Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
10061/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä tää Hellu "niinku" Riippakoivu puuhaa? Miksi sen pitää kuvata ihmistä, joka käy omistamallaan tontilla? Saatikka ihmistä, joka tekee työtään? 

Eikö tää niinku tajua niinku miten niinku toi on niinku noloa?

Vierailija
10062/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää, että Helena tarjoaa hyvää viihdettä :) Varmasti ylilyöntejä on tullut eroprosessin aikana molemmilta, mutta viime vuodet niistä on vastannut Hellu.

Siis tämä on ihan suunniteltu kuvio. Ihan niin kuin amerikkalaisella poliitikolla. Hallita somea. Hallita tilannetta. Ja pistää puukolla heti kun aihetta.

Go mama go! Oot kova. Sua seuraa niin moni että alat olleet ihan ykkönen. 🤣

Tämä mama alkaa olla ykkönen vain suuressa typeryydessään, älkää nyt sitä enää yllyttäkö tekee ihan oikeasti vielä jotakin peruuttamatonta ja pahaa. Sehän siitä sitten joutuu edesvastuuseen ettekä te hupina go mama go huutelijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10063/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lasu onkin varmasti prioriteettilistan ykkösenä käsittelijöillä. "Ihminen vauvapalstalla kertoi tuntevansa Koivut ja heillä menee hyvin." 

Vierailija
10064/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kai ortodoksiavovaimolla aina pöytäristi paikallaan kun perhe yhdessä syö?

Tytär Sofie varmaan kertoo äidilleen eli äiti Helena varmasti kertoo jossain välissä instassaan tämän. Saat sinäkin tietoa, koska näemmä kiinnostaa. 

Johsn tuo aiheen otsikkokin viittaa kyseiseen rituaalikapistukseen. En vaan ole nähnyt kenenkään kotona sellaisia pöydillä vaan seinällä, mutta mun tutut onkin luterilaisia.

Vierailija
10065/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenalla kai muistissa vikaa? Eikö viime vuonna ilmoittanut että ei lähde lasten kanssa Turkuun kun ei ole siellä edes mitään paikkaa hänelle. Nyt keväällä yhtäkkiä muisti että minullahan on se kakskerran huvila että asetunpa asumaan sinne. On kyllä jännä keissi. Mitenkähän tämäkin päättyy? 

Uskoisin, että Turun linnaan. Siellä sitten hyörii linnanneitona. Välillä käy julistamassa joulurauhan kansalaisille. 

Vierailija
10066/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Helenasta mieleen joku sketsihahmo, en saa päähäni että mikä. Tää naispuolinen hahmo kuvitteli, että kaikki haluavat häntä ja eli ihan omissa sfääreissään. Sketsinä hauska, oikeassa elämässä surullista.

Vierailija
10067/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miks teet tän lapsille?

Kun toinen yrittää korjata ukkosvaurioita??"

Eikös tuo hienotunteinen ja asiallinen ex-rouva epäillyt, että ehkä tulivat taas katkaisemaan sähköt? 

Voi olla. Kun mies ei kommunikoi. Ei puhu mitään, ei sovi lasten tapaamisista eikä mistään suoraan ja selkeästi. Kiusaajaluonne viimeisen päälle.

Tutkiikohan Helena nyt Kakskerrassa onko sähköt pois päältä. Onkohan hänellä työpakkinsa avattuna ja viettääkö seuraavan tunnin tutkimassa sähköjä? Kohta saamme live broadcast sähköjen tutkimisesta. 

Voi hitto kun Mikko vuotaisi Hellun touhuista liveä. Onhan tuolla ne valvontakamerat. Näkisi kun Hellu säntäilisi propertyllä pää kolmantena jalkana. 😁

Vierailija
10068/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi MK meni Kaskertaan? Halusiko päästä Helenan instaan esittelemään itseään, kun julkisuutta ei enää muuten tule?

Oli oikein pyhävaatteet pojalla päällä.😂

Vierailija
10069/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenalla kai muistissa vikaa? Eikö viime vuonna ilmoittanut että ei lähde lasten kanssa Turkuun kun ei ole siellä edes mitään paikkaa hänelle. Nyt keväällä yhtäkkiä muisti että minullahan on se kakskerran huvila että asetunpa asumaan sinne. On kyllä jännä keissi. Mitenkähän tämäkin päättyy? 

