Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Jos eräpäivä tai maksuajan viimeinen päivä on arkilauantai, pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, taikka joulu- tai juhannusaatto, maksu saadaan suorittaa ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Täällä on siis joku, joka ei tiedä laskujen maksuista.
Maksan välillä yhtiövastikkeen pari päivääkin myöhässä, on mennyt enemmänkin ja ei ole tullut sanktioita. Ulosotossa en ole ollut ikinä.
Maksut eri pankkien välillä näy heti. Esimerksi maksu Nordeasta Danske Bankiin pitää maksaa klo 14 mennessä, että ehtii saman päivän pankkiajoihin ja maksu saattaa näkyä tilillä silti 2-3 pv kuluttua.
mulla menee Nordeasta Nordeaan.
Kiva että tuotin iloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei ollut maksanut vielä maanantainakaan. Millä sen nyt selität? Et edes tiedä maksaako helenan suomi- vai jenkkitilille.
Tietenkin native Minnesotalaisella on jenkkitili. Voihan se olla, että on tullut päätös, että sitä rahaa ei Helenalle enää tarvitse maksaa. Helena vaan jättää sen kertomatta.
sekin voi olla mahdollista mutta varmaa se ei ole
Helena ei muuttanut lasten lähelle, ei tavannut viikko/viikko systeemillä, koska hänellä ei ollut turussa mitään. Helena asui amerikassa huoneistohotellissa ja sai elareita.
Kova takaisku sinulle? Vai mitä yrität sanoa?
Tämä ketju kyllä tuo selkeästi esille ihmisten tyhmistymisen ja yleissivistyksen puutteen. Ei tiedetä mitä laissa säädetään laskujen maksupäivästä tai edes että sunnuntai on aina pyhäpäivä. Onko tämä näyte team Hellun tyhmyydestä? Miten tällainen porukka selviää edes omasta elämästään? Eipä ihme, että Hellun tarinoita uskotaan kun tietämys on 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pitänyt kirjaa milloin elarit tulee, en oo elänyt koskaan kädestä suuhun. En edes silloin kun ei ollut lasta.
Omien lasten isä maksanut aina elarit ajoissa, joskus jopa pari päivää ennen kuin ei ole persaukinen suusta suuhun eläjä eikä kiusantekijä.
Sinun ex ei ehkä ollut mutta Helena on persaukinen suusta suuhun eläjä sekä kiusantekijä.
Eihän Helena Mikolle elareita maksa vaan toisin päin. Mikähän on syy, että Mikko vetkuttaa maksamista jos ei ole edes persaukinen?
Niin syytähän ei täällä tiedetä eikä kuulukaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime sunnuntai oli ihan tavallinen. Ei mikään pyhäpäivä. Tulkitset tekstiä väärin. Sunnuntai ei tarkoita tuossa pyhäpäivää, mummo. :D
Niin en siis tiedä haluatko vaan trollata vai oletko muuten vaan noin tyhmä. Ilmeisesti et itse maksa laskujasi ja et tiedä miten maksut menevät lauantain, sunnuntain tai pyhäpäivien osalta. Ei kuvitellut, että aikuisten ihmisten kesken edes tälläistä keskustelua tarvitsisi käydä.
Minä nimenomaan maksan silloin kun on eräpäivä ja moni menee suoraveloituksena. En tiedä millainen aikuinen joutuu kikkailla noin, ettei maksa laskua vielä la-su eräpäivänä vaan venyttää maanantaille, koska ei ole pakko vielä maksaa? Persaukiset?
Maksaa voi vkonloppuna, mutta maksunsaaja saa rahat tilille vasta seuraavana arkipäivänä. Näin Suomessa jos pankista toiseen maksaa.
Eilen oli tiistai niin Helena ilmoitti ettei näkynyt elareita maanantaina.
Vähissä näyttää olevan Helenan rahat kun elareita pitää odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Jos eräpäivä tai maksuajan viimeinen päivä on arkilauantai, pyhäpäivä, itsenäisyyspäivä, vapunpäivä, taikka joulu- tai juhannusaatto, maksu saadaan suorittaa ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen.
Täällä on siis joku, joka ei tiedä laskujen maksuista.
Maksan välillä yhtiövastikkeen pari päivääkin myöhässä, on mennyt enemmänkin ja ei ole tullut sanktioita. Ulosotossa en ole ollut ikinä.
Maksut eri pankkien välillä näy heti. Esimerksi maksu Nordeasta Danske Bankiin pitää maksaa klo 14 mennessä, että ehtii saman päivän pankkiajoihin ja maksu saattaa näkyä tilillä silti 2-3 pv kuluttua.
Mulla S-pankista osuuspankkiin ja naapurilla Danskesta pop-pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei ollut maksanut vielä maanantainakaan. Millä sen nyt selität? Et edes tiedä maksaako helenan suomi- vai jenkkitilille.
Tietenkin native Minnesotalaisella on jenkkitili. Voihan se olla, että on tullut päätös, että sitä rahaa ei Helenalle enää tarvitse maksaa. Helena vaan jättää sen kertomatta.
Jos sulla olisi yhtään älyä päässä, olisit hoksannut elareiden menevän Helenan suomalaiselle tilille! :D
Jos kyseessä olisi jenkkitili, turha sen silloin olisi odottaa maksun näkyvän ma tai ti.
