Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Helena kertoo, että Mikko on käynyt kännissäkin riehumassa mökillä. Ja tänään ilmestynyt ketsupit naamalla vierasmökille sanomatta sanaakaan. Ja haastemieskin on käynyt. Pitää noutaa joku haaste taas. Itse suunnittelee hakevansa lähestymiskieltoa Mikolle. Tänään Mikon olisi pitänyt luovuttaa lapset yhden aikaan. Helena istuu edelleen autossa ja vettä sataa. Lasten vaatekasseja ei ole saatu vieläkään aikaiseksi Mikon toimesta.
Ketsupit naamalla? Saisko jotain tarkennusta tähän? Tarkoittaako ketsuppia, verta vaiko nattyn menkkaverta?
Lukkoliike pysyy tiukkana ja rahastaa Mikkoa koodin vaihdattamisella. Kohta hankkii toinenkin lukkoliike koodien vaihdattamisella, kun muita vaihtoehtoja ei jää jäljelle.
Helenan mukaan siis se, että lasten isovanhemmat tulevat käymään, häiritsee heitä...
Vierailija kirjoitti:
https://asunnot.oikotie.fi/vuokra-asunnot/turku/17866651
Halvempi kuin Minneapoliksen vastaavat. Vain tramppa puuttuu, mutta kohtahan on talvi.
Isossa risteyksessä todella meluisien ja pölyisien liikenneväylien varrella. En haluaisi asua tuossa, enkä viedä lapsia asumaan tuollaiseen asuntoon.
Niinku, niinku, niinku. Miettisi ensin, mitä haluaa sanoa ennenkuin alkaa nauhoittaa.
Mikko ei ole riehunut kännissä mökillä. Helena puhuu juhannuksesta jolloin itse jahtasi Natalieta ja Mikkoa kuin mielisairas kännykkä kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena kertoo, että Mikko on käynyt kännissäkin riehumassa mökillä. Ja tänään ilmestynyt ketsupit naamalla vierasmökille sanomatta sanaakaan. Ja haastemieskin on käynyt. Pitää noutaa joku haaste taas. Itse suunnittelee hakevansa lähestymiskieltoa Mikolle. Tänään Mikon olisi pitänyt luovuttaa lapset yhden aikaan. Helena istuu edelleen autossa ja vettä sataa. Lasten vaatekasseja ei ole saatu vieläkään aikaiseksi Mikon toimesta.
No ei ilmestynyt vierasmökille "ketsupit naamallaan" vaan kaupunkitalonsa ovelle kun Helena seisoi ovensuussa stalkkaamassa. Oli varmaan ollut just syömässä kun tajus et ulko-ovi auki ja exvaimo from hell kurkkimassa sisälle.
Miksi mikko syö jos on lasten vaihto-aika, vai mistä kysymys?
Se turvapalvelu saa pian uusia asiakkaita roppakaupalla, koska pitävät kiinni sopimuksistaan ja toimivat lainmukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa Helenan Instaa. Olipa pitkät valitukset siitä, miten häntä muka häiritään ja kiustaaan erilaisilla asioilla.
1. Itse laukaisee hälyt tunkeutumalla huvilalla ja sinne on tultava katsomaan, mikä on tilanne. Helenan analyysi: minua häiritään.
2. Itse riitauttaa jo sovitutkin asiat ja pitkittää oikeusjuttuja. Juttujen hoitamiseksi joutuu olemaan yhteydessä lakimiehiinsä ja lukemaan sähköposteja ja hankkimaan ja lukemaan erilaisia asiakirjoja ym. Helena: minua kiusataan ja häiritään ja työlllistetään lakijutuilla.
3. Ei pysty asianmukaisesti pyörittämään lasten arkea ja hänelle tarjotaan apua. Helena: minua kiusataan ja häiritään näillä tarjouksilla.
4. Lapsilla on tietyt aikataulut mm kouluun ja harrastuksiin. Niihin on suht pitkä matka Kakskerrasta, jossa Helena itse sanoo nimenomaisesti haluavansa olla. Helena: minulle EI ANNETA mitään mahdollisuutta hoitaa täältä käsin laste
Helena on tosiaan alkanut enenevässä määrin käyttää tuota häntä muka häiritään -vihjailua. Lisääntynyt selvästi juhannuksen jälkeen. Syynä varmaan se, että ns juhannusvideoillaan paljasti itse itsensä törkeäksi häiriköksi, joka jatkuvasti hyökkäsi toisten reviirille sättimään ja salakuvaamaan ja kuvaamaan laittomasti.