Joo lapset viedään suomeen mökille keskelle metsää kauaksi sivilisaatiosta. Nyt onkin minun auomen koti.

Vierailija
10070/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä näin? Kohtauksen uudesta James Bondista. Kaksi salaista mustiin aurinkolaseihin sonnustaunutta agenttia vakoilee peitetehtävän nimissä viatonta blondia sanaakaan sanomatta Kakskerrassa.

Aika monta kertaa katsoi Mikko hellua. Hellulla ne bikinit päällä.

Vierailija
10071/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä näin? Kohtauksen uudesta James Bondista. Kaksi salaista mustiin aurinkolaseihin sonnustaunutta agenttia vakoilee peitetehtävän nimissä viatonta blondia sanaakaan sanomatta Kakskerrassa.

😂

Vierailija
10072/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi MK meni Kaskertaan? Halusiko päästä Helenan instaan esittelemään itseään, kun julkisuutta ei enää muuten tule?

Semmonen pieni sivuseikka, että on kiinteistön omistaja. Ja miksi ihminen joka välttelee julkisuutta haluaisi tähän Helenan pilipalijulkisuuteen. Ja kauhuissaanhan miehet pakenivat kun näkivät tämän kuvaavan pelottavan kummajaisen.

Vierailija
10073/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Mikon syy ettei tämä idän ihme irrota kynsiään hänestä? Nyt jo viisi vuotta vetkuttanut eroa ja imenyt Mikolta rahaa. Hyvä vain että Mikko menee elämässä eteenpäin. Elämä on kuitenkin liian lyhyt vuosikymmenten erodraamoihin. Ja lapsia tämä ex eukko käyttää vain hyväkseen.

Onko ne jo niin kauan tunteneet Natalien kanssa??? Mikon ja Helenan lapsikin on 5v. 😶

Kyllä! Julkkiskaunotar(joku lehti kuvaili) iski Mikon.

Seurustelu alkoi asumuseron aikaan. 

No me emme sitä tiedä, milloin on alkanut. 

Tiedämme se, ettei siinä ajankohdassa ollut mitään salailtavaa, kiitos Helenan juhannusvideoiden.

Vierailija
10074/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla kakskerrassa on kyllä niin paha henki, että siellä pitäisi käydä joku "henkien" karkoittaja suitsukkeineen että siellä voisi taas olla ja elellä.

Plus se suurin ja pahin pitäisi toki poistaa ensin, ja antaa elinikäinen porttari.

Tuskin paikan hengessä on vikaa. Se henki vaa tukahtuu noiden "palkeiden" alle. 

Vierailija
10075/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Huomasin nyt, että sivulle 492 on kopioitu useampikin mun aiemmin kirjoittamani viesti 😃. Olen vähän otettu, että jollain on nämä viestit jossain jemmassa. Jännittävää, mitä paljastuu sivuilta 493 eteenpäin 😆. Kannatti herätä tähänkin päivään."

Minä olen kopionut kommenttejasi, kun huomasin miten keskustelut häviää ja uusia aloitetaan. Olet kirjoittanut asiat niin selkeästi, että tyhmempikin ne tajuaa. 

Hyvää työtä ei kannata kuopata, vaan tuoda se säännöllisesti esiin. Aina tulee uusia keskustelijoita ja tilannepäivityksiä pitää tehdä.

Helenan instaa ja Seiskaa lukemalla ei totuus tule esiin. 

Kiitos sinulle hyvästä työstä! Tulen varmaan jatkossakin tuomaan hyvän ja asiallisen tekstisi julkisuuteen.

Anna palaa vaan! Ja kiitos sinulle, että olet ollut hereillä vanhoissa ketjuissa. On turhauttavaa, kun vanhoja ketjuja on poistettu ja sen myötä on paljon koottuja faktatietoja siirtynyt bittiavaruuteen.