Selvästi siis raha siirtyy kahden suomalaisen tilin välillä.
Ei, Hellu vaan unohti itse labor dayn. Paha moka "jenkiltä". Pääkoti Minnesotassa, joten tietenkin jenkkitili, sama kuin ennenkin. Oikeuden papereissa oli vain Hellun jenkkitili mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pitänyt kirjaa milloin elarit tulee, en oo elänyt koskaan kädestä suuhun. En edes silloin kun ei ollut lasta.
Omien lasten isä maksanut aina elarit ajoissa, joskus jopa pari päivää ennen kuin ei ole persaukinen suusta suuhun eläjä eikä kiusantekijä.
Sinun ex ei ehkä ollut mutta Helena on persaukinen suusta suuhun eläjä sekä kiusantekijä.
Eihän Helena Mikolle elareita maksa vaan toisin päin. Mikähän on syy, että Mikko vetkuttaa maksamista jos ei ole edes persaukinen?
Pitäisikö nyt jonkun soittaa Mikolle ja kysyä asiasta jos Helena ei itse soita, vaan ilmoittaa asiasta instassaan? Eikö se ole Helenan tarkoituk
Voi samalla ilmoittaa lasten sukista, hampurilaisten syömisestä, aikataulujen piittaamattomuudesta, lämpimästä vedestä, koodeista, hengellisestä väkivallasta, yleisestä kiusaamisesta?
"Tuo Helenan viimeisin instan kommentoija taitaa olla tämä https://www.instagram.com/sarbas70/
Sari Haapaniemi alias Sarbas70 taitaa tuntea jotain kaunaa Mikkoa kohtaan. Onko Mikko lempannut Sarbasin joskus Turun yössä?
Tunnen Sarin! Helenan kaltainen, vähän yksinkertainen ihminen. Loistava valokuvaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime sunnuntai oli ihan tavallinen. Ei mikään pyhäpäivä. Tulkitset tekstiä väärin. Sunnuntai ei tarkoita tuossa pyhäpäivää, mummo. :D
Niin en siis tiedä haluatko vaan trollata vai oletko muuten vaan noin tyhmä. Ilmeisesti et itse maksa laskujasi ja et tiedä miten maksut menevät lauantain, sunnuntain tai pyhäpäivien osalta. Ei kuvitellut, että aikuisten ihmisten kesken edes tälläistä keskustelua tarvitsisi käydä.
Minä nimenomaan maksan silloin kun on eräpäivä ja moni menee suoraveloituksena. En tiedä millainen aikuinen joutuu kikkailla noin, ettei maksa laskua vielä la-su eräpäivänä vaan venyttää maanantaille, koska ei ole pakko vielä maksaa? Persaukiset?
Minä maksan laskuni pankkiyhteysohjelmalla joka on yhdistetty kirjanpito-ohjelmistoon. Kirjaan laskut eräpäivineen sitä mukaa ohjelmaan kun ne tulee. Mikäli eräpäivä ei ole pankkipäivänä maksu lähtee vasta seuraavana pankkipäivänä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö nyt jonkun soittaa Mikolle ja kysyä asiasta jos Helena ei itse soita, vaan ilmoittaa asiasta instassaan? Eikö se ole Helenan tarkoituk
Soita minulle Helena, Anni Polva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sekin voi olla mahdollista mutta varmaa se ei ole
Helena ei muuttanut lasten lähelle, ei tavannut viikko/viikko systeemillä, koska hänellä ei ollut turussa mitään. Helena asui amerikassa huoneistohotellissa ja sai elareita.
Kova takaisku sinulle? Vai mitä yrität sanoa?
Yritän sanoa, että Helena ryssi tämänkin asian, mutta kuten sanottu, hän ei voi hyvin, eikä ymmärrä käytöstään. Mutta odotellaan faktaa, onko näin. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla olisi yhtään älyä päässä, olisit hoksannut elareiden menevän Helenan suomalaiselle tilille! :D
Jos kyseessä olisi jenkkitili, turha sen silloin olisi odottaa maksun näkyvän ma tai ti.
Selvästi siis raha siirtyy kahden suomalaisen tilin välillä.
Emme tiedä onko kummallakin jenkkitili, vai onko Helenalla suomi tili vai mikä tili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi siis raha siirtyy kahden suomalaisen tilin välillä.Ei, Hellu vaan unohti itse labor dayn. Paha moka "jenkiltä". Pääkoti Minnesotassa, joten tietenkin jenkkitili, sama kuin ennenkin. Oikeuden papereissa oli vain Hellun jenkkitili mainittu.
Labor day ei vaikuta suomen pankkien maksuliikenteeseen.
Jenkeistä ei siirry raha päivässä suomeen, ei edes kahdessa.
Mulle ei tule elareita mistään, käyn töissä ja maksan vuokran, ruoan, lasten harrastukset ja vaatteet palkkatyölläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraveloituksessa se maksu lähtee tililtä vasta maanantaina, jos eräpäivä on sunnuntai. Oli persaukinen tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vähissä näyttää olevan Helenan rahat kun elareita pitää odottaa.
Tämä on kamalaa seurattavaa. Olisi nyt vain suostunut siihen sopueroon ja miljoonaan.