Tämä juhannuksen emämunaus kaihertaa päässään ja siksi yrittää levittää sumua ja syyttää taas muita siitä, mitä itse tekee. Sama taktiikka kuin idolillaan Trumpilla.
Helena meni lounasaikaan hakemaan lapsia, Mikko oli syömässä lasten kanssa ja syö.ensin loppuun, ennenkuin lykkää lapaet Helenalle. Olisiko pitänyt nälkäiset lapset laittaa, kun ei tiedä, mihin Hellu niiden kanssa menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ilmestynyt vierasmökille "ketsupit naamallaan" vaan kaupunkitalonsa ovelle kun Helena seisoi ovensuussa stalkkaamassa. Oli varmaan ollut just syömässä kun tajus et ulko-ovi auki ja exvaimo from hell kurkkimassa sisälle.
Oliko mikon tuire-mamma tehnyt pojulleen makaroonilootaa lounaaksi? 👵🏻 Mikkohan on kuin Pertsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittakaa, valittakaa. Viime yönä kuili yksi NHL-pelaaja (Johnny Gaudreau) veljensä kanssa juopon yliajamina. Tänään olisi ollut siskon häät. Ja täällä per**le mietitään kestääkö Mikon ja Natalien avioliitto ja miksi krääsää ostetaan. Itse seuraan NHL:ää, joten kolmekymppisten pelaajien kuolema tuntuu tosi pahalta. Enkä ole edes Niuvan potilas.
Todella surullista 😭 Nuoria veljeksiä. Niin iso tragedia samaan perheeseen.
Kaksi pientä lasta jäi ilman isää. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Helenan mukaan siis se, että lasten isovanhemmat tulevat käymään, häiritsee heitä...
Mutta eikös Mikko juuri valitellut kuinka viron isovanhempien pitäisi olla enemmän auttamassa? Ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mikko haluaisi lapsensa kaupungin kämppään..
Tässä ei ole missään vaiheessa ollut kysymys Mikon haluamisista vaan Helenan.
Eihän Helenakaan ole haluamassa. Vauvalan porukat täällä ehdottelevat kaikenlaista.
Eiköhän Mikon tehtävä olisi lähinnä keskittyä lasten hoitamiseen ja heidän tavaroidensa etsimiseen, että lapset olisivat luovutuskunnossa sovittuina aikoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittakaa, valittakaa. Viime yönä kuili yksi NHL-pelaaja (Johnny Gaudreau) veljensä kanssa juopon yliajamina. Tänään olisi ollut siskon häät. Ja täällä per**le mietitään kestääkö Mikon ja Natalien avioliitto ja miksi krääsää ostetaan. Itse seuraan NHL:ää, joten kolmekymppisten pelaajien kuolema tuntuu tosi pahalta. Enkä ole edes Niuvan potilas.
Todella surullista 😭 Nuoria veljeksiä. Niin iso tragedia samaan perheeseen.
Ja mitä tässäkään on alapeukutettavaa?!?! Kaksi kuorta veljestä kuolee täysin turhaan ollessaan pyörälenkillä. Hävetkää nyt vähän idiootit!
Vierailija kirjoitti:
Niinku, niinku, niinku. Miettisi ensin, mitä haluaa sanoa ennenkuin alkaa nauhoittaa.
Kukaan ei sua pakota katsomaan eikä kuuntelemaan.
Vaihda jo levyä.
Vierailija kirjoitti:
Se turvapalvelu saa pian uusia asiakkaita roppakaupalla, koska pitävät kiinni sopimuksistaan ja toimivat lainmukaisesti.
Helena sanoo videolla ettei voi suositella kyseistä yritystä kenellekään. Onhan se väärin että turva-alan yritys ei anna hullulle, stalkkaavalle exälle ovikoodeja.
Vierailija kirjoitti:
Helena meni lounasaikaan hakemaan lapsia, Mikko oli syömässä lasten kanssa ja syö.ensin loppuun, ennenkuin lykkää lapaet Helenalle. Olisiko pitänyt nälkäiset lapset laittaa, kun ei tiedä, mihin Hellu niiden kanssa menee?
Sopimuksessa määriteltyjä aikoja tulee noudattaa. Mikko voisi syöttää lapsensa ajoissa ettei tule kiire.