Ihan yleisesti ymmärrän, että jengi raportoi noita epäasiallisia viestejä. Sen varjopuolena on kuitenkin se, että kun kokonaiset ketjut poistetaan, poistuu paljon asiallisia viestejä, joissa on rautalangasta väännetty, mitä milloinkin on tapahtunut. Tämän asian ympärillä käytävää keskustelua ei voi kieltää, koska Helena itse tuottaa jatkuvasti järkyttävän määrän materiaalia. Ja kuten on huomattu, poistettujen ketjujen tilalle tulee uusia. Aina. Mun mielestä epäasialliset viestit tulisi poistaa ja vaikka sitten tarvittaessa vaatia rekisteröitymistä palstalle. Mä itse voisin hyvinkin nimimerkin takaa käydä tätä keskustelua. Tällöin tarvittaessa poliisi saisi kyllä henkilötietoni painavasta syystä selville, mutta anonymiteetti keskusteluissa säilyisi. Ehkäpä se hillitsisi näitä kaikkein sairaimpia kirjoittelijoita?

Lapsellista haukkumista ja päästä keksittyjä juttuja tässä ei tarvita, kun ihan todistettua materiaalia on olemassa pilvin pimein.

Vierailija
10076/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Kuin Speden ja Simon puuhat. Tää on kova.

Vierailija
10077/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin aamun videot Kakskerrasta. Kyllä Mikko on komea suomalainen viikinki! Silmä lepää Mikon ryhdikästä olemusta katsoessa. 

Minusta Joonaskin oli ihan näpsäkän näköinen. Siinä on ollut Hellulle silmänruokaa täksi aamuksi. Taisi kaurapuuro unohtua lautaselle, kun auton hurinan kuuli. Äkkiä kamera kainaloon ja pihalle. Illalla voi sitten kuolata ottamiaan kuvia rauhassa. 

Joonas näytti oikeesti sympaattiselta. Mikko ei ole minun mieleen ison takapuolensa kanssa. Ja kun luonne vastenmielinen,  ei sytytä.

Mikko hyväryhtinen, siinä kalpenee moni muu, salskea mies, Helena menetti paljon kun Mikon menetti. 

Vierailija
10078/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä niihin Natalien lapsille lähettämiin kuviin tulee, niin mielestäni Helena sanoi tämän lähetelleen lapsille kuvia Nataliesta ja lapsista yhdessä. Tämä oli järkyttävää. Korjatkaa, jos olen väärässä. En todellakaan aio kuunnella noita uudestaan. "

Mainitsi, että lähettänyt kuvia. Yhteiskuvista sanoi, että Natalie laittanut instaan. En tiedä mihin instaan, ei ainakaan julkiseensa. Iso ero.

Ei natilla ole ilman helenan lupaa laittaa kuvia lapsista edes yksityiseen instaansa! Miksi tämä tyhmä eukko levittää muiden lasten kuvia instoissaan, lapsilla oikeus yksityisyyteen!!

Itsekäs ihminen, hakee huomiota ja tykkäyksiä TOISTEN lasten kuvilla. Lapsilla on oikeus yksityisyyteen! Ei ole näiden naisten tehtävä levittää lapsista kuvia somessa

Natalien instassa ei oo Mikon lapsia, ei yhtään kuvaa.

Vierailija
10079/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulinpahan vain toteamaan, että Mikko on todella hyvännäköinen mies.

Samaa katsoin. Ei ole käynyt jutilat uran jälkeen. Lisäksi vaikuttaa lapsistaan huolehtivalta isältä ja ei ole tyhjätasku. 

Ehtii vielä jutilat käydä kun ikää tulee niin kuin jutilalla(60v).... 😅  

Vierailija
10080/29013 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin aamun videot Kakskerrasta. Kyllä Mikko on komea suomalainen viikinki! Silmä lepää Mikon ryhdikästä olemusta katsoessa. 

Minusta Joonaskin oli ihan näpsäkän näköinen. Siinä on ollut Hellulle silmänruokaa täksi aamuksi. Taisi kaurapuuro unohtua lautaselle, kun auton hurinan kuuli. Äkkiä kamera kainaloon ja pihalle. Illalla voi sitten kuolata ottamiaan kuvia rauhassa. 

Joonas näytti oikeesti sympaattiselta. Mikko ei ole minun mieleen ison takapuolensa kanssa. Ja kun luonne vastenmielinen,  ei sytytä.

Mikko hyväryhtinen, siinä kalpenee moni muu, salskea mies, Helena menetti paljon kun Mikon menetti. 

Lähinnä rahaa ja lapset.

Ketju on lukittu.