostarilla kun on järkevämpääkin tekemistä. Kaikista ei tule huippu-urhrilijoita eikä pidäkään tulla. Se urheilullinen elämäntapa vaan säästää monilta terveysongelmista vanhempana  Sieltä myös saa elunikäisiä kavereita . Oppii tavoitteellisuutta, sitkeyttä,ajanhallintaa ja kestämään pettymyksiä .

Mites ne urheiluvammat? Säästyy vanhempana urheiluvammoilta? Sittenhän ne vasta alkaa vaivatakin. Urheiluvammat.

Vierailija
12446/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän inhorealistinen ajatus. Vaikka Kakskerta tuomittaneenkin Mikolle pikapuoliin, en usko, että Helena luovuttaa. 🙈 Luulen, että siinä tapauksessa hän muuttaa vaikka telttaan tai asuntoautoon propertyä vastapäätä. Ei vaan pysty päästämään irti. Jatkaa sieltä sitten edelleen kuvaamistaan ja häiriköintiään ja valittaa vaikka Korkeimpaan oikeuteen asti. 

Helena voi valittaa, mutta korkein oikeus ei ota tällaista casea käsittelyyn. Helena jatkaa asioiden vääristelyä instassa, kunnes siihenkin tulee stoppi oikeuden päätöksellä.

Vierailija
12447/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viikon ollut pois palstalta, viime sunnuntai aamupäivästä asti. Mitä olen menettänyt? Ainakin jokin sukkatapaus? Mitä muuta? Kaikkia viestejä viikon ajalta en millään jaksaisi käydä läpi.

No mitäs tässä. Helena murtautui taas Kakskertaan, rikkoi portin mennessään sisään. Videoi kaiken totta kai. Mamma Kipper oli käymässä Kakskerrassa pari päivää. Pesi Helenan pyykit. Helena valitteli lasten kieli- ja kouluvaikeuksia, kun itse puhuu toki rallienglantia heille. Haastemies kävi ovella, Helena ei avannut. Ei ole hakenut tiedonantoa oikeudesta, ks. Seiska. Nyt on Helsingissä hummaamassa, kun on viikonloppu. 

Vierailija
12448/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö tuo Helena anna lasten lähteä jenkkeihin jos lasten isä menee siellä naimisiin vai mikä juttu oli ? Naisen pitäisi jo päästä irti Mikosta ja nauttia lasten tapaamisista. 

Entä, jos ne onkin lapset, jotka eivät halua osallistua niihin häihin?

Tuskin lapsilla on päätäntävaltaa tuossa asiassa.

Kyllä 6-vuotias jo saa päättää perheen matkoista. Jep. Jotenkin luulen, että jos lasten äiti esittäisi asian lapsille siten, että wau nyt te pääsette viikoksi Minnesotaan, niin lapset odottaisivat reissua kuin kuuta nousevaa. 

Vierailija
12449/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarella voi olla vaikka 10 koulua, mutta Koivujen lapset ei ole niissä oppilaina, joten mitä välii onko saarella kouluja vai ei?

Sitä väliä, että tiet aurataan, kun aurataan, ja bussit kulkevat. Erikoislapset eivät tokikaan voi matkustaa kuin Audin katumaasturissa. Pakkoko siellä Kakskerrassa on kökkiä, kun kuljettaminen on niin vaikeeta.

Vierailija
12450/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Helena tosiaankaan voi käyttää itsepalvelupesulaa vaan äidin pitää pestä pyykit? Eikö viitsi vai eikö osaa?

Vierailija
12451/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti 8/ 2023

Helena Koivu kulutti miljoonan parissa vuodessa Ihan mennyt elämiseen

Vierailija
12452/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 6-vuotias jo saa päättää perheen matkoista. Jep. Jotenkin luulen, että jos lasten äiti esittäisi asian lapsille siten, että wau nyt te pääsette viikoksi Minnesotaan, niin lapset odottaisivat reissua kuin kuuta nousevaa. 

Tässä toinen kuusivuotias vastaa lasten matkoja koskevaan kysymykseen.

Vierailija
12453/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on Helena tullut yksinään päivystämään Kakskertaan. Mikseiköhän hän ole vapaapäivinään vanhempiensa luona Helsingissä ja tapaa siskoaan ja kavereitaan? 

Vierailija
12454/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viikon ollut pois palstalta, viime sunnuntai aamupäivästä asti. Mitä olen menettänyt? Ainakin jokin sukkatapaus? Mitä muuta? Kaikkia viestejä viikon ajalta en millään jaksaisi käydä läpi.

