Miksi arkaluontoiset ostokset pitää tehdä aina itsepalvelukassalla?
Kortilla maksaessa jää aina digitaalinen jalanjälki. Jos ostaa jotain kortsuja tai dildoja eikä halua vieraiden tietävän niin selviää helpoimmalla käyttämällä ihan tavallista kassaa ja käteistä.
Kommentit (16)
Miksi et ostaisi XXL-koon kortsuja ja levittelisi niitä näkyvästi kassalla? Kyselisit vielä päälle, että nämä on hieman liian pieniä, koska teille tulee isompia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ostaisi XXL-koon kortsuja ja levittelisi niitä näkyvästi kassalla? Kyselisit vielä päälle, että nämä on hieman liian pieniä, koska teille tulee isompia?
Olen ostanut Tunto Kookas-kortsuja ja käyttänyt tavallista kassaa.
tämä jantteri ei halua että jää digitaalista jälkeä... kun vaimo voi vahingossa tiliotteesta huomata oudot ostokset
Ei ole mitään arkaluontoista. Itse ostan pelkästään alwaysseja ja suklaata, jos en muuta tarvitse.
Mitä, jos tarvitset jotain alapää voidetta apteekista, niin jätätkö ottamatta ja mieluummin kärsit? Utelias..
Aina meen kortsujen kera kassalle ja kysyn onko vapaa?
Olen ostanut peräpukama voidettakin mm.
Mä maksan kaiken itsepalvelukassalla. Mutta jostain syystä melkein aina kun ostan kortsuja, on sit tullut se häly, josta tulee myyjä paikalle. Kuulemma satunnaista tuo, mutta jännä että aina kortsuostoksilla käy näin :D
No ok. Mäkin piilottelin lehtihyllyn takana, kun tuttu mies oli mua ennen kassalla ja mulla ei ollut kuin terveyssiteitä korissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä maksan kaiken itsepalvelukassalla. Mutta jostain syystä melkein aina kun ostan kortsuja, on sit tullut se häly, josta tulee myyjä paikalle. Kuulemma satunnaista tuo, mutta jännä että aina kortsuostoksilla käy näin :D
Ehkä ujot nörttipojat varastavat niitä?
Kun nuorena ostin kondomeja yleensä punastui kassaneiti enkä minä.
Lääkityksen myötä olen huomannut, että nämä tyypit, jotka pelkää jättävänsä jälkiä muiden tarkkailtavaksi, ovat latvasta lahoja. Ketään ei kiinnosta sun kortsuostokset.
Menin itsepalvelukassalle ostaan tissilehteä ja kassaan tuli jotain häikkää. Keski-ikäinen nainen tuli sitten selvittämään sitä katteli mun lehteäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä aina ostan useamman perhepakkauksen, valkkaan kivan näköisen kassatytön ja katson hänen ilmettään kun kerron että viikonloppu kivaa varten tarttee vähän enemmän 🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aina ostan useamman perhepakkauksen, valkkaan kivan näköisen kassatytön ja katson hänen ilmettään kun kerron että viikonloppu kivaa varten tarttee vähän enemmän 🤩
Perhepakkauksen?
Täh? Mä ostan sitä mitä tarvin enkä mieti tai häpeile sen enempiä. Olen aikuinen.