Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kun päätös jenkeista tulee ja se ollee helenalle epämieluinen, alkaa käräjät suomessa avioehtoon liittyen. Kyllä Mikolla valitettavasti tulee vielä olemaan vaikeita vuosia. Toivon toki olevani väärässä.
Jos lapsista joku alkaa menestyä jääkiekossa ja pelaa itsensä miljonääriksi niin helena varmasti asuu lapsen nurkissa ja elää niillä rahoilla.
Ei Suomen oikeuslaitoksella ole mitään toimivaltaa Koivujen avioerossa. Siitähän tuli lopullinen päätös jo ajat sitten.
Juuri näin. Korkein oikeus ei ottanut käsittelyyn. Hovioikeudessa päätettiin ettei Suomi ole toimivaltainen. Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helenan insta on rauhallinen ja siellä ei tällä hetkellä ole mitään valitusvideoita? Sen takia, että mitään ei ole tapahtunut Kakskerrassa. Kaikki asiathan kulminoituivat Kakskertaan. Talonmies on pysynyt viisaasti poissa työtehtävistään kuten myös Mikko ja avovaimonsa ovat pysyneet poissa kesähuvilaltaan. Sähköt toimii ja lämmintä vettäkin tulee. Lapset Helenalla, joten mitään kontaktia ex-mieheen ei ole, joten Helena ei voi julkisesti mistään valittaa. Viranomaisten pyörät pyörivät. Lopulta kun Helena järjestää itselleen oman asunnon, missä se sitten lieneekin, elämä rauhoittuu. Helenankin oma elämä. Ketään ei enää kiinnosta.
Helena yrittää hiljaisuudellaan peittää tuon itselleen epämieluisan pieleen menneen yksinhuoltajahakemuksen uutisoinnin. Näyttäähän se toimivan, koska täälläkin keskustellaan vain legginseistä ja Calista, ei
Helena ei voi täällä koskaan voittaa. Jos hän on hiljaa hän peittää jotakin, jos hän melskaa hän peittää jotakin. Täällä mennään kyllä yhtä ympäriämpäri mistä Helenaa syytetään.
No niin nyt kaikki H tukijat ostamaan rasvoja ja muistakaa pyytä KUITTI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei team Helenalaiset, oletteko te tilanneet noita Helenan kosmetiikkatuotteita?
Tuskin. Koska jos kaikki viisi olisivat tilanneet, ei myytävää kai enää olisi?
Miksei hän saa kaikessa rauhassa myydä loppuja varastojaan. Ei niitä kuulemma kovin paljoa enää olekaan. Keltä se on poissa
Ei kukaan estä Helenaa myymästä rasvojaan. Niiden ostaminen olisi Hellun kannattajilta hyvä keino osoittaa tukea Helenalle.
Jotenkin vain epäilen että Helenaa on kivempi kannattaa solvaamalla ihmisiä netissä kuin laittamalla omaa rahaa likoon Helenan kasvorasvoihin.
Onko ne rasvat EU:n asetusten mukaisia?
Onkohan tullit ja muut maksut hoidettu? Ei tänne voi myyntiin tuoda firman tuotteita noin vain muuttotavaroissa. Ainakin luulisin niin.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että kun päätös jenkeista tulee ja se ollee helenalle epämieluinen, alkaa käräjät suomessa avioehtoon liittyen. Kyllä Mikolla valitettavasti tulee vielä olemaan vaikeita vuosia. Toivon toki olevani väärässä.
Jos lapsista joku alkaa menestyä jääkiekossa ja pelaa itsensä miljonääriksi niin helena varmasti asuu lapsen nurkissa ja elää niillä rahoilla.
Ei enää pysty avioehdosta käräjöimään Suomessa. Se on jo käsitelty.
Mitähän Helena seuraavaksi tekee jos avioehto pätee edelleen. Jotain kiusantekoa varmasti seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei team Helenalaiset, oletteko te tilanneet noita Helenan kosmetiikkatuotteita?
Tuskin. Koska jos kaikki viisi olisivat tilanneet, ei myytävää kai enää olisi?
Miksei hän saa kaikessa rauhassa myydä loppuja varastojaan. Ei niitä kuulemma kovin paljoa enää olekaan. Keltä se on poissa
Ei kukaan estä Helenaa myymästä rasvojaan. Niiden ostaminen olisi Hellun kannattajilta hyvä keino osoittaa tukea Helenalle.
