Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule koskaan ymmärtämään tällaisia Natalein kaltaisia naisihmisiä. En edes yritä ymmärtää.
Natalie ei ole kenenkään miestä vienyt, eli mitä hän on tehnyt sinulle? Tuskin vienyt sinun miestäsi. Onko eronnut Mikko Koivu jonkun omaisuutta?
Kyse on lapsista. En pyöri Mikko Koivun ympärillä.
Miten teille kenellekään ei tullut mieleen sen mahdollisuus, ettei tänään ollut sovittuna lapsen hammaslääkäriä, eikä porttia oltu lukittu Helenalta. Ihmeen tyynesti suhtautui "ohikkaisiin" hamppilääkärin edustalla.
Olen niin usein ollut tekemisissä Helenan kaltaisten ihmisten kanssa, että tuollainen toiminta ei olisi lainkaan tavatonta. Ja varsinkin hänen tietäessään, että saa touhuta ihan rauhassa. Kukaan ei somessa kerro asioiden todellista laitaa.
Oliko huono käsikirjoitus vain? Olisin odottanut hänen videoivan tilanteen jossa sipsuttelee hammaslääkärin vastaanottoon tiedustelemaan oliko tälle päivää varattuna lapselle aika. Niin, eipä mennyt. Mistä kukaan tietää oliko portti häneltä lukittu ja joutuiko/pystyikö hän sen nikkaroimaan auki. Ei voi tietää. Kukaan ei kerro.
Sitten, kun joskus kaikkea tätä puidaan käräjillä, niin nämä yllyttäjät eivät ole syytettyinä, ainoastaan tämä yllytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemastani päätellen Natalien huorittelu on täällä ok, mutta Helenan nimittäminen psykopaatiksi ei.
Mun mielestä kumpikaan ei ole ok, mutta Natalien käytöksessä en ole havainnut moitittavaa. Sen sijaan Helenan käytöksessä yllin kyllin. Ihan itse kuvaa ja kertoo ylpeänä saavutuksistaan. Psykopaatiksi en silti nimittäisi, muttei tuo kyllä tervettäkään ole.
Natalien käytöksessäkin voi olla moitittavaa, muttei sellaista ainakaan julkisuuteen ole vielä tuotu. Musta maalaukset ilman näyttöä eivät ole totuus - yleensä kaukana siitä.
Tämä ketju pitää saada poistoon. Täysin sivullista, Suomessa asuvaa yksityishenkilöä solvataan nimellä mainiten.
Kuka se täysin sivullinen on? Jos Natia tarkoitat,
Kyllä, Mikko on nyt hänen huoltajansa.
Anyway, se yksittäisten viestien asiattomaksi ilmoittaminen on eka vaihtoehto. Mun mielestä mode voisi laittaa estoon noita jatkuvalla syötöllä vain herjaavia viestejä lähettäviä.
Jos näin tapahtuisi, niin aika tynkä ketju olisi. Saa tehdä töitä, jos aikoo lukemisen arvoisia viestejä joukosta löytää. Tosin niitäkin aina välillä eksyy joukkoon.
Miksei se vietä hauskoja hetkiä kikattaen sen finnishlatinan tai siskonsa kans. Nysvää vaan menemään ja hölmöillen yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Miten teille kenellekään ei tullut mieleen sen mahdollisuus, ettei tänään ollut sovittuna lapsen hammaslääkäriä, eikä porttia oltu lukittu Helenalta. Ihmeen tyynesti suhtautui "ohikkaisiin" hamppilääkärin edustalla.
Olen niin usein ollut tekemisissä Helenan kaltaisten ihmisten kanssa, että tuollainen toiminta ei olisi lainkaan tavatonta. Ja varsinkin hänen tietäessään, että saa touhuta ihan rauhassa. Kukaan ei somessa kerro asioiden todellista laitaa.
Oliko huono käsikirjoitus vain? Olisin odottanut hänen videoivan tilanteen jossa sipsuttelee hammaslääkärin vastaanottoon tiedustelemaan oliko tälle päivää varattuna lapselle aika. Niin, eipä mennyt. Mistä kukaan tietää oliko portti häneltä lukittu ja joutuiko/pystyikö hän sen nikkaroimaan auki. Ei voi tietää. Kukaan ei kerro.
Tuokin on totta. Kaikkeen on hyvä suhtautua varauksella. Minulle tuli kyllä mieleen miten kummallista on, että tämä nuorimmaisen ensimmäinen hammaslääkärireissu sai perumaan kaikki tapaamiset Helsingissä. Näillä lapsilla on ollut paljon ensimmäisiä. Ajattelin, että halusi mennä sinne kohdatakseen hänet, kuka ikinä lapsen hammaslääkäriin toisi.
