Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
En tule koskaan ymmärtämään tällaisia Natalein kaltaisia naisihmisiä. En edes yritä ymmärtää.
Tuosta Helenan viimeistä kommenteista voisi päätellä hänen viimeinen tajuavan, että ei voi loputtomiin perseillä oikeudenpäätösiä vastaan. Surullista, että meni noin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Lasten näkökulmasta olisi nyt hyvä että myös äiti tukisi lasten suomenkielenopettelua. Ala-asteikäiselle on ihan ok sanoa ettei tarvitse olla täydellinen. Ala-asteen todistus ja numerot eivät merkitse aikuisten oikeesti yhtään mitään. Sillä todistuksella ei haeta minnekään. Asiat voi olla vaikeita ja voi olla ettei kaikki kiinnostakaan. Mutta ei ne opittavat asiat sen helpompia ole siellä jenkeissäkään. Opettajien kanssa vaan sopimaan miten tuetaan suomen kielen oppimisessa. Jos olisivat muuttaneet aiemman suunnitelman mukaan jo 2 v aikaisemmin olisi elämä nyt helpompaa. Peiliin katsomisen paikka, mutta ei menetetty peli. Kolmen lapsen koulujutut vievät oman aikansa eikä siitä voi luistaa millään tekosyyllä.Tukiopetus on keksitty ja sitä saa jos on tahtoa.
Suomen kielen opettelua.
Vierailija kirjoitti:
MLL:
Haastavia tilanteita voi kuitenkin sattua. Jos kouluikäinen tai murrosikään tullut lapsi kieltäytyy kuuntelemasta ja tottelemasta perheen toista vanhempaa ja ärhentelee sanomalla Et sinä ole minun isä/äiti/vanhempi, ei minun tarvitse sinua kuunnella, häntä usein rauhoittaa, kun aikuinen myöntää tyynesti En ole vanhempasi, mutta olen tämän perheen toinen aikuinen.
Lapselle on hyväksi, että hän voi viettää aikaa oman vanhempansa kanssa. Kahdenkeskinen yhteinen aika on usein molemmille tärkeää. Murrosikäinenkin hyväksyy helpommin vanhemman uuden puolison, jos hänelle annetaan mahdollisuus säilyttää hyvät suhteet molempaan omaan vanhempaansa.
huonoa käytöstä ei tule sallia, sen verran topakka oon että sanon suoraan lapselle , turha kannella isälleen, isänsä ei myöskään hyväksy
Luulen että Hellulle on jotenkin noussut päähän tämä somejulkisuus. Hän elelee harhoissa ja kuvittelee olevansa merkittäväkin ihminen kun laskeskelee moniko hänen tarinoitaan on käynyt katsomassa ja kuuntelemassa. Hellu ei ymmärrä että suurin osa uteliaista seuraa näitä vain joko viihteenä tai sitten he haluavat nähdä kuinka lujaa Hellu ajaa päin seinää. Useimmille on jo pitkään ollut selvää että Hellulle käy tässä todella huonosti. Ja ihan omasta syystä. Tämänpäiväisten episodien jälkeen on selvää että vähäisten ymmärtäjien määrä on entisestäänkin vähäisempi. Ne harvat ymmärtäjätkin ovat lähinnä harhaanjohdettuja. Ei Hellu ole puolustamassa heidän asiaansa vaan omaa asiaansa. Moniko sympatisoija on saanut avioliiton aikana kuukausirahaa 30.000 ja saanut eron jälkeen 1,1 miljoonaa? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suosittele yläpeukuttamaan kunniaa vakavasti loukkaavia viestejä. Niistä voidaan tehdä rikosilmoitus ja kirjoittajat ja peukuttajat ja muut pahaan yllyttävät saadaan selville. Ja saavat kunnianloukkaustuomion. Kun saa tuomion, elämä vaikeutuu.
Ai silloin kun koskee Helenaa, mutta Mikosta saa kirjoittaa ihan mitä tahansa?