Jotenkin vain epäilen että Helenaa on kivempi kannattaa solvaamalla ihmisiä netissä kuin laittamalla omaa rahaa likoon Helenan kasvorasvoihin.
Onko ne rasvat EU:n asetusten mukaisia?
Olen tilannut Helenalta nyt, jo ihan periaattestakin. Kuulun Hellun tiimiin ja haluan myös tukea yrittäjyyttä aina kuin mahdollista.
Olen tilannut Helenalta nyt, jo ihan periaattestakin. Kuulun Hellun tiimiin ja haluan myös tukea yrittäjyyttä aina kuin mahdollista.
Hei! Olen pienyrittäjä ja teen tilauksesta villasukkia. Ostaisitko muutaman parin vaikka joululahjoiksi. Voin leipaista kakun myös maksua vastaan.
Helena kauppa puoliväkisin tuotteitaan, mutta ei kerro hintoja? Hintahan on oleellinen asia ostopäätöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin Helenan apteekissa. Helena osti monta Canestenia.
Toivottavasti helpottaa...
sieni-infektioihin mm kynsisieni
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Helenalta tänään. Uskon, että menee hyvin kaupaksi. Kosteutusta ja hoitoa tarvii moni iholleen. Haluan myös tukea Helenaa ja hänen yrittäjyyttään. Paskanjauhajia ja kateellisia tietenkin harmittaa kaikki tämmöinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hese=Helsinki ja Maikkari=Mäkkäri. Tervetuloa 2020-luvulle."
Okei, mä olen sitten ainakin jälkeenjäänyt näistä nimityksistä. Vai ovatko nämä Kehäteiden ulkopuolella käytettäviä nimityksiä?
Voisitko valaista, miten Heseä (purilaispaikka) ja Mäkkäriä (toinen purilaispaikka) nykyisin kutsutaan? Olenko kuullut väärin tämän jälkimmäisen mainokset?
Mäkkäri=Maikkari
Tsadikin toimii oikein hyvin, on jopa joillain alueilla lähellä totuutta.
MTV on maikkari
"Olen tilannut Helenalta nyt, jo ihan periaattestakin. Kuulun Hellun tiimiin ja haluan myös tukea yrittäjyyttä aina kuin mahdollista. "
Hyvä homma! Kunhan ei tue harmaata taloutta siinä samalla...
"Minä näin Helenan apteekissa. Helena osti monta Canestenia.
Toivottavasti helpottaa...
- sieni-infektioihin mm kynsisieni"
Helenallahan on ollut hygieniaongelmia jo pitkään! Toivotaan, että Canesten auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Helena kauppa puoliväkisin tuotteitaan, mutta ei kerro hintoja? Hintahan on oleellinen asia ostopäätöksessä.
Kyllä kertoo, kun kysyy ja laittaa viestiä. Vastaa kaikkiin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Helenalta tänään. Uskon, että menee hyvin kaupaksi. Kosteutusta ja hoitoa tarvii moni iholleen. Haluan myös tukea Helenaa ja hänen yrittäjyyttään. Paskanjauhajia ja kateellisia tietenkin harmittaa kaikki tämmöinen.
Höh. No mikset ole tilannut jo aikanaan jenkeistä niin olisit samalla tukenut Helenan mahdollisuuksia saada viisumi.
Vierailija kirjoitti:
"Olen tilannut Helenalta nyt, jo ihan periaattestakin. Kuulun Hellun tiimiin ja haluan myös tukea yrittäjyyttä aina kuin mahdollista. "
Hyvä homma! Kunhan ei tue harmaata taloutta siinä samalla...
Muistakaa pyytää tilauksen yhteydessä lasku missä näkyy Hellun yrityksen ALV- numero.
Se olis paras ratkaisu, jos Helena pääsisi jonnekki caliin muuttamaan. Lapsille olisi helpompaa, eikä tarvitsisi joka toinen viikko rikkinäisestä ikkunasta kömpiä äidin luo viikoksi kuvattavaksi. Pääsisivät viimein asettumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harmita, voin itsekin ostaa koko setin. Paljonko maksoi päivävoide ja yövoide, entä Marula öljy ja primeri?
Mun espoolaisen teinin suusta "landelaiset kutsuu Hesa, täällä asuvat stadiksi"