Helena valitti ettei ollut saanut elareita tilille 3.9. aamulla. Unohti vissiin labour dayn. Illalla oli asiasta hiljaa.

Lämpimät vedet ilmeisesti edelleen poikki. Putkarikin käynyt, mutta kun voih, päärakennukseen ei pääse. Tosin talkkari oli paikalla ja hän pääsi, joten en ymmärrä Helenan valitusta.

Helena hankki itselleen uuden netin.

Torstaina Mikko vissiin unohti pojan hammaslääkärin, jonne Helena oli menossa mukaan (lapset tuolloin Mikolla) ja kun palasi kakskertaan, ei saanutkaan porttia auki. Eli ei saanut autoa pihaan. Sitten hän videoi kuinka oli rikkonut sähköportin ja saanut auki. Illalla odotti biksuissa Mikkoa paikalle, koska rikottu portti, ei tullut. Haukkui talkkarin.

Ai niin, äiti Kipper oli pari päivää alkuviikosta Helenan apuna.

Haasteen hakemisesta ei ole puhunut.

Joo, sukkia ei oltu pakattu joku kerta mukaan. Pahapaha Mikko ja valitus, sen sijaan, että olisi itse niitä ostanut.

Puhunut julkisesti taas lasten yksityisasioita, erityisesti tytön. Koulusta ja suomen kielen hankaluudesta jne. Minnesotaan edelleen haikailee lapsia.

Ai niin, lipsautti jossain kohtaan Mikosta husband.

Perjantaina sitten onnenpäivä. Mikko ja talkkari tuli tontille. Piti kuvata biksut päällä ja infota heti seuraajia kuinka taas häirittiin. Paljasti talkkarin naaman ja etunimen.

Eilen kävi uudet tekoletit laitattamassa siskollaan. Letit tuotu Minnesotasta asti.

Way to go Helena!

Vierailija
12455/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Helena oli Helsingissä, postasi kuvan. On varmaan tullut takaisin. 

Vierailija
12456/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Helena on sanonut, että Kakskerrasta on menossa oikeuskeissi myös Suomessa. Samoin lasten tapaamisajoista. Ei luovuta. 

Kakskerran oikeuskeissi Mikon nostama. 

Vierailija
12457/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskerrassa filmattiin kohtaus uusimpaan Jame Bondiin.

Vierailija
12458/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Helena tosiaankaan voi käyttää itsepalvelupesulaa vaan äidin pitää pestä pyykit? Eikö viitsi vai eikö osaa?

Ei voi. Helena uhriutuu, kun ei ole pesukonetta. En saa pyykkejä pestyä. Yhyyyy. Millainen nainen oikeasti toimiinoin? Aivan käsittämätön tapaus tämä Helena.

Vierailija
12459/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole verrattavissa tilanteeseen, jossa sun keskiluokkaiset suomalaistutut eroaa jostain insinööripuolisosta tms. On ihan eri meininki olla upporikas kv-perhe jne. Jenkeissä nää exät kyllä elätetään ja se on ihan normisettiä siellä. Ei voi verrata Suomeen, ei!"

Minulle tämä on ollut selvää ihan alusta asti. Naurattaa nämä keskustelupalstat, joissa hoetaan, että "Helenan täytyy nyt vaan mennä vaikka kaupan kassalle töihin ja itse hankkia itselleen kaupungin vuokra-asunto, kolmio riittää!"

No ei tuo oikeusistuimelle ollut selvää. Se ratkaisee, jos ex ei vapaaehtoisesti elätä.

Kysymys ei kai ole Helenan elareista, oikeus ei myöntänyt, töihin vaan oli sitä mieltä. 

Luin nopeasti, että "Helenan silareista" ja en edes heti hämmästellyt 😃

Vierailija
12460/29013 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena on kyllä niin helposti provosoitavissa. Kirjoitin tänne viestin, että Helenalla ei ole ystäviä. Hyvin pian sen jälkeen hän julkaisi instagramissa jonkun voimavideon, jossa julistettiin, ettei vahvoilla itsenäisillä naisilla ole ystäviä. Viimeksi innostin häntä postailemaan lasten turvavöiden käytöstä. Kirjoitin, että hän kuljettaa keskimmäistä poikaa ilman turvavyötä. Muutama päivä sen jälkeen hän julkaisi kuvan, jossa oli vain poika autossa, teennäinen hymy naamalla, turvavyö kiinni. Näitä on jo monta. Mitähän seuraavaksi keksittäisiin? 

Ketju on lukittu.