Helena on antanut hyvin aihetta omilla tempauksillaan, lähinnä tuolla järkyttävällä kiusaamisella joka kohdistuu omiin lapsiin ja mikkoon. Hellu on myös "julkkis" ja itse raportoi kaikki asiansa joten kunnianloukkauksen kynnys on silloin matalampi. Nuo järkyttävät solvaukset nataliesta - joka pysynyt sivussa koko hommasta - sen sijaan on niin törkeitä että katsoin parhaaksi ottaa talteen ja toimittaa eteenpäin asianosaisille. Tietä
No miksi hän ei olisi saanut tehdä niin? Koska lasten mustista äitiä vituttaa? Tuohan kertoo vaan siitä että pitää niistä lapsista ja haluaa pitää kontaktia yllä kun heistä tulossa pian ihan ns.oikea perhe naimisiinmenon myötä. Eri asia jos ois instaan julkisesti laittanut kuten eräät.. Tämä tieto sai mut kunnioittamaan natalieta entistäkin enemmän, hyvän bonusäidin saavat! Ei ihme että mikko haluaa viedä vihille mahd.pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MLL: 889Isompi lapsi, etenkään murrosikäinen ei ole aina halukas tapaamaan vanhempansa uutta kumppania, jos ero on tuore. Tätä on kunnioitettava.
Nuoren on saatava surra pettymyksensä perheen hajoamisesta ennen kuin hän pystyy käsittelemään uusia asioita. Samalla hän saattaa ottaa etäisyyttä omasta vanhemmastaan ja pitää välimatkaa niin kauan kuin vanhempien eroon liittyvä kipuilu on kesken.
Tunteiden myllerryksessä ei ole sinällään mitään vaarallista. Yleensä lapset hyväksyvät uuden kumppanin, jos tämä hyväksyy heidät. Uusi elämäntoveri tekee viisaasti kunnioittaessaan kumppaninsa entistä parisuhdetta ja elämäntilannetta.
Kyllä se on toistekinpäin. Ex voi kunnioittaa tai ainakin hyväksyä uuden kumppanin.
Miesvainajallani oli viisas ex, ei koskaan ollut mitään hankaluuksia hänen kansaan. Myös minä kunnioitan häntä. Vieläkin k
Minä en kävisi edes lounailla tai kahvilla. Antaisin heidän elää ihan rauhassa omaa elämäänsä.
Tietenkin pitää ja täytyykin hyväksyä lapsen äiti, tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Helenan 'fanit' innoissaan kun se on murtautunut Mikon mökin portista sisään wow
Yllättävän paljon "faneja".
Vierailija kirjoitti:
En tule koskaan ymmärtämään tällaisia Natalein kaltaisia naisihmisiä. En edes yritä ymmärtää.
Luulen, että sinulla on paljon muutakin ymmärtämisongelmia. Toivottavasti saat apuja kuitenkin holhoojaltasi ja laitoksesi hoitajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas miehekkäät piirteet.
https://cdn.instanavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1sYXgzLTIuY2RuaW…
Sami Hyypiän veli?
Tää myös?
https://www.seiska.fi/urheilu/tassa-on-mikko-koivun-uusi-rakas-natalie-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan 'fanit' innoissaan kun se on murtautunut Mikon mökin portista sisään wow
Yllättävän paljon "faneja".
En fanita ketään, mutta heikompien puolia olen pitänyt aina. Ja tulen pitämään. Oli kyse sitten mistä hyvänsä. Ja takkiinhan siinäkin tulee aina välillä, mutta ei haittaa.
Musta on oikeasti aika hämmentävää, miten moni vaikuttaa olevan yllättynyt näistä Helenan tempauksista. Tai lähinnä se, että ihmetellään, miten hän kehtaa tai eikö ajattele lapsiaan tai miksi ampuu itseään jalkaan? Myönnän toki, että itsekään en ole kaikkia tempauksia etukäteen arvannut, mutta se on ollut selvää jo yli vuoden, että:
- Helena kehtaa ja on täysin rajaton
- Helena ei ajattele lapsiaan yhtään
- vain mielikuvitus on rajana
- loppua ei näy
Voimia Mikolle, lapsille, Natalielle ja kaikille heidän läheisilleen. Täysin epäinhimillistä joutua sietämään Helenaa ja hänen temppujaan.
Vierailija kirjoitti:
Natalie ei ole kenenkään miestä vienyt, eli mitä hän on tehnyt sinulle? Tuskin vienyt sinun miestäsi. Onko eronnut Mikko Koivu jonkun omaisuutta?
