Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
9341/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö tuo Helena sekaisin siitä, että Mikko ilmoitti menevänsä tämän uuden ystävänsä kanssa naimisiin.

Eli Helena kipuilee sitä, että peli on menetetty. Aika huono häviäjä kyllä on kun noin sairaasti temppuilee.

Vierailija
9342/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän henkilön käytös on pöyristyttävää! Solvaa lastensa isää toistuvasti, ajattelematta miltä se lapsista tuntuu. Syyttää Turun poliisia kykenemättömäksi hoitamaan tehtäviä, vihjaten jopa eriarvoisesta kohtelusta( raha) Syyllistää turvapalveluyrityksen  toiminnan vihjaten lahjonnasta( maksettu aitio jääkiekkopeliin) Murtautuu kiinteistölle kuvaten tekonsa, ylpeillen  siitä. Vaarantaa oman ja muiden liikenteessä olevien turallisuuden kuvatessaan ajon aikana. Tuoden lasten henkilökohtaiset asiat julkisuuteen piittaamatta seurauksista.     Mitä voi olla tämän taustalla , ääretön katkeruusko.  Niin vahingollista todella monelle taholle jota hän ei näytä käsittävän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9343/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Odotellaan päätöstä niin Helenakin ymmärtää lähteä pois. Tietää että nyt on aika lähterä ja hommaa itse paikan ja jos vielä onni käy niin saa jäädytettyä rahaa 200 000 dollaria"

Vahva veikkaus on , että Helena ei saa mitään. Helenan asianajaja Sue vie lähes kaiken ja sitten vähennetään Helenan aiheuttamat turhat kulut mm. pommittanut asianajajia niin paljon sposteilla, että piti palkata ihminen hoitamaan niitä sekä tämän päivän jalkeen Kakskerran sähköportti ja mitähän muuta?

Vierailija
9344/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MLL: 889Isompi lapsi, etenkään murrosikäinen ei ole aina halukas tapaamaan vanhempansa uutta kumppania, jos ero on tuore. Tätä on kunnioitettava.

Nuoren on saatava surra pettymyksensä perheen hajoamisesta ennen kuin hän pystyy käsittelemään uusia asioita. Samalla hän saattaa ottaa etäisyyttä omasta vanhemmastaan ja pitää välimatkaa niin kauan kuin vanhempien eroon liittyvä kipuilu on kesken.

Tunteiden myllerryksessä ei ole sinällään mitään vaarallista. Yleensä lapset hyväksyvät uuden kumppanin, jos tämä hyväksyy heidät. Uusi elämäntoveri tekee viisaasti kunnioittaessaan kumppaninsa entistä parisuhdetta ja elämäntilannetta.

Kyllä mun poika meni mielellään isälle ekä puhunut pahaa isänsä vaimosta. Hän ei ollut syypää eroon. 

Meidän lapset valitti minulle, että isä heräsi aamulla jonkun peikon vierestä.

Vierailija
9345/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MLL: Vaikka parisuhde ex-puolisoon on päättynyt, vanhemmuussuhde häneen säilyy. Ei ole kuitenkaan tavatonta, että mustasukkaisuus ja luottamukseen liittyvät tunteet ja kysymykset nousevat pintaan. Moni uusi kumppani voi olla mustasukkainen paitsi kumppaninsa lapselle myös tämän entiselle puolisolle. Kun yhteydenpito entiseen puolisoon liittyy vain yhteiseen lapseen, uuden kumppanin mustasukkaisuutta voi olla vaikea ymmärtää ja se voi tuntua ikävälle.

Tämä on muuten hyvä, mutta korjaisin tuohon lisäksi, että moni vanha kumppani voi olla mustasukkainen myös tämän uudelle puolisolle.

MLL on lastensuojelujärjestö. Lapsia pitää suojella vanhempien uusilta mustasukkaisilta kumppaneilta. 

Jokainen muistaa toukon ja sirpan teot. Se on pahin skenaario tällaisesta väkivallasta. Isän t

Tai oma äiti. Niin kuin useammin onkin.

Vierailija
9346/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotellaan päätöstä niin Helenakin ymmärtää lähteä pois. Tietää että nyt on aika lähterä ja hommaa itse paikan ja jos vielä onni käy niin saa jäädytettyä rahaa 200 000 dollaria

Ei saa. 190k:sta,  oliko dollarista,  ainakin 24k dollaria heti kättelyssä pois.  Mutta kiva jos saisi jotain ja jos on jotain vielä  jemmassa, niin alkuun pääsee. Kun itse vaan tietäisi missä?

Vierailija
9347/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Helena oikeasti huomaa miten puhuu itsensä pussiin ihan jatkuvasti? Mistä tälläinen voi johtua?

Vierailija
9348/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MLL: Vaikka parisuhde ex-puolisoon on päättynyt, vanhemmuussuhde häneen säilyy. Ei ole kuitenkaan tavatonta, että mustasukkaisuus ja luottamukseen liittyvät tunteet ja kysymykset nousevat pintaan. Moni uusi kumppani voi olla mustasukkainen paitsi kumppaninsa lapselle myös tämän entiselle puolisolle. Kun yhteydenpito entiseen puolisoon liittyy vain yhteiseen lapseen, uuden kumppanin mustasukkaisuutta voi olla vaikea ymmärtää ja se voi tuntua ikävälle.

Tämä on muuten hyvä, mutta korjaisin tuohon lisäksi, että moni vanha kumppani voi olla mustasukkainen myös tämän uudelle puolisolle.

