Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Toivottavasti Helena ymmärtää myös, että oli siunaus päästä Mikosta eroon, vaikka se ei ehkä vielä tunnukaan siltä. Tuon tasoinen 👺 muuttuu vain pahemmaksi ajan myötä. Mikon harrastama henkinen väkivalta on sen verran vakavaa, että yksikään nainen ei lähde suhteesta ilman traumoja.
Jumala suokoon minulle tyyneyttä
hyväksyä ne asiat, joita en voi muuttaa,
rohkeutta muuttaa niitä asioita, joita voin,
ja viisautta erottaa nämä toisistaan.
Ja vielä sen mikä on oleellista ja mikä ei. Missäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei ole riehunut kännissä mökillä. Helena puhuu juhannuksesta jolloin itse jahtasi Natalieta ja Mikkoa kuin mielisairas kännykkä kädessä.
Toivoisin, että hänet saatettaisiin edesvastuuseen näistä puheistaan. En kuitenkaan usko, että lasten isä tätä tekee.
Ei ihme, että aviomies haki eroa. Avioliiton on täytynyt olla kamala rajattoman puolison kanssa. Siihen vielä jokin hullu mustasukkaisuus päälle, niin se on varmaan ollut ihan hirveää. Tämän tyypin ihmiset tarvitsevat draamaa päivittäin. He myös projisoivat niitä omia ajatuksia ja tekoja muihin ihmisiin, syyttävät muita siitä, mitä itse touhuavat.
Helena haki eroa. Mikko oli rajaton ja petti, pilannut myös varattujen suhteita. Draamakuningas.
Kyllä se pettäminen Helenaa haittasi, usko huviksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mikko ei noudata sovittuja aikoja, jolloin lapset siirtyvät toiselle vanhemmalle?
Niin mutta kun Mikko on niin täydellinen huoh!
Mistä olet saanut tiedon mikä oli sovittu aika, mistä tiedät ettei ollut noudatettu sovittuja aikoja.
Helena sanoi videossaan, että yhdeltä oli sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena meni lounasaikaan hakemaan lapsia, Mikko oli syömässä lasten kanssa ja syö.ensin loppuun, ennenkuin lykkää lapaet Helenalle. Olisiko pitänyt nälkäiset lapset laittaa, kun ei tiedä, mihin Hellu niiden kanssa menee?
Meni vielä aivan muuna aikana, kun oli sovittu. Reilusti etuajassa. Piti nääs saada draamaa aikaan ja matskua Instaan. Huvittavaa.
Ei mennyt vaan silloin kuin piti. Mikko vetkutti 2 tuntia lasten antamista kun ei ollut kasseja pakattu. Mikolla suuria haasteita? Tarvitseeko jo kohta lasun apua?
Mistä sinä tiedät mitä ovat oikeasti sopineet? Helena puhuu jatkuvasti muunneltua totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Helena ymmärtää myös, että oli siunaus päästä Mikosta eroon, vaikka se ei ehkä vielä tunnukaan siltä. Tuon tasoinen 👺 muuttuu vain pahemmaksi ajan myötä. Mikon harrastama henkinen väkivalta on sen verran vakavaa, että yksikään nainen ei lähde suhteesta ilman traumoja.
Mikko on huonosti kasvatettu mulkero.
Miettikää tämä Mikko ja Helena tilanne toisinpäin. Mikko olisi tehnyt kaikki nämä asiat kuten Helena on tehnyt. Helenan puolelta syvä hiljaisuus, uusi mies ja naimisiin menossa. Mikon viimeisin postaus: täällä mä olen kaksi tuntia sateessa odottanut lapsia. Iso nainen Helena tuli ovelle ketsupit naamalla. Siis oikeesti niinku..mä en kestä tätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena meni lounasaikaan hakemaan lapsia, Mikko oli syömässä lasten kanssa ja syö.ensin loppuun, ennenkuin lykkää lapaet Helenalle. Olisiko pitänyt nälkäiset lapset laittaa, kun ei tiedä, mihin Hellu niiden kanssa menee?
Meni vielä aivan muuna aikana, kun oli sovittu. Reilusti etuajassa. Piti nääs saada draamaa aikaan ja matskua Instaan. Huvittavaa.