Nattiessa on jotain samaa kuin Ruotsin nuoremmassa kuninkaallispolvessa. Kulmakarvat, ilme, meikki..? Tuli heti mieleen että samaa tyyliä :) Seiskan kuvissa näytti mielestäni siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemastani päätellen Natalien huorittelu on täällä ok, mutta Helenan nimittäminen psykopaatiksi ei.
Mun mielestä kumpikaan ei ole ok, mutta Natalien käytöksessä en ole havainnut moitittavaa. Sen sijaan Helenan käytöksessä yllin kyllin. Ihan itse kuvaa ja kertoo ylpeänä saavutuksistaan. Psykopaatiksi en silti nimittäisi, muttei tuo kyllä tervettäkään ole.
Natalien käytöksessäkin voi olla moitittavaa, muttei sellaista ainakaan julkisuuteen ole vielä tuotu. Musta maalaukset ilman näyttöä eivät ole totuus - yleensä kaukana siitä.
Tämä ketju pitää saada poistoon. Täysin sivullista, Suomessa asuvaa yksityishenkilöä solvataan nimellä mainiten.
Olen ekaa kertaa ilmoitellut asiattomista viesteistä. Jokaisen huorajutun. Se yksi folihattutyyppi sitten aamulla valittaa Mikon maksamasta modesta, joka on poistanut asiallisia viestejä ja muka nollannut kakkien Mikkoa vastaan olevien viestien peukutuksetkin. Vähintään jotakuinkin järjissään olevat ihmiset huomaavat törkeimpien viestien kadonneen, multipeukutusten samoin.
Tuppaa vain olemaan niin, että jos noita asiattomaksi ilmoitettuja viestejä on paljon, koko ketju poistetaan. Sitä osa noista trolleista toivoo ja siksi syytää soopaa. Osa purkaa muuten vaan pahaa oloaan ja osa on kuutamolla.
Anyway, se yksittäisten viestien asiattomaksi ilmoittaminen on eka vaihtoehto. Mun mielestä mode voisi laittaa estoon noita jatkuvalla syötöllä vain herjaavia viestejä lähettäviä.
Natalie ja Mikko alkoivat seukkaamaan v 2021 loppuvuotta kohti, oli saanut Marimekko kassin tai laukun v 2022 alkuvuodesta, oli instassa muttei kertonut keneltä oli saanut.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Helenan viimeistä kommenteista voisi päätellä hänen viimeinen tajuavan, että ei voi loputtomiin perseillä oikeudenpäätösiä vastaan. Surullista, että meni noin pitkälle.
Mitä se sitten sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Hellulle on jotenkin noussut päähän tämä somejulkisuus. Hän elelee harhoissa ja kuvittelee olevansa merkittäväkin ihminen kun laskeskelee moniko hänen tarinoitaan on käynyt katsomassa ja kuuntelemassa. Hellu ei ymmärrä että suurin osa uteliaista seuraa näitä vain joko viihteenä tai sitten he haluavat nähdä kuinka lujaa Hellu ajaa päin seinää. Useimmille on jo pitkään ollut selvää että Hellulle käy tässä todella huonosti. Ja ihan omasta syystä. Tämänpäiväisten episodien jälkeen on selvää että vähäisten ymmärtäjien määrä on entisestäänkin vähäisempi. Ne harvat ymmärtäjätkin ovat lähinnä harhaanjohdettuja. Ei Hellu ole puolustamassa heidän asiaansa vaan omaa asiaansa. Moniko sympatisoija on saanut avioliiton aikana kuukausirahaa 30.000 ja saanut eron jälkeen 1,1 miljoonaa? Niinpä.
Musta tuntuu, että siellä on paljon heitä, jotka ovat muka hänen puolellaan ja oikein yllyttävät hölmöilemään. Toinen menee lankaan ja tekee päättömyyksiä. Voi kun hänellä olisi läheisiä, jotka auttaisivat tekemään asioita, jotka ovat oikein, ilman tätä viihdearvoa. Syyttä suotta ihminen pilaa elämänsä jos oma harkinta ei riitä. Ei kaikki hänen puolellaan olevat ihmiset sitä ihan välttämättä ole, kunhan saavat ajanvietettä.
Pitää varottaa, jos laittaa noin pelottavia kuvia. Mä meinasin saada sydärin, kun pelästyin.