Tietenkin jos saa yhtäkkiä tietää että miehellä uusi ja kaikki hajoaa hetkessä. Näillähän meni pitkään huonosti. 

Helenalla itsellään oli jo uusi puoliso ennen Mikkoa. Natalie tuli kuvioihin myöhemmin kuin Troy. 

Vierailija
9349/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MLL: 889Isompi lapsi, etenkään murrosikäinen ei ole aina halukas tapaamaan vanhempansa uutta kumppania, jos ero on tuore. Tätä on kunnioitettava.

Nuoren on saatava surra pettymyksensä perheen hajoamisesta ennen kuin hän pystyy käsittelemään uusia asioita. Samalla hän saattaa ottaa etäisyyttä omasta vanhemmastaan ja pitää välimatkaa niin kauan kuin vanhempien eroon liittyvä kipuilu on kesken.

Tunteiden myllerryksessä ei ole sinällään mitään vaarallista. Yleensä lapset hyväksyvät uuden kumppanin, jos tämä hyväksyy heidät. Uusi elämäntoveri tekee viisaasti kunnioittaessaan kumppaninsa entistä parisuhdetta ja elämäntilannetta.

Kyllä se on toistekinpäin. Ex voi kunnioittaa tai ainakin hyväksyä uuden kumppanin. 

Miesvainajallani oli viisas ex, ei koskaan ollut mitään hankaluuksia hänen kansaan. Myös minä kunnioitan häntä. Vieläkin käymme lounaalla ja kahvilla, nyt jo aikuinen lapsi tapaa minua säännöllisesti.

En ollut syyllinen eroon. 

Vierailija
9350/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natalie herttaisen näköinen nainen, luonnollinen. 

Herttaisen tyhmän näköinen, tuuli puhaltaa korvien välissä. Botoksia ja fillereitä naama täynnä ja liian isot laminaatit laitettu myös.

Siis Helenallahan on nuo mainitsemasi jutut. 

Helena on köyhä neuvosto virolainen joka raskautumalla sai rikkaan miehen nalkkiin. 

Älä pliis hauku Natalieta hän on tähän soppaan täysin ulkopuolinen

Vierailija
9351/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun poika meni mielellään isälle ekä puhunut pahaa isänsä vaimosta. Hän ei ollut syypää eroon. 

Ja seuraavaksi tuli mies valittamaan, että lapset eivät hyväksy hänen miesystäväänsä. Ja kaiken huippu oli, kun tämän miehen uuden naisystävän entinen mies yritti iskeä minua.

Vierailija
9352/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9353/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh...Helenan fani jo kyselee, että jos Turun seudulta löytyisi Helenalle arjen apulaisia, jotka fanittavat Hellua. Pääsisi sähköporttia  purkamaan varmaan, naamansa instatilille ja lopulta haukut niskaan, kun ei alakkaan täysipäiväisesti palkattomaksi työntekijäksi. Kiva.

Vierailija
9354/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannusvideolla tuli Milla Magia mieleen.

Siis joo ihan noita-akan näköinen ja oloinen tää natalia!! Tuli ihan kylmät väreet kun katsoin, pahuus loistaa silmistä!!

Joo siis Helenasta huokuu oikein kylmyys. Lapsetkin vaan tehty rahan kiilto silmissä

Vierailija
9355/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannusvideolla tuli Milla Magia mieleen.

Siis joo ihan noita-akan näköinen ja oloinen tää natalia!! Tuli ihan kylmät väreet kun katsoin, pahuus loistaa silmistä!!

Kätevää, ajattelen lasten pääsiäistä. Noita-akka valmiina talossa. 

Vierailija
9356/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenan 'fanit' innoissaan kun se on murtautunut Mikon mökin portista sisään wow

Vierailija
9357/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukemastani päätellen Natalien huorittelu on täällä ok, mutta Helenan nimittäminen psykopaatiksi ei. 

Mun mielestä kumpikaan ei ole ok, mutta Natalien käytöksessä en ole havainnut moitittavaa. Sen sijaan Helenan käytöksessä yllin kyllin. Ihan itse kuvaa ja kertoo ylpeänä saavutuksistaan. Psykopaatiksi en silti nimittäisi, muttei tuo kyllä tervettäkään ole. 

Natalien käytöksessäkin voi olla moitittavaa, muttei sellaista ainakaan julkisuuteen ole vielä tuotu. Musta maalaukset ilman näyttöä eivät ole totuus - yleensä kaukana siitä. 

Tämä ketju pitää saada poistoon. Täysin sivullista, Suomessa asuvaa yksityishenkilöä solvataan nimellä mainiten.

Kuka se täysin sivullinen on? Jos Natia tarkoitat, niin ei tuohon soppaan lusikkansa laittanut ole millään lailla sivullinen. 

Vierailija
9358/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja seuraavaksi tuli mies valittamaan, että lapset eivät hyväksy hänen miesystäväänsä. Ja kaiken huippu oli, kun tämän miehen uuden naisystävän entinen mies yritti iskeä minua.

Korjaan lapset eivät hyväksy hänen uutta naisystäväänsä.

Vierailija
9359/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kertoa, että olen wt-ihmisiä, sanomatta sitä suoraan 😂

Vierailija
9360/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MLL on lastensuojelujärjestö. Lapsia pitää suojella vanhempien uusilta mustasukkaisilta kumppaneilta. 

Totta. Peedot vaanivat yh-vanhempia.

Ketju on lukittu.