Ei mennyt vaan silloin kuin piti. Mikko vetkutti 2 tuntia lasten antamista kun ei ollut kasseja pakattu. Mikolla suuria haasteita? Tarvitseeko jo kohta lasun apua?
Mistä sinä tiedät mitä ovat oikeasti sopineet? Helena puhuu jatkuvasti muunneltua totuutta.
Eikö nämä tapaamisajat näy oikeuden pöytäkirjoista?
Jos Mikko ei ajattelisi lasten parasta, lapset olisi annettu sijoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei ole riehunut kännissä mökillä. Helena puhuu juhannuksesta jolloin itse jahtasi Natalieta ja Mikkoa kuin mielisairas kännykkä kädessä.
Toivoisin, että hänet saatettaisiin edesvastuuseen näistä puheistaan. En kuitenkaan usko, että lasten isä tätä tekee.
Ei ihme, että aviomies haki eroa. Avioliiton on täytynyt olla kamala rajattoman puolison kanssa. Siihen vielä jokin hullu mustasukkaisuus päälle, niin se on varmaan ollut ihan hirveää. Tämän tyypin ihmiset tarvitsevat draamaa päivittäin. He myös projisoivat niitä omia ajatuksia ja tekoja muihin ihmisiin, syyttävät muita siitä, mitä itse touhuavat.
En yhtään ihmettele, JOS Mikko haki muuta naisseuraa. Sen seuranhan ei tarvitse olla peiton heiluttamista. Kyllähän noi luottokorttilaskut miehen ulos ajaa tai ylipäätään holtiton rahankäyttö. Siihen päälle vielä yltiömustasukkaisuus. Ilmankos ei palannut "kauniin Helenan" luo vaan otti ja lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mikko ei noudata sovittuja aikoja, jolloin lapset siirtyvät toiselle vanhemmalle?
Niin mutta kun Mikko on niin täydellinen huoh!
Mistä olet saanut tiedon mikä oli sovittu aika, mistä tiedät ettei ollut noudatettu sovittuja aikoja.
Helena sanoi videossaan, että yhdeltä oli sovittu.
Ja 2h myöhemmin vielä istui autossa. Vedätyskuningatar iski. Hahmo nimeltä Helena tarinoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä tapaamisajat nä
Näkyy. Kaivan ne esiin, jos jaksan. Tai jos joku muu jaksaa tehdä sen , niin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on huonosti kasvatettu mulkero.
Omituinen ihmiskäsitys ja olemattomat taidot siitä, miten ihmisten kanssa toimitaan ja tullaan toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs se henk.koht. avustaja on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena haki eroa. Mikko oli rajaton ja petti, pilannut myös varattujen suhteita. Draamakuningas.
Ho roäm mä ja ho rouk ko 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä tapaamisajat nä
No ei taida kellonajat niistä papereista löytyä. Eiköhän tämäkin ole vaan Helenan suunnittelema juttu, jotta saadaan isä näyttämään kelvottomalta huoltajalta kun hän itse puolestaan noudattaa yhdessä sovittuja sopimuksia ja isä yrittää estää lasten siirtymisen äidin luo.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää tämä Mikko ja Helena tilanne toisinpäin. Mikko olisi tehnyt kaikki nämä asiat kuten Helena on tehnyt. Helenan puolelta syvä hiljaisuus, uusi mies ja naimisiin menossa. Mikon viimeisin postaus: täällä mä olen kaksi tuntia sateessa odottanut lapsia. Iso nainen Helena tuli ovelle ketsupit naamalla. Siis oikeesti niinku..mä en kestä tätä!
Kaikki huutais poliisia apuun ja Mikolle lähestymiskieltoa. Mutta koska kyseessä on ÄITI kaikki perseily sallitaan ja siihen jopa kannustetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs se henk.koht. avustaja on?
Ei taida olla paikalla, kun Mikko jäi nauttimaan Helenan seurasta?
Hupimutsi pääsee taas viihdyttämään lapsia viikonlopuksi, ei ole rutiineja mitä noudattaa. Selviää taas äidinroolista pari päivää.
Ihan totta. Lopeta jo. Jos Mikko ja Saku omistavat vielä, siis jos, niin silti ei Helenalla ole oikeutta asua niissä asunnoissa.