Ai että, Helenan luona isän mökillä lapset saa onkia, sytyttää takkaa ja leipoa. On se helppoa kun arki ei paljon paina ja voi keskitttyä vaan kaikkeen hupailuun. Harrastuksetkin voi jäädä välistä kun äiti on väsynyt kuskaamaan. On se hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Miksei se vietä hauskoja hetkiä kikattaen sen finnishlatinan tai siskonsa kans. Nysvää vaan menemään ja hölmöillen yksinään.
Haluavatko he viettää aikaa instastaran kanssa? Pitääkö olla töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemastani päätellen Natalien huorittelu on täällä ok, mutta Helenan nimittäminen psykopaatiksi ei.
Mun mielestä kumpikaan ei ole ok, mutta Natalien käytöksessä en ole havainnut moitittavaa. Sen sijaan Helenan käytöksessä yllin kyllin. Ihan itse kuvaa ja kertoo ylpeänä saavutuksistaan. Psykopaatiksi en silti nimittäisi, muttei tuo kyllä tervettäkään ole.
Natalien käytöksessäkin voi olla moitittavaa, muttei sellaista ainakaan julkisuuteen ole vielä tuotu. Musta maalaukset ilman näyttöä eivät ole totuus - yleensä kaukana siitä.
Tämä ketju pitää saada poistoon. Täysin sivullista, Suomessa asuvaa yksityishenkilöä solvataan nimellä mainiten.
Olen ekaa kertaa ilmoitellut asiattomista viesteistä. Jokaisen huorajutun. Se yksi folihattutyyppi sitt
Jep, sensuuri on parasta!
Canceloidaan kaikki väärää mieltä olevat!
Ettei vaan narsistien mieli järky!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niillä on muutakin tekemistä kuin viihdyttää amerikan vierasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule koskaan ymmärtämään tällaisia Natalein kaltaisia naisihmisiä. En edes yritä ymmärtää.
Natalie ei ole kenenkään miestä vienyt, eli mitä hän on tehnyt sinulle? Tuskin vienyt sinun miestäsi. Onko eronnut Mikko Koivu jonkun omaisuutta?
Mitä Natalie on tehnyt sinun tai kenenkään muun lapsille?
Helenan lapsille hän on kyllä ollut hyvä bonusäiti silloin, kun oikea äiti on luuhannut ulkomailla viitsimättä itse hoitaa lapsiaan.
Ei jaksa enää tänään. Täytyä tuubaa Helenan vuodatukset. Yhtään vastausta hänen omiin tulevaisuudensuunnitelmiinsa ei tullut esille. Aivan lopussa tuli ilmi, ettei halua päästää lapsia häihin (ei allekirjoitusta) eikä myöskään ole allekirjoittanut Kakskerran papereita. Eikä tuo ole enää mikään uhka. Asiat ovat menneet eteenpäin oikeuteen.
Other Document
Party:
Attorney BOULETTE, MICHAEL PAUL
Index #414
29.8.
Ja haaste oikeuteen (tiedoksianto 29.8.) Turussa.Mutta jee, murtaudunpa huvilalle taas. Haukun Natalien jne. Üllekin oli ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Helenalla oli työkalupakki ja tunnin ahersi ja sai portin auki :)))) oli ylpeä
Täällä on kyllä uskomattoman herkkiä narsisteja kirjoittelemassa. 😂 käyttävät näitä ketjuja itsensä terapoimiseen. Kaiket päivät aikaisesta aamusta yöhön istuvat vauvapalstan ääressä. En ihmettele, ettei kukaan noiden kanssa halua aikaa viettää!
Helenalle on annettu ohje soittaa 112, jos Mikko tekee näitä tempauksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Natalie trans? Näyttää siltä, kuin olisi syntynyt poikana?
Samaa katsoin,miehen vartalokin?
Kuka se alasti esiintyvä miehen näköinen murtovaras M Koivun kiinteistöllä oli??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan lapsille hän on kyllä ollut hyvä bonusäiti silloin, kun oikea äiti on luuhannut ulkomailla viitsimättä itse hoitaa lapsiaan.
Mistä sinä kuvittelet sen tietäväsi? On voinut olla huonokin korvike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä kuvittelet sen tietäväsi? On voinut olla huonokin korvike.
Parempi kuitenkin kuin äiti, joka ei ole ollut paikalla.
Soittiko se Häke Hellulle takaisin?